Мюсли с вкус на сапун

  • 2 015
  • 20
Не му е тука мястото но за втори път купувам мюсли Арива с вкус на сапун. Имаше на промоция в кварталния магазин, бях взела няколко пакета. Другите бяха със страхотен вкус, но 3-тия пакет не ставаше за ядене. Вчера пак взех от друг магазин, като се надявах, че само в този явно с нещо са ги полели и за това са сапунени, докато отворих пакета и пак познатия перилен мирис. Чудя се къде да се оплача, и как може да продават такова нещо.
Виж целия пост
# 1
Първо пробвай да го върнеш,ако пазиш касовият бон,явно по складовете е съхранявано неправилно.с перилни препарати,поело е миризми!
Виж целия пост
# 2
Комисията за защита на потребителите + агенцията безопасност на храните според мен
Виж целия пост
# 3
Да го върна, но е купено от 2 магазина и все е същото. Проблема не е в магазина, а като е отворено, да не кажат аз съм сложила сапуна вътре? Агенция защита на потребителите ги мързи да гледат, в безопасност на храните да го занеса ли, как?
Виж целия пост
# 4
Оплачи се в магазините, за да знаят и да внимават какви стоки зареждат и от кого.
Питай кой е дистрибуторът и пусни жалба и към него.
Виж целия пост
# 5
Звънях в агенцията по безопасност на храните, уж приеха сигнала. Марката е много разпространена в Пловдив, пакетират какво ли не. Пита ме за партиден номер и срок на годност, в интерес на истината не виждам, може да е менте стока. Магазините предполагам слабо ги вълнувам, че да им казвам от кой да зареждат.
Виж целия пост
# 6
Звънях в агенцията по безопасност на храните, уж приеха сигнала. Марката е много разпространена в Пловдив, пакетират какво ли не. Пита ме за партиден номер и срок на годност, в интерес на истината не виждам, може да е менте стока. Магазините предполагам слабо ги вълнувам, че да им казвам от кой да зареждат.

Комисия за защита на потребителите вършат работа. Обади се на националния телефон и попитай как да процедираш, те ще ти кажат какъв е редът.
Виж целия пост
# 7
Защита на потребителите, трябва да ходя лично, да пиша оплаквания, да ми дадат входящ номер, който да потъне в небитието. Ходила съм при тях по друг повод, това беше развръзката.  Peace
Виж целия пост
# 8
Защита на потребителите, трябва да ходя лично, да пиша оплаквания, да ми дадат входящ номер, който да потъне в небитието. Ходила съм при тях по друг повод, това беше развръзката.  Peace

Аз имам други впечатления, но щом казваш...
Виж целия пост
# 9
Звънях им, но ми казаха в безопасност на храните да се обадя. Сега ще чакам, да видим. То не вярвам в целия Пловдив да е имало 2 такива пакета, а аз да съм ги улучила тях. newsm78 Другите хора си мълчат ли, или си ги ядат така, ми е чудно?
Виж целия пост
# 10

Аз имам други впечатления, но щом казваш...
Аз също. ММ подаде сигнал по имейл, след около месец му отговориха също с мейл какво са предприели и какви са резултатите - бяха глобили магазина, имаше и предписания. Но случаят касаеше по-малък грамаж от обявения, тук може би наистина АБХ трябва да действа.
Виж целия пост
# 11
Според мен подай и писмено, по-трудно ще го потулят:

http://rzi-sfo.com/?page_id=113
Виж целия пост
# 12
Както са ти отговорили БАБХ отговарят за проблеми като този, така че отнеси проблема си към тях!

И от мен да знаеш- мюслите с вкус на веро са много по-добри от тези с вкус на сапун!
Виж целия пост
# 13
Както са ти отговорили БАБХ отговарят за проблеми като този, така че отнеси проблема си към тях!
И от мен да знаеш- мюслите с вкус на веро са много по-добри от тези с вкус на сапун!


 Laughing Подадох сигнал, да видим.
Виж целия пост
# 14
Tokу що ми звъня някаква да ми обяснява как четири човека се занимавали с  МОЯ ПРОБЛЕМ. Как отворили 4 пакета мюсли с директора били там с не знам си кой си, да ми каже, че аз не съм наред. Аз им казах че ги пазя, да идват да си ги ядат. Да съм била звъннела, на фирмата, телефоните и адреса, които съм била дала са били грешни, нищо че са свалени от етикета. Да съм се обадила аз във фирмата, как те нищо не смесвали не били виновни.  ooooh! А какво са купили да пакетират, явно не е техен проблем и отговорност. И че нищо повече ЗА МЕН не можела да направи. Имало специфичен вкус и мисис на екзотични плодове, които явно аз не разпознавам.  Crazy Като обясних, че съм купила 3 пакета, от който единия е бил такъв, проблема мой си бил. Е да си живи и здрави. 
Виж целия пост
# 15
Tokу що ми звъня някаква да ми обяснява как четири човека се занимавали с  МОЯ ПРОБЛЕМ. Как отворили 4 пакета мюсли с директора били там с не знам си кой си, да ми каже, че аз не съм наред. Аз им казах че ги пазя, да идват да си ги ядат. Да съм била звъннела, на фирмата, телефоните и адреса, които съм била дала са били грешни, нищо че са свалени от етикета. Да съм се обадила аз във фирмата, как те нищо не смесвали не били виновни.  ooooh! А какво са купили да пакетират, явно не е техен проблем и отговорност. И че нищо повече ЗА МЕН не можела да направи. Имало специфичен вкус и мисис на екзотични плодове, които явно аз не разпознавам.  Crazy Като обясних, че съм купила 3 пакета, от който единия е бил такъв, проблема мой си бил. Е да си живи и здрави. 

Е, какво, така ли ще оставиш нещата?
Виж целия пост
# 16
Tokу що ми звъня някаква да ми обяснява как четири човека се занимавали с  МОЯ ПРОБЛЕМ. Как отворили 4 пакета мюсли с директора били там с не знам си кой си, да ми каже, че аз не съм наред. Аз им казах че ги пазя, да идват да си ги ядат. Да съм била звъннела, на фирмата, телефоните и адреса, които съм била дала са били грешни, нищо че са свалени от етикета. Да съм се обадила аз във фирмата, как те нищо не смесвали не били виновни.  ooooh! А какво са купили да пакетират, явно не е техен проблем и отговорност. И че нищо повече ЗА МЕН не можела да направи. Имало специфичен вкус и мисис на екзотични плодове, които явно аз не разпознавам.  Crazy Като обясних, че съм купила 3 пакета, от който единия е бил такъв, проблема мой си бил. Е да си живи и здрави.  

Е, какво, така ли ще оставиш нещата?

E kakво да отида и до завода да си им ги дам и там да ми кажат, че аз не съм наред. Да се престорят на учудени и заинтересовани. Явно чак директора като отишъл да види, много се трогнали нашите проверяващи и то ясно че аз "греша".  Фирмата била Рейс Ланд новата, а аз не намирам в нета такава, пак за зелен хайвер. Какво да се разправям повече, нищо не печеля. Лошото е и други ще си купят такива мюсли и пак "в тях" ще е проблема. То няма как в целия Пловдив, да е имало 2 такива пакета и АЗ да съм ги купила. Не можа да схване, че аз проблем нямам.
Виж целия пост
# 17
Аз първо ще ги подпукам за отношението, писмено, за неподходящ тон и държание, след това ще искам лабораторен анализ. КЗП ги въвличам в случая.
Ти си знаеш, само не ми се карай Peace
Виж целия пост
# 18
Аз първо ще ги подпукам за отношението, писмено, за неподходящ тон и държание, след това ще искам лабораторен анализ. КЗП ги въвличам в случая.
Ти си знаеш, само не ми се карай Peace

Пазя касовата бележка и мюслите, ако си ентусиаст.  Peace Hug Отстъпвам ги ако си по в час от мен какво се прави.  Peace
Виж целия пост
# 19
Аз първо ще ги подпукам за отношението, писмено, за неподходящ тон и държание, след това ще искам лабораторен анализ. КЗП ги въвличам в случая.
Ти си знаеш, само не ми се карай Peace

Пазя касовата бележка и мюслите, ако си ентусиаст.  Peace Hug Отстъпвам ги ако си по в час от мен какво се прави.  Peace
Не съм от Пловдив, но с удоволствие ще ти съдействам.
Виж целия пост
# 20
Аз първо ще ги подпукам за отношението, писмено, за неподходящ тон и държание, след това ще искам лабораторен анализ. КЗП ги въвличам в случая.
Ти си знаеш, само не ми се карай Peace

Пазя касовата бележка и мюслите, ако си ентусиаст.  Peace Hug Отстъпвам ги ако си по в час от мен какво се прави.  Peace
Не съм от Пловдив, но с удоволствие ще ти съдействам.

Ако искаш ми пиши на лични по подробно какво да правя> Peace
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия