WIZZ AIR - 21

  • 90 962
  • 738
# 45

Благодаря, че сподели maiche!
Цените са по - добри от миналото намаление Simple Smile
Грабнах един билет за съпруга ми за лятната ваканция Peace
Виж целия пост
# 46
да се запиша и аз да следя bouquet
Виж целия пост
# 47
Виж целия пост
# 48
Моля Ви, някой наскоро пътувал да сподели за допълнителния багаж с  priority boarding?

Има ли определени размери? Някъде преди време ми се мярна 40/30/18, но сега точно преди да чекирам нищо не откривам Sad
Виж целия пост
# 49
Намерих, къде съм го чела, но дано някой от Вас сподели правят ли големи проблеми - ние летим до/от Айндховен

https://wizzair.com/bg-BG/travel_services/Wizz_Xpress

Вземете 1 допълнителен личен багаж на борда!

Пътниците с качване на борда с предимство могат да носят 1 допълнителен личен багаж в допълнение към малката или голяма кабинна чанта.

Допълнителният личен багаж може да бъде ръчна чанта, чанта за лаптоп или чанта за фотоапарат, но не бива да надвишава размерите 40 x 30 x 18 см. Ако пътник с качване на борда с предимство носи 2 ръчни багажа, като и двата надхвърлят максималния размер за допълнителния личен багаж, пътникът трябва да чекира една от чантите срещу съответната такса.
Виж целия пост
# 50
Здравейте. Направих резервация на 11.02. Получих номер на потвърждение в сайта, фактура за извършено плащане на имейл, но самата резервация по имейл така и не дойде. Трябва ли да се притеснявам? Започнах да си мисля да звъня на Центъра им за обаждания. Някой с друг такъв случай?
Виж целия пост
# 51
Моля Ви, някой наскоро пътувал да сподели за допълнителния багаж с  priority boarding?

Има ли определени размери? Някъде преди време ми се мярна 40/30/18, но сега точно преди да чекирам нищо не откривам Sad

https://wizzair.com/bg-BG/travel_services/Wizz_Xpress

това е размерът, да  Peace
Виж целия пост
# 52
Здравейте. Направих резервация на 11.02. Получих номер на потвърждение в сайта, фактура за извършено плащане на имейл, но самата резервация по имейл така и не дойде. Трябва ли да се притеснявам? Започнах да си мисля да звъня на Центъра им за обаждания. Някой с друг такъв случай?
Като влезете в профила си, виждате ли тази резервация?
Виж целия пост
# 53
Здравейте. Направих резервация на 11.02. Получих номер на потвърждение в сайта, фактура за извършено плащане на имейл, но самата резервация по имейл така и не дойде. Трябва ли да се притеснявам? Започнах да си мисля да звъня на Центъра им за обаждания. Някой с друг такъв случай?
Като влезете в профила си, виждате ли тази резервация?

Да. Имам и потвърждаващ номер. Но на и-мейл нищо, освен фактурата за платена сума.
Виж целия пост
# 54
Здравейте. Направих резервация на 11.02. Получих номер на потвърждение в сайта, фактура за извършено плащане на имейл, но самата резервация по имейл така и не дойде. Трябва ли да се притеснявам? Започнах да си мисля да звъня на Центъра им за обаждания. Някой с друг такъв случай?
Като влезете в профила си, виждате ли тази резервация?

Да. Имам и потвърждаващ номер. Но на и-мейл нищо, освен фактурата за платена сума.
На мейла се получава първо нещо такова: Your itinerary: ZBMХХХ
Ден-два след това се получава: Wizz Air електронната фактура 00123456Х / ZBMХХХ

Друго, което ще получите е напомняне за полета и ако случайно има промяна в час/дата на полета ви.
Напоследък пускат и някакви напомняния за багажа.
Това е.
Виж целия пост
# 55
Здравейте. Направих резервация на 11.02. Получих номер на потвърждение в сайта, фактура за извършено плащане на имейл, но самата резервация по имейл така и не дойде. Трябва ли да се притеснявам? Започнах да си мисля да звъня на Центъра им за обаждания. Някой с друг такъв случай?
Като влезете в профила си, виждате ли тази резервация?

Да. Имам и потвърждаващ номер. Но на и-мейл нищо, освен фактурата за платена сума.
На мейла се получава първо нещо такова: Your itinerary: ZBMХХХ
Ден-два след това се получава: Wizz Air електронната фактура 00123456Х / ZBMХХХ

Друго, което ще получите е напомняне за полета и ако случайно има промяна в час/дата на полета ви.
Напоследък пускат и някакви напомняния за багажа.
Това е.

Ей това първото Your itinerary: ....... не съм получила. Фактурата дойде преди 2 дни. По спомен при предишни пътувания разпечатвахме от и-мейл самата резервация и с нея бяхме на летището. А сега от къде да си я принтирам Thinking /Предишния път друг организира и плати билетите, затова се изказвам така неподготвена Embarassed/
Виж целия пост
# 56
Освен ако не сте си платили за чекиране на летището, трябва да се чекирате на уебсайта и да си разпечатате бордни карти, с които ще летите.
С мейлите, които пращат имах проблем и аз, но това не е нещо фатално.
Виж целия пост
# 57
Освен ако не сте си платили за чекиране на летището, трябва да се чекирате на уебсайта и да си разпечатате бордни карти, с които ще летите.
С мейлите, които пращат имах проблем и аз, но това не е нещо фатално.

Ще чекирам през сайта. Благодаря! Стана ми ясно  Hug
Виж целия пост
# 58
Скрит текст:
Здравейте. Направих резервация на 11.02. Получих номер на потвърждение в сайта, фактура за извършено плащане на имейл, но самата резервация по имейл така и не дойде. Трябва ли да се притеснявам? Започнах да си мисля да звъня на Центъра им за обаждания. Някой с друг такъв случай?
Като влезете в профила си, виждате ли тази резервация?

Да. Имам и потвърждаващ номер. Но на и-мейл нищо, освен фактурата за платена сума.
На мейла се получава първо нещо такова: Your itinerary: ZBMХХХ
Ден-два след това се получава: Wizz Air електронната фактура 00123456Х / ZBMХХХ

Друго, което ще получите е напомняне за полета и ако случайно има промяна в час/дата на полета ви.
Напоследък пускат и някакви напомняния за багажа.
Това е.
Ей това първото Your itinerary: ....... не съм получила. Фактурата дойде преди 2 дни. По спомен при предишни пътувания разпечатвахме от и-мейл самата резервация и с нея бяхме на летището. А сега от къде да си я принтирам Thinking /Предишния път друг организира и плати билетите, затова се изказвам така неподготвена Embarassed/
Спомените ви изневеряват. Simple Smile
Както Bradley Cooper е написал, първо трябва да се чекирате и тогава да си разпечатате бордните карти. Чекирането е възможно от 30 дни до 3 часа преди полет.
Проверихте ли в папка Спам да не е отишло?
Виж целия пост
# 59
Скрит текст:
Здравейте. Направих резервация на 11.02. Получих номер на потвърждение в сайта, фактура за извършено плащане на имейл, но самата резервация по имейл така и не дойде. Трябва ли да се притеснявам? Започнах да си мисля да звъня на Центъра им за обаждания. Някой с друг такъв случай?
Като влезете в профила си, виждате ли тази резервация?

Да. Имам и потвърждаващ номер. Но на и-мейл нищо, освен фактурата за платена сума.
На мейла се получава първо нещо такова: Your itinerary: ZBMХХХ
Ден-два след това се получава: Wizz Air електронната фактура 00123456Х / ZBMХХХ

Друго, което ще получите е напомняне за полета и ако случайно има промяна в час/дата на полета ви.
Напоследък пускат и някакви напомняния за багажа.
Това е.
Ей това първото Your itinerary: ....... не съм получила. Фактурата дойде преди 2 дни. По спомен при предишни пътувания разпечатвахме от и-мейл самата резервация и с нея бяхме на летището. А сега от къде да си я принтирам Thinking /Предишния път друг организира и плати билетите, затова се изказвам така неподготвена Embarassed/
Спомените ви изневеряват. Simple Smile
Както Bradley Cooper е написал, първо трябва да се чекирате и тогава да си разпечатате бордните карти. Чекирането е възможно от 30 дни до 3 часа преди полет.
Проверихте ли в папка Спам да не е отишло?

Изневеряват ми, признавам си  Crazy И в папка спам го няма. Всякакви други глупави имейли има, но точно този липсва.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия