От Франция до България - превоз на покупките ни (23)

  • 76 629
  • 744
# 240
Привет,
миналата седмица за първи път пуснах поръчки от Ларедут до френски адрес и се притеснявам дали са получени от превозвача.
Моля, кажете ми, какво ще значи това?:
http://www.colissimo.fr/portail_colissimo/suivre.do?m=10003005&a … art=6Q00559253834
Виж целия пост
# 241
Че днес трябява да го получиш. Един вид - out for delivery. Така го разбирам аз.
Виж целия пост
# 242
Че днес трябява да го получиш. Един вид - out for delivery. Така го разбирам аз.

Благодаря!
И аз така го разбирам.
Значи все още пакетът не е получен от превозвача  Confused
Виж целия пост
# 243

Значи все още пакетът не е получен от превозвача  Confused

Votre colis est livré -  това изписва , когато е получен пакета . Peace
Виж целия пост
# 244
Votre colis est livré -  това изписва , когато е получен пакета . Peace

Благодаря!
Дано да видя този надпис. Praynig
Виж целия пост
# 245
Дали е пристигнал курса от тази седмица? Още нямам имейл. Blush
Виж целия пост
# 246
Здравейте, аз също не съм видяла че адреса за фактуриране трябва да е реалния в БГ и напусках няколко поръчки с един и същ адрес - френския. Сега не мога да вляза в акаунтите, май са ги изтрили, а парите за поръчките са изтеглени - осчетоводени. На някого случвало ли му се е подобно нещо и знаете ли дали ще си получа поръчките?
Виж целия пост
# 247
Момичета, чудо невиждано се случи - обадиха ми се от Еконта да ми кажат, че имам пратка - получих си поръчката от Ларедута от ФД, която чаках да получа от май месец. Проверете и вие дали нямате пратка в Еконта или в офиса на ФД.
Виж целия пост
# 248
Момичета, чудо невиждано се случи - обадиха ми се от Еконта да ми кажат, че имам пратка - получих си поръчката от Ларедута от ФД, която чаках да получа от май месец. Проверете и вие дали нямате пратка в Еконта или в офиса на ФД.
От къде си?
Виж целия пост
# 249
И аз получих поръчката си от юни
Виж целия пост
# 250
Аз не съм получила нищо  Sad
Виж целия пост
# 251
От къде си?
[/quote]
Варна
Виж целия пост
# 252
Здравейте, аз също не съм видяла че адреса за фактуриране трябва да е реалния в БГ и напусках няколко поръчки с един и същ адрес - френския. Сега не мога да вляза в акаунтите, май са ги изтрили, а парите за поръчките са изтеглени - осчетоводени. На някого случвало ли му се е подобно нещо и знаете ли дали ще си получа поръчките?

Преди време ,когато ми блокираха акаунт , защото бях избрала втората опция за смяна на адрес и плащане с ПП си получих поръчките . Peace

Сега избирам първата опция за промяна на адрес и плащам с карта .
Виж целия пост
# 253
Късметлиите с поръчки от ФД,мейли имате ли ?
Виж целия пост
# 254
Не нямах емайл
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия