AVON само за представители - Кампании 10, 11 .....- Тема 134

  • 47 809
  • 610
# 585
Тази камп. За пръв път успявам да направя врътката с подаръците. 4 комплекта без проблем. Раздадох ги на клиентки и приятелки- всички са доволни.
Виж целия пост
# 586
Много си ги харесвам и чантата и портмонето. Simple SmileНякак си се чувствам горда от себе си,че се справих,за да си ги получа.И подаръците много ме амбицираха,изобщо останах приятно изненадана от AVON .
Виж целия пост
# 587
Здравейте, момичета! Отдавна не съм писала, но то все едно и също. В последните 3 кампании имам все нещо в недостиг. Гланцове, моливи, лошото е, че като дойдат започва една чуденка - това пък за кого беше? newsm78 Много съм разсеяна, явно от времето / всеки ден, си търся поне веднъж къде  съм спряла колата. Първият път си помислих, да не е открадната, добре,че не се обадих в районното, макар че те имаха наскоро точно такъв случай - една мацка се обадила, че и е открадната колата, а те я намерили в съседната пресечка... Joy/. Чантата и портмонето ги харесвам и ги нося. Не бях свикнала с такъв тип чанта, но сега ми е много удобна. Получих и аз подаръци душ гелове и сега крем за лице, доволна съм. Клиентите вече мислят за подаръци за празниците, така че ще има и поръчки. Успех на всички и усмихнат, ползотворен ден!
Виж целия пост
# 588
Т.к. за пръв път ми се налага да върна продукт, се допитвам към вас.
Вчера получих поръчката, обаче една от клиентките не е сметнала за необходимо да ме информира, че се отказва от продуктите, а на мен те не са ми необходими. Как става връщането? Нещо трябва ли да плащам и в какъв размер?
Виж целия пост
# 589
Можеш да ги върнеш,заради "отказ на клиента"до мисля беше 7 дни от получаването.Ще ти ги приспаднат от фактурата и общата ти сума.
Виж целия пост
# 590
А нещо трябва ли да попълня, ако да - откъде?
(Извинявам се за въпросите, но не ми се беше случвало досега подобно нещо Embarassed )
Виж целия пост
# 591
Обаждаш се на координаторката си или директно в офиса ще ти дадат да попълниш бланка.Както на теб ти е по-удобно.
Виж целия пост
# 592
Обаждаш се на координаторката си или директно в офиса ще ти дадат да попълниш бланка.Както на теб ти е по-удобно.
Ясно! Много ти благодаря!  bouquet
Виж целия пост
# 593
Как става връщането? Нещо трябва ли да плащам и в какъв размер?
Освен това се случва от офиса да се забавят с връщането на продуктите и сторнирането им от твоята сметка, така че имай готовност да платиш фактурата си в пълен размер. В този случай сторнирането ще бъде в следващата ти фактура.
Съветът ми е да изчакаш доколкото е възможно преди да направиш плащането (преди да те санкционират) и да следиш баланса си в профила си на сайта на Ейвън.
Виж целия пост
# 594
Т.к. за пръв път ми се налага да върна продукт, се допитвам към вас.
Вчера получих поръчката, обаче една от клиентките не е сметнала за необходимо да ме информира, че се отказва от продуктите, а на мен те не са ми необходими. Как става връщането? Нещо трябва ли да плащам и в какъв размер?


Според правила за връщане имаш 14-дневен срок от вземането на кашона да върнеш продуктите без да посочваш каквато и да е причина за това. Така е по закон за онлайн доставка, така е написано и в сайта на Ейвън. Имай обаче едно на ум, защото аз точно този месец имах грандиозни скандали със зоналния мениджър и координаторът ми.
Една клиентка се отказа от продуктите и аз отидох да ги върна (дори бяха неотворени). Отговорът на зоналния мениджър беше, че нямам право да връщам толкова продукти. Опитите ми да обясня, че законът ми дава това право, разписано ясно и от ейвънци, бяха неуспешни. Ако ви се случи такова нещо, търсете съдействие от централния офис. Единствено там реагират адекватно.
В моя случай все пак успях да върна продуктите, въпреки че координаторът ми го изкара като компромис от тяхна страна.

Виж целия пост
# 595
Какво е централен офис? За тези от градовете извън София има ли опция/офис, съответно връщане/ , различна от единствения офис в града.
Виж целия пост
# 596
Централен офис се води и кол центърът.
Виж целия пост
# 597
Мерси, беше миневероятно полезна. значи срокът от 7 дена е вече 14. и както винаги кол-центъра оправя бакиите на останалите, докато зонални и координатори си правят каквото искат.
Виж целия пост
# 598
Взех си поръчката и пак изненада-едно червило липсва в кашона, но си е фактурирано. Утре пак ще трябва да ходя до офиса. Чантата е налична, много добре изглежда, но няма да е за мен.
Виж целия пост
# 599
Благодаря на всички отзовали се!  bouquet
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия