На море в България 2016 - 1

  • 77 090
  • 728
# 705
Ние също имаме проблем с Мирамар,, чрез Съни турс. Потвърдих тяхна оферта от преди няколко дни и ми се обадиха да ми кажат, че местата са изчерпани.... но при ново направено запитване за същия период и същия брой хора, места има ,но съответно на много по-висока цена, без отстъпката от 15%.Много съм разочарована и май ще се откажем... Sad
Защо не пратите запитване директно към хотела.Ние все така сме резервирали.
Виж целия пост
# 706
По-скъпа стая ли ви предложиха newsm78...и как без отстъпка, след като срокът за ранни е фиксиран ooooh!
Виж целия пост
# 707
Ние също имаме проблем с Мирамар,, чрез Съни турс. Потвърдих тяхна оферта от преди няколко дни и ми се обадиха да ми кажат, че местата са изчерпани.... но при ново направено запитване за същия период и същия брой хора, места има ,но съответно на много по-висока цена, без отстъпката от 15%.Много съм разочарована и май ще се откажем... Sad
За кой период Ви е резервацията? Това пише в сайта им /отстъпката от 15% не важи за периода 26.06 - 09.07.2016г./. Да не би от това да идва разликата в цената. Можете по имейла да попитате защо има такава разлика в цената.
А това пък е от сайта на хотела "Нови условия за ранни записвания сезон 2016!:

-15% намаление за ранни записвания за периодите 07.05-25.06.2016 (вкл.) и 10.07-05.10.2016 (вкл.) за резервации направени до 31.01.2016 и потвърдени от хотела.
- Считано от 14.01.2016, резервации за периода 26.06-09.07.2016 (вкл.) ще бъдат потвърждавани по стандартни цени за сезон 2016.
- Намалението от 15% за ранни записвания е валидно при предплащане на депозит 50% от сумата за стая до 2 седмици от потвърждение на резервацията, а останалите 50% в срок до 29.02.2016.
- Намаленията не се комбинират със специални оферти и пакетни цени. "
Виж целия пост
# 708
Ние също имаме проблем с Мирамар,, чрез Съни турс. Потвърдих тяхна оферта от преди няколко дни и ми се обадиха да ми кажат, че местата са изчерпани.... но при ново направено запитване за същия период и същия брой хора, места има ,но съответно на много по-висока цена, без отстъпката от 15%.Много съм разочарована и май ще се откажем... Sad
За кой период Ви е резервацията? Това пише в сайта им /отстъпката от 15% не важи за периода 26.06 - 09.07.2016г./. Да не би от това да идва разликата в цената. Можете по имейла да попитате защо има такава разлика в цената.
Да, от там идва, но преди няколко дни отстъпката важеше за този период и съответно с нея ни бяха изпратили оферта. Проблема, е че я потвърдих след 2 дни и съответно тогава ми обясниха, че вече няма свободни стаи. Е да, но след като си написаха, че 15% не важат за този период, вече има свободни стаи...  Wink  Аз нямам претенции към Съни турс, ясно е, че е политика на хотела.
Виж целия пост
# 709
Изобщо тази година много промени от страна на българските хотели, не в полза на клиента, разбира се Mr. Green. Явно не страдат от липса на клиенти.
Виж целия пост
# 710
Струва ми се ,че се канят да се облажат от турската баница  Mr. Green .
Виж целия пост
# 711
Аз потвърдих днес резервацията за Аркутино от 01.08. Нямам търпение вече да става топло.  Mr. Green
Виж целия пост
# 712
Здравейте!
Има ли някой с впечатления от Морско око на Златни пясъци?Харесах офертата от Съни турс, но ще съм доволна на отзиви...
Копирам си мнението от друг сайт:
Първо положителните страни - осигурени чадъри и шезлонги на басейна и на плажа. Относително спокойствие в хотела, просторни стаи. Топъл и чист детски басейн.
Ужасна миризма на гранясало олио навсякъде в общите части на хотела, липса на проветрение. В лоби бара - подобна история, само миризмата е по-различна - на тежък, силно натрапчив ароматизатор. В асансьора (ако работи) човек го хваща морска болест. Липса на персонал, непрекъснато мрънкане от страна на камериерките колко им е тежко, как няма хора и т. н. Трябваше ние да си просим почистване с прахосмукачка. Телевизорите в стаите и кабелната тв - подигравка с хората. Баните - меко казано неприемливи за 4-звезден хотел. Анимация?! Храната - изобилна, но зле приготвена. Плажът - що-годе чист, но много дълбоко за малки деца. А за уханието по крайбрежната улица на "Златни пясъци"...
Ако имате други конкретни въпроси  - на разположение съм. Аз не бих повторила!
Виж целия пост
# 713
Миризмата по алеята на Златни пясъци, особено в северната част на курорта е от пречиствателната станция (намира се близко до яхтеното пристанище), която в активен сезон е с недостатъчен капацитет и образно казано прелива. Освен това частното ВиК  на Златни пясъци АД изобщо не си върши работата по почистване на каналните тръби и шахти(по тази причина при дъжд всичко плува във вода и отпадни води, често и фекални), нито пък инвестира в подмяна на отдавна остарялата ВиК мрежа на курорта, която също е частна собственост на Златни пясъци АД. В тази връзка препоръчително е изборът на хотели в курорта  да е в централната и най-добре в южната му част.
Виж целия пост
# 714
Интересува ме някой ако е бил миналата година в хотел Градина в Зл.Пясъци, да сподели за храната как е и ако има наблюдения за апартаментите вътре. Благодаря Simple Smile
Виж целия пост
# 715
Интересува ме някой ако е бил миналата година в хотел Градина в Зл.Пясъци, да сподели за храната как е и ако има наблюдения за апартаментите вътре. Благодаря Simple Smile
Ето тук в пост 462 отзиви от форумка от юли 2015 г., която по спомен беше посещавала хотела и през 2014 г. http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=697395.msg31211501#msg31211501
Виж целия пост
# 716
Хайде и аз резервирах за Белвил от 10.8 - 7 нощувки.
Направих и застраховка за отказ, че не се знае какво може да се случи. Дано имаме късмет.
Виж целия пост
# 717
Храната в Градина е приемлива за цената, макар че сравнена със Сън палас е нищо Simple Smile Има голямо разнообразие и е чисто, но няма печени  агнета, пици и т.н. По-скоро- нормална храна.
Стаите на мен лично много ми харесаха и бяха чисти. За апартамент не знам, ние не успяхме да си резервираме апартамент, защото са малко.
Басейнът е малък, но спасителят е нон стоп там. Има много приятна зеленина, а плажа е на минути.
Като цяло- много приятен бюджетен хотел. Отзива ми е от 2014 и 2013 Simple Smile и го посетихме по препоръка от форума.
Виж целия пост
# 718
Много благодаря момичета bouquet
Точно това търсим, а и цената за апартамент ме устройва идеално Simple Smile
Виж целия пост
# 719
Много благодаря момичета bouquet
Точно това търсим, а и цената за апартамент ме устройва идеално Simple Smile
Mamamishi мои са предните отзиви Simple Smile Аз съм изключително доволна от този хотел и тази година, живот и здраве за 3-ти път ще бъдем там /около средата на юли мислим да почиваме/ Да, няма печени агнета и т.н. глезотии, но за нас чистотата на хотела, спокойствието, близостта на страхотен плаж и чудесния персонал са от най-голямо значение! Храната е напълно нормална, за нас огромно предимство е, че на обяд и вечеря има поне по 7-8 вида салати, а за децата - сладоледа на обяд и на вечеря Wink В апартаментите не съм влизала, досега все си вземаме фамилна стая, която ни устройва! Ако имаш други въпроси, питай  Peace
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия