AVON - Тема за представители - Кампании 15,16,17 .....- Тема 135

  • 40 273
  • 547
# 480
Mis_hell, връщането става в зоналния офис. Като там трябва да попълниш една бланка, в която пишеш номерата на сгрешените продукти, кампанията и фактурата, от която са. В твоя случай, доколкото разбрах, става дума за сгрешени продукти, така че ще ги върнеш на това основание. Като можеш да избереш дали да ти ги заменят или да ти върнат парите.

Случва се да си измислят някакви причини, поради които зоналният мениджър отказва да приеме връщането на продукти. Не мисля обаче, че това ще стане в твоя случай, защото те са ти пратили напълно различни неща. Ако все пак се опитат да го направят, по закон, а и според правилата за връщане в сайта на Ейвън, имаш право да върнеш продуктите в 14-дневен срок без дори да посочваш причина.
Виж целия пост
# 481
На мен не ми се е сучвало да не успея да върна продукти.

Има ли някъде суочове на новото матиращо червило?  Praynig

Новият мъжки парфюм Homme хич не ми допада от мостра. На вас харесва ли ви? Иначе мотивационната е добра...
Виж целия пост
# 482
Mis_hell, връщането става в зоналния офис. Като там трябва да попълниш една бланка, в която пишеш номерата на сгрешените продукти, кампанията и фактурата, от която са. В твоя случай, доколкото разбрах, става дума за сгрешени продукти, така че ще ги върнеш на това основание. Като можеш да избереш дали да ти ги заменят или да ти върнат парите.

Случва се да си измислят някакви причини, поради които зоналният мениджър отказва да приеме връщането на продукти. Не мисля обаче, че това ще стане в твоя случай, защото те са ти пратили напълно различни неща. Ако все пак се опитат да го направят, по закон, а и според правилата за връщане в сайта на Ейвън, имаш право да върнеш продуктите в 14-дневен срок без дори да посочваш причина.


Аха, добре. Това и за каталозите важи така ли? А за лосионите и кремовете някъде бях чела, че Avon си запазва правото при липса да прати подобен продукт. Веднъж се беше случило да няма автоматичен черен молив в промоция със спиралата (тази новата от 9.90 с ефект на изк. мигли) и вместо молива, ми пратиха друг модел молив, който по каталог беше на 6 лева "On point" се казваше. Естествено си затрях тогава, а и той беше за мен, нямаше промяна в цената. Ама сега с лосионите си е леко набутващо дори да ги вземат, защото аз трябва да платя разликата в цената.
Благодаря още веднъж за съветите!! СМятам да отида в офиса ни!
 
Виж целия пост
# 483
Само да вметна, че това със замяната на молива в комплекта със спирала беше изрично упоменато във важните съобщения за кампанията. Друг е въпросът, че уж еднаквите по нюанс моливи за замяна не бяха никак еднакви със заменените. Но си го бяха написали. Причината, предполагам, е била проблема с моливите за очи, вежди и устни, който имаше в края на годината.
Виж целия пост
# 484
Имат право да заменят със сходен продукт на СЪЩАТА цена или по-висока,а не на по ниска цена
Виж целия пост
# 485
Някой изгледа ли обучението?

До сега имало ли е такава мотивационна програма на 5 нива?
Аз най-много да се класирам за 4-то с малко късмет за 3-то.
Виж целия пост
# 486
Някой изгледа ли обучението?


Забравих  Laughing
Виж целия пост
# 487
И аз забравих... Нищо...  Laughing
Виж целия пост
# 488
За много години! Да се запиша и аз в темата. Вчера успях да пусна поръчка, нищо не светеше в червено за щастие. За себе си поръчах новата пяна с шоколад и портокал, защото поне в каталога действително ароматът беше точно като на натурален шоколад с портокалови парченца. Дано е хубава. Също така спрея за тяло от серията Naturals с ванилия и сандалово, възползвах се и от офертата да си вземе парфюм за 2 лв. по избор. Дали съм избрала правилния нямам представа, но силно се надявам да е така. Simple Smile
Здрасти! аз ги и имам и двете но спрея е адски нетраен..иначе де що има ванилия поръчвм... мисля да се ориентирам към някои с блестяшите частици или с божуа. Simple Smile
Виж целия пост
# 489
Оня ден всичко ми беше зелено, а сега червени светофари и сиви. А още чакам да се обадят клиентки. Е, писна ми. Непрекъснато ни вкарват в този филм. Ако до неделя не се промени нещо, трия червените и толкова.
Виж целия пост
# 490
За моя голяма радост ,червено светнаха само 2 мостри от новото червили.През деня бяха повече червени светофари и реших да проверя в 11ч вечерта.Пуснах веднага,защото ми писна да се червя,заради това,че някой не е преценил нищо.
От тук съм решила да не събирам излишни нерви и предупреждавам клентите,че може и да не дойде поръчката.На който му е спешно,предупреждава и ако е червено,отказвам.Ще видим до кога ще ми издържат нервите за Ей вън(много ми хареса)
Виж целия пост
# 491
Сивото няма никакъв шанс да дойде или да стане зелено, нали?
Виж целия пост
# 492
Сивото няма никакъв шанс да дойде или да стане зелено, нали?
Точно това означава сивото, но... да, ама не. Случвало ми се е, както е сиво, по някое време да позеленее, че вземе и да дойде. Първо се бях ядосала, че съм подведена, но откакто ми се случи - мисля че 2 пъти, си проверявам нещата. наистина, може би е изключение, а и трябва много търпение и упоритост, но аз продължавам да си проверявам. Сега съм си набелязала 1 опушен  молив от листовката - за 2.50 и си го дебна упорито въпреки сивия светофар. Simple Smile
Виж целия пост
# 493
Сивото няма никакъв шанс да дойде или да стане зелено, нали?

О, всичко съм виждала. В някоя от последните кампании миналата година ми се случи. Така че, всичко може да се очаква. Гаранции няма. Но системата автоматично трие продукта. Аз просто изчаках до последно и като позеленя бързо пуснах поръчката.
Виж целия пост
# 494
В нетната червените ръкавички за 6лв бяха в сиво, за малко позеленяха /поръчах ги за 1 приятелка, дойдоха/ и сега пак са в сиво.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия