Пазаруване от Aliexpress.com 48

  • 93 345
  • 721
# 60
Да изкоментирам и аз новия Xiaomi Redmi Note 3 - не се въздържах и си начесах крастата, поръчах го преди нова година с DHL - пристигна за уречените 4 дни - на 28 декември /златен 3GB RAM/32 GB ROM/.
Телефона е добър, но батерията му е слаба. http://www.aliexpress.com/item/Original-Xiaomi-Redmi-Note-3-Prim … /32563752331.html
Виж целия пост
# 61
Здравейте,прочетох всичко в началната страница и имам въпрос.Не съм поръчвала отдавна и винаги са били дребни неща.Сега поръчах мобилен ,катто от сата дават време за доставка до тях и след това канселиране на поръчката.Та днес е последният ден а още не епратен телефонът ,и аз реших да канселирам,както и го направих.Въпросът ми е дали ще се приеме отказът защото малкият дава зор за телефона ,а аз предпочитам да изчакам да потвърдят отказа ,преди да търся нещо друго.Да не се окажа с 2 мобилни де.Благодаря.
Виж целия пост
# 62
a.violeta Изчакай си срока , продавача не е задължен да спре поръчката, може в последния момент да я изпрати щом и днес е последен ден , не ти остава много да се чудиш   Peace
Телефоните ги проверяват и настройват , затова се бавят , на мойта поръчка срока за шипване е 13 дена - няма как - чакам , лошото е , че нямат наличен цвят и не актуализират офертите, а си приемат и после се почва една кореспонденция  ooooh!
flog Колко слаба  Rolling Eyes 4000 я дават , моя телефон е с 3500 и държи стабилно два дни  Grinning пак xiaomi само, че миналогодишна версия redmi note  bowuu Ако е съвсем нов , трябва да си влезе в ритъм батерията , правилно да се зарежда .
С DHL как го получи ? Ония хора посети ли ?  Rolling Eyes Някъде пишат, че да , другаде - не  newsm78 та се пообърках как е по-сигурно. Бързината е ясна в чия полза е  Crossing Arms
Виж целия пост
# 63
flog Колко слаба  Rolling Eyes 4000 я дават , моя телефон е с 3500 и държи стабилно два дни  Grinning пак xiaomi само, че миналогодишна версия redmi note  bowuu Ако е съвсем нов, трябва да си влезе в ритъм батерията, правилно да се зарежда .
С DHL как го получи ? Ония хора посети ли ?  Rolling Eyes Някъде пишат, че да , другаде - не  newsm78 та се пообърках как е по-сигурно. Бързината е ясна в чия полза е  Crossing Arms
* За размера и консумацията - батерията е малка. /или аз не съм свикнала толкова често да зареждам/ 
До сега бях с Lenovo P780 /батерия 4000/ - с него изкарвах 4-5 дни - разговори до 7-8 часа, wi-fi, дисплей на макс. Сега с този изкарвам до 2-2,5 дни. Идва ми малко и на често. Зареждам батерията коректно.
* Така и не разбрах - как с поръчка с DHL някой ги получават направо с куриер на адрес? Аз си минах по стандартната процедура. В офиса на DHL /Аерогара София/ + митница /еори № + посредник за попълване на мит. декларация + ддс + освобождаване митница/ + получаване от офиса.
 Laughing Ползата и удоволствието е получаваш светкавично, но времето по опашки, разходки /офис+митница/ и такса се завишава.
* Разликата от митница софия /по близо, няма посредник за мит. декларация и по бързо обслужване/ - митница аерогара софия /задължително с мпс - офис DHL - разходка до митница + няколко пъти редене по опашки + посредник /заплащане/ + каса банка + нова разходка до офис/ е значителна. 
Виж целия пост
# 64
Въпрос към тези, които са имали неуспешен опит за доставка: BULGARIA, Varna, Unsuccessful item delivery attempt (Inb) Неуспешен опит за доставка - това според български пощи.
Сега явно ще се повдига диспут, но има ли вероятност да не си получа парите? Доколкото съм чела из темата, неуспешна доставка има при сгрешен адрес/име, а моите не съм ги сменяла, т.е. вероятно продавачът го е написал грешно. Около 15 евро беше, та не ми се иска да я прежалвам и се чудя, дали Алито няма да реши, че продавачът не е виновен за нищо и да не ми върнат платената сума.

На които им се е случило - получили ли са си парите /цялата сума, част от нея/ обратно?
Виж целия пост
# 65
Въпрос към тези, които са имали неуспешен опит за доставка: BULGARIA, Varna, Unsuccessful item delivery attempt (Inb) Неуспешен опит за доставка - това според български пощи.
Сега явно ще се повдига диспут, но има ли вероятност да не си получа парите? Доколкото съм чела из темата, неуспешна доставка има при сгрешен адрес/име, а моите не съм ги сменяла, т.е. вероятно продавачът го е написал грешно. Около 15 евро беше, та не ми се иска да я прежалвам и се чудя, дали Алито няма да реши, че продавачът не е виновен за нищо и да не ми върнат платената сума.

На които им се е случило - получили ли са си парите /цялата сума, част от нея/ обратно?

Защо диспут ?  newsm78
Отивате до пощата и си търсите пратката  Peace Това им е стандартен статус, може изобщо да не са идвали , просто да оставили известие.
Виж целия пост
# 66
Струва ми се, че не е стандартен - досега винаги пратките, пристигнали сутрин във Варна, наобед са на разположение за вземане. Никога не се носи до адрес, даже понякога няма и известие за пратка.   Тази в 7 сутринта е във Варна, а в 15 часа с този статус - неуспешна доставка. В предните теми четох, че такава не можела да се получи в пощата поради технически проблем и се връщала до Китай.   Cry
Виж целия пост
# 67
Струва ми се, че не е стандартен - досега винаги пратките, пристигнали сутрин във Варна, наобед са на разположение за вземане. Никога не се носи до адрес, даже понякога няма и известие за пратка.   Тази в 7 сутринта е във Варна, а в 15 часа с този статус - неуспешна доставка. В предните теми четох, че такава не можела да се получи в пощата поради технически проблем и се връщала до Китай.   Cry

Статуса ви означава, че служител е дошъл на адреса и не е могъл да достави пратката. Всички пратки, които подлежат  на проследяване са препоръчани т.е. длъжни са да ви ги носят до дома.  (Това ми го казаха в пощата предния месец). Нямате основание за диспут, пратката стои и ви чака в пощенския клон.
Виж целия пост
# 68
sinergon2
Просто отивате към пощенски клон, където взимате пратките и ги питайте.

Този статус означава много неща, ако е от разпределителен център, явно има някакъв проблем за доставка, ако е от пощенския клон, че просто няма никой на посочения адрес, би трябвало да има оставено известие за пристигнала пратка и се маркира така.
Ако при вас няма оставено известие за пристигнала пратка, преди да питате тука, значи проблемът е в разпределителен център или е за друг получател.

Nini7
Това зависи от тях самите. Те са задължени да изпращат на получателя известие за препоръчани пратки. Ако не са колети или обемни пратки, т.е малки пратки и писма, могат да ги носят до вратата, срещу подпис.
Виж целия пост
# 69
Скрит текст:
Струва ми се, че не е стандартен - досега винаги пратките, пристигнали сутрин във Варна, наобед са на разположение за вземане. Никога не се носи до адрес, даже понякога няма и известие за пратка.   Тази в 7 сутринта е във Варна, а в 15 часа с този статус - неуспешна доставка. В предните теми четох, че такава не можела да се получи в пощата поради технически проблем и се връщала до Китай.   Cry
Статуса ви означава, че служител е дошъл на адреса и не е могъл да достави пратката. Всички пратки, които подлежат  на проследяване са препоръчани т.е. длъжни са да ви ги носят до дома.  (Това ми го казаха в пощата предния месец). Нямате основание за диспут, пратката стои и ви чака в пощенския клон.


Пълно недоразумение - да не кажа по-друга дума. Колко пъти да напиша, че НЕ СЕ носят пратките по адрес. В пощенския клон 9010 Варна редовно има опашки по два  км хора, получаващи пратки от Китай. Даже няколко пъти се засичам с пощальонката на вратата, която ми дава известието, а не пратката.
Очевидно е че от поща до поща има разлика.

Въпросът ми е към такива, които лично са получили този статус - какво са правили.



Ако при вас няма оставено известие за пристигнала пратка, преди да питате тука, значи проблемът е в разпределителен център или е за друг получател.
  

Няма известие, защото беше събота - никога не се носят известия в събота, а даже понякога и закъсняват с дни, според проследяването на тракинг номера.


То е ясно, че ще питам в понеделник, обаче имаше точно в тази тема коментари, че в пощите са им отказали да им дадат такива пратки, но за съжаление не съм запомнила подробности   Sad
Виж целия пост
# 70
Не е по темата - но преди Коледа ми донесоха малка пратка точно до врата от пощата . От България беше изпратена - не от онлайн пазаруване .
Учудих се много - за препоръчани писма и пратки само известия съм получавала - за пръв път ми беше да получа нещо така.
Виж целия пост
# 71

Въпросът ми е към такива, които лично са получили този статус - какво са правили.


Няколко пъти се отговори - отивате до пощата и си търсите пратката. Ако пратката е с непълен адрес или друг проблем , автоматично я връщат в разпределителен център т.е. ще имате и друг статус.
Виж целия пост
# 72

Въпросът ми е към такива, които лично са получили този статус - какво са правили.


Няколко пъти се отговори - отивате до пощата и си търсите пратката. Ако пратката е с непълен адрес или друг проблем , автоматично я връщат в разпределителен център т.е. ще имате и друг статус.


Aми загуби се оригиналният ми въпрос. Очевидно е, че ще се ходи в пощата. Ако пощата ти откаже да ти даде пратката - очевидно следва диспут. И от такъв диспут, какъв резултат е имало - искаш си цялата сума, част от нея или я губиш, защото продавачът коректно е пратил, с проследяване и т.н.

 
Виж целия пост
# 73

Aми загуби се оригиналният ми въпрос. Очевидно е, че ще се ходи в пощата. Ако пощата ти откаже да ти даде пратката - очевидно следва диспут. И от такъв диспут, какъв резултат е имало - искаш си цялата сума, част от нея или я губиш, защото продавачът коректно е пратил, с проследяване и т.н.
 

Първо трябва да ходите в пощата и ги питайте, за да разберете причината за въпросния статус.
Те ще ви откажат да ви дадат пратката, само ако самото пълномощно е невярно попълнено или липсват данни. Т.е искате да взимате пратка на друг човек.
При съмнителни пратки се задържат още в разпределителен център и се обаждат на компетентни органи.
Ако номерът е за друг получател или сгрешен адрес , поискайте продавача пълна пощенска разписка (postage proof или postage evidence). Или снимки на пратката, че понякога продавачите снимат предварително пратките преди да се предадат на логистични фирми/посредници, като доказателство в случай за диспут.
И се разберете с него за връщане на пълната сума или изпращане на друга пратка с правилен адрес на получателя.
Ако не ви устройва, вдигнете диспут и клейм.
Виж целия пост
# 74
Изчакай първо да ти откажат, пък после го мисли.

Какъв ще е смисълът да се занимават 10 човека да размишляват над екзистенциални въпроси, ако в понеделник отидеш и просто ти дадат пратката.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия