Пазаруване от Китай - проследяване и превоз на поръчките - 7

  • 143 019
  • 860
# 720
Здравейте!

Тази пратка - 959738813581 със SF express показва, че е в България от вече над 2 седмици, но в пощенския клон я няма, нито известие има.
Как мога да си я открия? Sad
На http://intl.sf-express.com/ си изваждате другия номер и проследявате него. Вашият е RL273958411EE
Намира се или вече е взет от 1505 СОФИЯ 5 Проверявайте там.
Снимка на intl.sf-express.com и проследяване на 17 трак в скрития текст
Скрит текст:


Виж целия пост
# 721
Благодаря много!
Виж целия пост
# 722
Аз май ще повдигам диспут вече. От 6 юни две пратки ми излизат, че са в България. Едната уж чакала митническо изчистване, другата се води в транзит, на наша територия. Съобщения от митница не съм получавала, тя и стойността е смешно ниска. Номерата, естествено не се следят в Бг.
Работата е там, че преди два дни писах на двамата продавачи да ми удължат срока и те ми го удължиха. Преди малко влизам и какво да видя - едната поръчка ще бъде затворена след 16 часа. А съм сигурна, че срокът беше удължен. Някой има ли идея на какво може да се дължи това?
Утре сутрин, ако няма развитие пускам диспута, пък каквото стане.
Виж целия пост
# 723
Моята пратка също виси в разпределителния център. Вече 3 седмици.
Скоро и аз мисля да диспютвам.
Виж целия пост
# 724
Моята пратка също виси в разпределителния център. Вече 3 седмици.
Скоро и аз мисля да диспютвам.
Какъв е точно статуса?  Това ли пише:
Receive item at office of exchange (Inb), BULGARIA, SOFIA LC/AO
При такова събщение трябва да търсите съдействие на info@bgpost.bg или на
телефоните за проблеми с международни входящи пратки.
При друго съобщение най-вероятно става дума за непроследима в България пратка.
Непроследимите се доставят за 3-15 работни дни. След това може да я отпишете и
да пробвате кога ще можете да отворите диспут 10 дена преди изтичане на защитата или
когато изтече.

Аз май ще повдигам диспут вече. От 6 юни две пратки ми излизат, че са в България. Едната уж чакала митническо изчистване, другата се води в транзит, на наша територия. Съобщения от митница не съм получавала, тя и стойността е смешно ниска. Номерата, естествено не се следят в Бг.
Работата е там, че преди два дни писах на двамата продавачи да ми удължат срока и те ми го удължиха. Преди малко влизам и какво да видя - едната поръчка ще бъде затворена след 16 часа. А съм сигурна, че срокът беше удължен. Някой има ли идея на какво може да се дължи това?
Утре сутрин, ако няма развитие пускам диспута, пък каквото стане.
Тази с митническото разчистване ли е станала на16 часа? Възможно е номера да е проследим в БГ и али сайта да са засекли влизането и от там да са се смалили дните. Само хипотеза не знам как са подредени събитията удължаване /получаване на пратката в клона по местоживеене.
Когато скъсяването е за номера в транзит необяснимо е за мен.
Виж целия пост
# 725
Номерът със скъсения срок е този: S000024477463. Излиза ми надпис: In transit at destination country.
Точно преди три дни им писах да ми удължат срока и те го бяха удължили. Снощи влизам - остават само 16 часа Open Mouth Тази сутрин гледам - удължили са го, но трябваше аз да им пиша за това.

Другият номер е: S000024389211. Той е със статус: Arrived in destination country; awaiting customs clearance. Във фийдбеците на продукта обаче видях, че има и други, които не са си го получили, та сериозно се замислям.



Честно казано изгубих желание да ги чакам.

Да допълня, че и двете поръчки са от 20 април.
Виж целия пост
# 726
Номерът със скъсения срок е този: S000024477463. Излиза ми надпис: In transit at destination country.
Точно преди три дни им писах да ми удължат срока и те го бяха удължили. Снощи влизам - остават само 16 часа Open Mouth Тази сутрин гледам - удължили са го, но трябваше аз да им пиша за това.
Другият номер е: S000024389211. Той е със статус: Arrived in destination country; awaiting customs clearance. Във фийдбеците на продукта обаче видях, че има и други, които не са си го получили, та сериозно се замислям.
Ясно и двете пратки може да ги отпишете. Пратките са вече в БГ и вече са "при получателите". Дали са номера на чужди пратки или някой от БГ пощи ги е харесал не е ваша грижа. И двете са за диспут. Когато станат 3-4 изчезнали непроследими значи ви крадат и е желателно да смените адреса на доставка и да почнете да пускате само проследими, а за непроследимите да намерите друга цака. Wink На мой познат му се случи същото, но на него му беше по-лесно пусна си пратките до чужбина, а там непроследимите получават други тракинги и има публична отчетност, та който и да беше причината му се обърка номера.
Лошото е, че в БГ пощи няма достъп до информация за непроследимите и проблемите се точат. Дано скоро ги сменят с DPD или друга мултинационална компания дето контрола е на ниво и лесно се намира дали някой краде или китайците нарочно не пращат.
Доста пощи на други държави отказват да работят с БГ пощи, което е показателно за проблеми при тях.
Виж целия пост
# 727
Netman71, статусът е “обработка на пратка” в пощенска станция 1505, но там ходих и ми обясниха, че понеже моята поща е 1111 - пратката е била прехвърлена натам и оттогава седи в 1900 и развитие няма. “Най-вероятно виси в някой чувал” Sad
Ето го статуса:

Скрит текст:
Виж целия пост
# 728
Netman71, статусът е “обработка на пратка” в пощенска станция 1505, но там ходих и ми обясниха, че понеже моята поща е 1111 - пратката е била прехвърлена натам и оттогава седи в 1900 и развитие няма. “Най-вероятно виси в някой чувал” Sad
Ето го статуса:
Ясно. Случаят е за info@bgpost.bg и за телефон: международни входящи пощенски пратки - 02/9493121 , 02/9493343 - всеки делничен ден от 9:00 ч. - 17:30 ч.
Пуснете им имейл с прикачена снимката и при липса на отговор Вторинк се свържете по телефона. Успех.
Виж целия пост
# 729
Благодаря!
Виж целия пост
# 730
Здравейте, имам поръчка от 2 юни, която при проследяване ми излиза, че е транзитна. Номерът е RU863202054CN.
Моля за помощ, защото поръчвам за пръв път и май ще е за последен. Писах имейл, но ми отговориха на 11 юни, че пратката е изпратена. Оттогава си стои на същото място...май.
Виж целия пост
# 731
Здравейте, имам поръчка от 2 юни, която при проследяване ми излиза, че е транзитна. Номерът е RU863202054CN.
Моля за помощ, защото поръчвам за пръв път и май ще е за последен. Писах имейл, но ми отговориха на 11 юни, че пратката е изпратена. Оттогава си стои на същото място...май.
Пратката е в сроковете на БГ пощи - те трябва да я получат и да я доставят. За тях всяка пратка до 60 дена е нормална. Някой казват 30 дена след ЕДИ статуса други гледат по статистика между 15 и 20 дена от датата на подаването е типично, но едно е статистиката "свинско със зеле" друго е конкретната пратка.
Най-рано 10 дена преди изтичане на защитата може да правите диспут. Не поръчвайте нищо дето ще ви трябва за по-рано от 60 дни. Поне не до България. Никой не може да ви гарантира получаването и.
Виж целия пост
# 732
Netman71, благодаря за отделеното време и разясненията! Нямам избор засега-ще чакам.
Виж целия пост
# 733
Аз се чудя какво да правя. На 1.08. получих обаждане, че имам пратка. Отидох в събота да си я получа - няма пратка. Дадох номера да я проверят - получена. Помолих да ми покажат срещу чий имена се е подписал получателя, не поискаха да направят справка. Работното време им изтече и си тръгнах. Сега 2 седмици ще почивам и не мога да ходя да търся какво се е случило. Чудя се жалба ли да подам или по телефона да се обадя. Не съм я потвърдила като получена, а няма как да докажа че не е получена от мен. Продавача вижда, че е стигнала на точния адрес.
Виж целия пост
# 734
Аз се чудя какво да правя. На 1.08. получих обаждане, че имам пратка. Отидох в събота да си я получа - няма пратка. Дадох номера да я проверят - получена. Помолих да ми покажат срещу чий имена се е подписал получателя, не поискаха да направят справка. Работното време им изтече и си тръгнах. Сега 2 седмици ще почивам и не мога да ходя да търся какво се е случило. Чудя се жалба ли да подам или по телефона да се обадя. Не съм я потвърдила като получена, а няма как да докажа че не е получена от мен. Продавача вижда, че е стигнала на точния адрес.
Директно звъните на тези:

Те разследват нередности. Казвате за това, че са ви се обадили и  но след обаждането се оказва, че пратка е доставена но на друг. Да направят разследване и да кажат коя е пратката и къде е отишла. Кой служител е виновен за кашата с пратката. Предполагам не са казали при обаждането номера на пратката. Вие не сте получили друга пратка в периода и няма как да покажат документ с ваш подпис за пратка в периода след обаждането. Дори и да е недоглеждане от страна наслужителката е коректно да закрият част от даните и да покажат, че пратката не е била за вас. Според мен печелят време с цел да оправят кашата. Не се ли получи нищо значи прикриват свой човек. Тогава ще се наложи да се консултирате с адвокат.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия