Пазаруване от Асос - тема 59

  • 142 640
  • 755
# 435
Това ли е специалния сайт за генериране на етикети за връщане: https://asos.intelligentreturns.net/main/step3
В падащия списък със страните никъде не фигурира България!
В пощата пък ми казаха, че нямат безплатно връщане до Англия.
Моля, ако някой е връщал скоро да обясни как става.
Виж целия пост
# 436
Адреса на който се връща е в Германия, не в Англия.
Влез си в поръчките, и от там следвай стъпките, има си бутон за връщане и т.н. .
Току-що пробвах със стара поръчка и всичко си е ок, генерира ми етикет.
Виж целия пост
# 437
Да, до последната си поръчка имаш бутон return и от там става.
Виж целия пост
# 438
Да, натиснах го този бутон, избрах си артикул, който искам да върна, избрах причина за връщане, но имам проблем с метода на връщане. Не мога да избера drop-off point - излизат ми адреси на куриерски фирми. Вие какъв адрес посочвате?
Виж целия пост
# 439
Да, натиснах го този бутон, избрах си артикул, който искам да върна, избрах причина за връщане, но имам проблем с метода на връщане. Не мога да избера drop-off point - излизат ми адреси на куриерски фирми. Вие какъв адрес посочвате?
Не става във всички пощи в България, в малките населени места не става, а в Русе само Централната поща приема такова връщане. Най-добре проверете дали приема такива пратки пощата с която искате да върнете!
Виж целия пост
# 440
Free Return - пощенски офиси, приемащи колети от международната услуга "Безплатно връщане"
http://www.bgpost.bg/bg/387
Виж целия пост
# 441
Избираш си пощата в Хасково.
Виж целия пост
# 442
Да, обаче не ми излиза адреса на Централна поща, а всички адреси на офисите на Спиди в Хасково.
Наистина незнам къде бъркам в случая. Голям зор с това безплатно връщане Disappointed
Освен да помоля някоя добра душа да ми генерира етикет и да ми го изпрати на ЛС.
Виж целия пост
# 443
Ми ти не получи ли пратката чрез спиди?
Виж целия пост
# 444
Да, Спиди ми я донесоха, а пък сега трябва да я върна в пощата.
Виж целия пост
# 445
Избери си някой адрес в Хасково който излиза в менюто за да можеш да минеш нататък в процедурата. Този адрес няма никакво значение. На етикета който ще ти генерират има твоя пощенски адрес/с който си регистрирана/ като изпращач и адрес в Германия за получател. Разпечатваш и носиш в централната ви поща.
Няма значение от къде ще изпратиш пакета, стига този клон да е в списъка по-горе. В Хасково е само един. Във Варна са повече и аз съм пращала от различни... това няма отношение към избора на drop-off point-а който те тормози.
Виж целия пост
# 446
Добре, а въпросния етикет директно в сайта ли ми го генерират или ще ми изпратят по e-mail.
Минах през тези стъпки още миналия ден, но етикет така и не съм видяла?!
Скрит текст:
Виж целия пост
# 447
По принцип след като се генерира етикета има бутон за изтегляне.
Получава се и на имейла като прикачен файл.
Имейла е със заглавие Thanks for telling us about your return! от "ASOS Orders" (care@asos.com)

Провери си и в спама, ако го няма пробвай да генерираш нов.

Виж целия пост
# 448
Благодаря на всички, които се опитаха да ми помогнат и най-вече на Flash*, но нищо не се получи в крайна сметка.
Виж целия пост
# 449
Не получаваш мейл от тях с етикета ли ?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия