Пазаруване от Aliexpress.com 48

  • 93 336
  • 721
# 660
Всичко е наред, блокирани са от отказана поръчка от 10.03. Още не са освободени. Няма общо с Алиекспрес. Извинявам се Simple Smile
Виж целия пост
# 661
Имам проблем с две поръчки на алиекспрес  /досега всичко е било наред/, но са сменили служителката в пощата и за едната поръчка днес разбрах, че е дошла и е върната обратно. За другата /тя е над 100лева, нищо! Отворих диспут, преди 3-4 дни, вчера го обострих и се надявам да ми върнат платените пари. За другата пратка /тя е 5 лева, но въпроса е принципен, днес направо бях пред дилемата да набия пощаджийката /циганка/ която нагло ме лъже, че е пускала известия. Това не е вярно! В дома си сме, не сме пътували последните месеци. Пратката е дошла на 17.02., на 15.03 е върната...около тази дата ходих лично да проверя в пощенския клон, нямаше нищо, после била върната. Някой има ли информация какво се случва при това положение? Адреса е верен, има и телефон. Какво да я права тая пощаджийка, че нещото беше подарък за дъщеря ми, която сега е разочарована. Навиках я днес, но не искам повече тя да обслужва района в който живея. Друга поща ли да търся? Продавача увеличи срока с месец, без да ме пита, но да речем, че вината не е негова и приемам това.
Днес поръчах скъпата вещ /нужна ми е/ от друг търговец. Доставката този път е чрез DHL. Някой знае ли как се случват нещата. На адрес ли носят поръчката или трябва да отида на митница? Всичко ли минава от там? Четох в темата различни мнения. Помолих продавача, да напише, че стойността е до 15 долара, но наистина нямам представа как ще е. За мен е по-важно да получа вещта, голяма ли е разправията с минтниците? За София - тази на бул"Мария Луиза" ли е или нещо друго? Хубав ден на всички и дано нямате моите разправии с пратки и пощальонки.
Виж целия пост
# 662
Albatraoz, аз често поръчвам неща, които пристигат с DHL и ми ги носят до вратата. До срга не са минавали през митницата, въпреки че са стрували около или над 100 евро. Но все пак да уточня, че става въпрос за поръчки европейски страни. От Aliexpress с DHL все още не съм поръчвала. Дано всичко да е наред! Успех!
Виж целия пост
# 663
Преди малко опитах да си вляза в профила, но ми иска някаква верификация. Как да я направя, на пощата нямам никакво писмо  newsm78
Преди няколко дни нямаше такова нещо  Thinking
Виж целия пост
# 664
Вижте на страница 40 назад в темата - има конкретно упътване за вход в сайта...  Peace
Виж целия пост
# 665
Има поле с код.Трябва да се "дръпне" и го зарежда и приема
Виж целия пост
# 666
Благодаря, дами  bouquet
Виж целия пост
# 667
Аз пак ще попитам (дано не ставам нахална вече, но не знам какво да предприема  Embarassed Embarassed)
При отворен диспут продавачът ми написа да пратя снимки с размерите, за да ги сравни с тези по неговата таблица, а аз вече съм качила 3 снимки при отварянето на диспута
Въпросът ми е - да качвам ли още снимки или направо да ескалирам?
И ако трябва да кача още откъде става това, че не виждам къде има такава опция  newsm78
Виж целия пост
# 668
Напишете му че вече сте качила снимки. А когато модифицирате (трябва да имате бутон "modify") отново ви дава да изберете какъв е проблема, както при пускането на диспут и най отдолу да прикачите снимки. Прегледайте си снимките да се виждат добре размерите, снимайте до линия или метър например.
Виж целия пост
# 669
Благодаря  Hug
Виж целия пост
# 670
Момичета... Дойдоха ми стоки, от които съм доволна.  Влизам натискам бутона "Confirm goods received" , давам 5 звезди на всичко (тоест доволна съм) и вместо "Finished"  на поръчката ми излиза "Fund Processing "   Confused Аз искам продавача да си получи парите.... какво да направя???
Виж целия пост
# 671
Нищо, понякога веднага се финализира поръчката, а друг път след няколко дни.
Виж целия пост
# 672
Здравейте,и аз имам едно питане относно диспута.Получих маратонки Адидас, които са две различни маратонки, макар и на пръв поглед да не личи, емблемата на едната е бяла на другата златна, стелките по същия начин, на едната пише че е произведена в Китай, на другата в Тайланд, на едната на подметката пише Адидас, на другата-не.Пуснах диспут, с прикачени снимки, за връщане на част от сумата, но китаеца ми пише че неговата стока била качествена и според него няма проблем.Последва ескалиране, и сега имам отговор от Алито:

Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order 73468866733531.

Important: All evidence and information should be uploaded to the dispute details (pictures and videos).

Evidence or information on other websites or the message history will not be accepted.

If you can not upload the evidence - please let us know.

Complaints from buyer    Judgement from AE    Invalid Reason    Proof Guide
Color not as described    Invalid    No valid evidence such as pictures or video's    Please provide photos of the product and the package you received. Please make sure the photo of the package clearly shows the tracking number on it.
Size not as described    Invalid    No valid evidence such as pictures or video's    Please provide photos of the product and the package you received. Please make sure the photo of the package clearly shows the tracking number on it.

Response time: 6 days

Please provide evidence as "proof guide" requested(If you bought over 1 piece of products, please illustrate all the defective pieces).

If you fail to response or provide required evidence before the deadline, AliExpress would release full payment to the seller or refund the money as per seller's suggestion and close the dispute.

Note: If you have already settled the dispute with seller, please kindly give a response in the dispute detail page so that we can be informed and follow this dispute based on the settlement.

Your understanding and cooperation will be appreciated.

Best regards,

AliExpress Case Management Team
Някой ако може да помогне, какво трябва да направя?? Благодаря!
Виж целия пост
# 673
Здравейте, от скоро и аз започнах да пазарувам от там, днес даже ми дойде първият артикул само за 14-15 дни. Но искам да попитам тъй като не ми стана много ясно от сайтът aliexpress как стоят нещата с това purchase protection time, ако поръчката ми има 60 дни protection time и тя не е дошла до към 55-я примерно тогава ли да пусна диспут или след 60-тия ден ? Ако можете малко да ми го разясните за да не се набутам излишно, мерси Simple Smile.
Виж целия пост
# 674
 Здравейте, искам да ви попитам когато се канселира и е на статус Cancelled Order - Closed, след колко време възтановяват парите по сметката? трябва ли да пиша допълнително или да изчакам да се финализира и да проверя дали са ми върнали парите? Надявам се да ме разбрахте и да ми отговорите Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия