Явлението "Бг-продавачка"

  • 96 015
  • 1 465
# 420
Какъв проблем да имаш на ръст 170-175 см.Да ако си към 2 метра може Laughing

Именно де, докъм 1.80 м ръст при жените мисля, че се намират сравнително лесно дрехи, произведени в Европа и САЩ, ако не е придружена с прекомерна ширина височината. Китайските са доста умалени, но там пък не може да се говори за палта по 200 лева, поне от това, което се внася в България.
Виж целия пост
# 421
ОтплеснаАте се с конфекцията Laughing
Виж целия пост
# 422
Корделия, Мери няма да падне никога по гръб, няма да признае, че се е вързала. Няма смисъл да ѝ обясняваш. Нека си мисли, че специално и само за нея са били учтиви и са ѝ подшушнали, че може да има нещо по-добро. Тя вече е спечелена като вечен клиент. Браво на момчето, че е намерило начин.

За лицемерието аз имах предвид не да лъжа хората за да им пробутам стока. Лицемернича единствено, когато клиентът е неприятен. Например - напил се някакъв и ми се обяснява, а аз с усмивка му подавам биричката и му пожелавам приятен ден.
Виж целия пост
# 423
За палтото - на продавачката не й се е занимавало.
Можела е да звънне  и да изясни нещата за секунди - можеха да направят ` парамент` или украсително удължаване на ръкавите, още повече може да се вложи елегантно естествена кожа, да не говоря за естествен косъм, ако моделът го позволява.
 При добро желание можеше да се намери решение на проблема на Рибозом.
Виж целия пост
# 424
 Grinning Поне не са били лицемерни /а в действителност злобни и намусени Whistling/ , а откровени. Sunglasses
Ама така е - то хората са си казали - там, където не го сееш, там никне.
Човещинка.
Отдавна са ме спечелили за клиент мен, не благодарение на нещо конкретно, комплексно ми е мнението.
И вместо да се държиш естествено, да беше попрочела, като Корделия, жената поне знае какво говори. Да се вържеш, ако някой като теб ми е свалял звезди, обяснявайки ми лицемерно колко са красиви  и само в твоя магазин ги има. А аз отивам и купувам това, което аз съм решила въпреки продавачът, който беше така любезен да ми предложи нещо подобно като цена, но евентуално с повече екстри. Е, не го получи това с екстрите, получи по-скъпо, което мен не ме устрои  и си взех моето в крайна сметка.
И нещо подобно на моето, което си беше почти същото. Елементарно.
Ама щом те кефи да ме коментираш - давай. Тук поне го правиш пред мен, а не както с клиентите си - по другите теми.

За лицемерието аз имах предвид не да лъжа хората за да им пробутам стока. Лицемернича единствено, когато клиентът е неприятен. Например - напил се някакъв и ми се обяснява, а аз с усмивка му подавам биричката и му пожелавам приятен ден.
Laughing Дали?
Цитат
Дори и аз, която смятам, че не съм за тази професия, точно защото много ме товарят претенциозните клиенти и едва ги изтърпявам, си налагам да лицемернича и да не ми личи колко са ми неприятни.

Но това са подробности. Темата е за друго. Всеки има глава на раменете да си преценява как ще се държи - било като клиент, било като продавач.
Виж целия пост
# 425
За служителите в мобилните оператори - много са любезни, ако ще подписваш/преподписваш договор. Но ако ще подаваш жалба, примерно  ooooh! ooooh!  ooooh!  Без думи Sick .
Виж целия пост
# 426
Обслужването е право пропорционално на заплащането. Ситият и психически необременен ще ви посрещне добре, с усмивка, ще бъде от любезен, по- любезен, за да ви отреже главата от кокалчетата под глезените- като стоматолога, пластичния хирург, козметичката, масажиста... Чудя се как продавачките, с тия заплати, не са заредили базукито... За учителите мисля същото... И за още други, без които не можем...
Значи и акушерката, която преби бебето, е оправдана, така излиза ooooh! ...
   Битието определя мисленето. Не оправдавам акушерката, в никакъв случай... , за нея има друга тема.
Виж целия пост
# 427
За палтото - на продавачката не й се е занимавало.
Можела е да звънне  и да изясни нещата за секунди - можеха да направят ` парамент` или украсително удължаване на ръкавите, още повече може да се вложи елегантно естествена кожа, да не говоря за естествен косъм, ако моделът го позволява.
 При добро желание можеше да се намери решение на проблема на Рибозом.


Това може кварталната шивачка да го направи. Но във фабриките работят на конвейер, дори отделният работник не шие цяла дреха, а един шие едно нещо, друг - друго, трети се занимава с подгъвите... и така, докато не се ушият заложените по план бройки. За отделна бройка да се изработи индивидуално, значи да се спре в един момент целият този работен процес, докато се ушие въпросната бройка. Да не говорим, че едва ли разполагат с парченца от естествени кожички, ако не се занимават производството на кожени дрехи.
Виж целия пост
# 428
Както се казва "Рибата се вмирисва от към главата,ама се чисти от към опашката".Не заклеймявайте така грозно,професията заради гнилите ябълки.Аз от 17 годишна работя с хора,била съм продавачка ,сервитьорка,барман,касиер....95 % от клиентите и колегите с които съм работила са ме харесвали,и до ден днешен дори ме помнят и ме уважават.Много от тях са се местили,да пазаруват от местата където съм била преди и започват да пазаруват от мястото на което съм сега.Искам да ви кажа,че много често и клиентите не са стока.Едно е да направиш забележка на някой ,който не си върши работата,но да се заяждаш с човек който те обслужва добре,хигиенично и любезно и ти угажда на капризите,е тук не съм съгласна....Както обслужващият персонал не трябва да натрапва настроенията на клиента си,така и клиентите не трябва да натрапват настроението на персонала си,освен ако персонала не е виновен за това.Аз също мразя да отида в магазин и да се държат с мен все едно съм натрапник,или да ми досаждат до втръсване,но понякога  в прекомерното внимание,имат голяма вина работодателите.Те едва ли не принуждават работниците да се унижава.В богатия си опит,мога много да ви разказвам...Нека се съгласим,обслужващият персонал е този който изкарва парите ,а е най-зел платен и най-мачкан,от кухня,шефове,оправители,клиенти."Кризата"им идва много удобна,16 часа на крак за 450 лева,няма и 20 мин на ден да седнеш,да ядеш,и то ако имаш късмет.Ако не ти харесва,винаги има кой да дойде на твоето място.Мен са ме псували на майка и то само защото клиента е попитал,колко струва ястието и аз след като му казвам,той разбира,че има леко увеличение в цените ,и остава недоволен.От какво?От нещо което не решавам,аз.Замеряли са ме с монети ,защото съм помолила за 10 стотинки,да му върна едра банкнота, вместо да му върна дребни,псували са ме,защото иска по голяма порция на цената на една,а аз не мога да му сипя,щото трябва да я платя,заплашвали са ме,плювали са,защото,не даваме без да платят веднага,гоним ги като са пяни и правят скандали,крадът или просят....Какво да ви обяснявам...И всичко това,защото клиента винаги е прав,а шефовете никога не защитават персонала си когато трябва,пак казвам,когато трябва...На мен лично ми беше писнало,аз и още една колежка да работим и заради колегите,които седят подпират се и си цъкат телефона,и накрая да получаваме еднаква заплата.Съгласете се,че ако позволяваш да издевателствата над персонала ти,скоро хора които знаят защо са отишли на работа,а не само да убият време си отиват,остават некадърните и такива дето не им пука ,че са на работа,и после бизнеса не върви,ми няма да върви.Защото хората които са допринасяли са ги изгонили и сотават другите,но и те скоро си отиват,щото като изчезне гостоприемника,паразита също изчезва.Ама и тогава,персонала е виновен,не те...Така,че има и има....Има гаден персонал,има и гадни клиенти...
Виж целия пост
# 429
....

За лицемерието аз имах предвид не да лъжа хората за да им пробутам стока. Лицемернича единствено, когато клиентът е неприятен. Например - напил се някакъв и ми се обяснява, а аз с усмивка му подавам биричката и му пожелавам приятен ден.
Laughing Дали?
Цитат
Дори и аз, която смятам, че не съм за тази професия, точно защото много ме товарят претенциозните клиенти и едва ги изтърпявам, си налагам да лицемернича и да не ми личи колко са ми неприятни.

Но това са подробности. Темата е за друго. Всеки има глава на раменете да си преценява как ще се държи - било като клиент, било като продавач.
Не мога да разбера за какво са двата цитата. В единия казвам за какво лицемернича, в другия давам хипотетичен пример, кой би могъл да ми е неприятен и аз си налагам да бъда учтива въпреки това.Абсолютно никъде и никога не съм твърдяла, че лицемернича за да пробутам стока, да свалям звезди и да твърдя, че нещото е само в моя магазин, както ти твърдиш за мен в поста си.

А ти просто си призна, че си се вързала на изтъркан търговски трик и сега се опитваш да кажеш, че не е било така.  Всеки, който има глава на раменете си, би се досетил, както се досети и Корделия.
Виж целия пост
# 430
За служителите в мобилните оператори - много са любезни, ако ще подписваш/преподписваш договор. Но ако ще подаваш жалба, примерно  ooooh! ooooh!  ooooh!  Без думи Sick .
Те за любезни са любезни, но знаят ли всички всеки път какво точно се съдържа в пакета, който предлагат? Задължително отиваш подготвен, иначе може да стане объркване.Не знам защо напускат, ама много го правят. Мислех, че в Мтел са високи заплатите...И докато обучат новите, докато се понаучат, ако им се довериш без да си прочел предварително, може и да изгориш с някой дългосрочен договор. Имаше случай в единия офис казват на позната едно, отива в друг - съвсем друго, тя се чудеше какво да прави, звъня на *88 , при шефове ходи...може да се обърка човек.
Не мога да разбера за какво са двата цитата....
А ти просто си призна, че си се вързала на изтъркан търговски трик и сега се опитваш да кажеш, че не е било така.
Не мога да ти помогна за първото. Grinning
И аз не мога да разбера къде точно и какво съм си признала, след като казах, че съм купила това, което аз искам, ти няма и да ме цитираш, защото просто няма какво да цитираш Grinning, но на - ти си го твърдиш. Пак казвам, щом тЪ кефи - дерзай, мила. И си вярвай. Важно е човек да си вярва, дори и когато греши.
Виж целия пост
# 431
Изчетох цялата тема  Laughing Не са виновни заплатите, че обслужващия ни персонал е крив и нелюбезен, просто сме такава нация. Преди години (първата ми работа  Laughing) започнах, като продавачка в Сл.бряг. Заплата беше 1000 + бонуси = 12 часа и 1 почивен ден. Магазин за известна марка обувки.. хората прииждаха буквално. Имало е клиенти, които са ме карали да им вадя по 10 чифта, за да мерят. Ок, това ми е работата. Имаше една колежка уж 35 годишна, обаче си беше отвратителна по душа. Повечето бяха чужденци и ги гледаше в лицето и ги псуваше ей така за кеф. Някои бяха руснаци и я разбираха и ставаха скандали. Заплата си беше добра за 2008г.  Прави ми впечатление, че и много продавачи не знаят какво продават с пример Мтел. Гръмко на касата ми казват най-бързия мобилен интернет, еди си каква скорост. Подучили са я служителката да говори така. Проблемът е, че ако ги контрираш, че не е точно така спорят. Последното творение беше, че последен модел телефон не ставал за тяхната мрежа, нямал хубаво свързване (Note 4). Това служител на голяма телекомуникационна компания, в страни, където уважават бизнес партньорите си, ако чуят да се казва такава глупост ще е уволнен. Ние сме държавата, където всеки може да прави и говори каквото му душа иска, защото няма наказуемост, стандарти и общочовешко отношение. Да не коментирам, че след няколко години няма да има кадри на много места, защото масово сме в чужбина и като говоря с колеги и познати нямат и намерение да се връщат, освен да виждат родителите и приятелите си.
Виж целия пост
# 432
Да спомена козметичките - след един определен период решават, че са те спечелили като клиентка и спират да се стараят.
Но те продавачки ли са?
  newsm78
Виж целия пост
# 433
На услуги. Така мисля.
Но пък избор имаш и там.
  Прави ми впечатление, че и много продавачи не знаят какво продават с пример Мтел.
Да, просто не ги обучават достатъчно. А това е задължително. Тъкмо ги обучат и те напуснат.
Виж целия пост
# 434
Да спомена козметичките - след един определен период решават, че са те спечелили като клиентка и спират да се стараят.
Но те продавачки ли са?
  newsm78

Фризьорките са така. Подчертавам, фризьорките, не фризьорите. Ходила съм при две, които в началото бяха супер и внимаваха какво искам, тоест изслушвахме се една друга. При това аз съм със съвсем семпла прическа, нищо трудно за поддържане. С течението на времето, постепенно настъпваше ''упадък''. Свикнаха, че съм им редовна и спряха да се стараят. Накрая спрях да ги посещавам.

Сега от около година ходя при един младеж, който подозирам, че е гей  Grinning Важното е обаче, че за тази една година не е мръднал от гледна точка на внимание и кадърност (пу-пу).
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия