WIZZ AIR - 21

  • 91 029
  • 738
# 90
Здравейте, наистина ли при чек-ин от уеб сайта трябва да се напишат данни като номер на лична карта , дата на издаване и дата на изтичане, за да се отпечата бордната карта ?

Наистина.
Виж целия пост
# 91
Аз имам следния въпрос:
Нали правилно съм разбрала, че при "Малък багаж" и липса на приоритетно качване, нямам право на лаптоп, отделно от малкия багаж? Имам поръчан и един багаж от 23кг и май единственият ми вариант за лаптопа е да го сложа в този допълнителен багаж.

Не бих го направила. Ако се повреди по време на мяткането на куфара, няма да ти го покрие застраховката. На твое място бих го сложила в малкия ръчен, ако се побира там.
Виж целия пост
# 92
Здравейте, наистина ли при чек-ин от уеб сайта трябва да се напишат данни като номер на лична карта , дата на издаване и дата на изтичане, за да се отпечата бордната карта ?
На мен ми беше първи път, когато се чекирах преди няколко дни и ми ги иска.  Peace

Аз имам следния въпрос:
Нали правилно съм разбрала, че при "Малък багаж" и липса на приоритетно качване, нямам право на лаптоп, отделно от малкия багаж? Имам поръчан и един багаж от 23кг и май единственият ми вариант за лаптопа е да го сложа в този допълнителен багаж.
Правилно си разбрала Simple Smile
Друг е въпросът, че е препоръчително лаптопа да не е в чекирания багаж.
Виж целия пост
# 93

Друг е въпросът, че е препоръчително лаптопа да е в чекирания багаж.

Това защо?
Виж целия пост
# 94
От сайта им:

" Ако чекираният багаж съдържа някои от следните вещи, Wizz Air не носи отговорност за всякаква загуба, повреда, закъснение или щета на такива вещи:

    пари в брой, ценни книжа
    бижута, ценни метали, скъпоценни и полускъпоценни камъни
    компютри, камери, видео камери, мобилни телефони и всички други електронни или технически уреди и техните аксесоари
    официални, служебни или лични документи
    пътнически документи или други документи за самоличност
    ключове
    течности
    лекарства
    художествени произведения и произведения на изкуството
    нетрайни стоки"
Виж целия пост
# 95
Глупости,  пътуваме с малък багаж (раничка размер ученическите)  винаги си нося лаптопа и няма никакъв проблем  Peace просто се вади и се слага в кошницата.
всички летища по цял свят е така
Виж целия пост
# 96
Тарталета, редактирах се. Пропуснала съм едно "не".
Виж целия пост
# 97
Pinko, коментираме варианти, в които лаптопът да е извън ръчния багаж. Идеята ми е, че ще заеме доста от раничката.Но ще послушаме момичетата и ще го сложим в ръчния, а част от дрехите-в чекирания.
Виж целия пост
# 98
Ами примерно от 28 март до 8  Април има 45  евро без багаж с дискаунт клуб. Мисля, че цената може да падне.
пп. 4-11 април има за 35 евро. бе я изчакай
Ех, че добри цени от този НН. Аз преди 2м се чудих на цени за трима от 300€ от Хан, че ми се виждаха скъпи и сега ме е яд. Надявах се да паднат, ама то за кога. Ще ми трябва за 26.03 и другата събота са точно 4 седмици. Поне да пуснат -20% че да не съм съвсем капо. Преди пускаха по 3 пъти месечно (нормално,за членове и от мобилното приложение), но напоследък от мобилното приложение не съм виждала да има отстъпка. А Скоро май не е имало никаква отстъпка.

Аз да ви питам дали сте правили рекламация за повреден багаж и какъв е бил резултата? Предната седмица се прибрахме от Сф и на ски сака, който бе чисто нов го бяха добре сурналу (въпреки старателно опакован със стреч фолио) и част от пластмасата липсваше и имаше драскотини (ощетена кожа и боя). Направихме веднага рекламация като кацнахме, но в документите които ни дадоха пише, че нищо не могат да направят ако има само драскотини от нормална употреба. Та съм в чудене какво да правим. Дали да се занимаваме с уиз или да пробваме през застраховка за пътуване? За мен не е нормално да го суркат при положение че има дръжки и колелца, ама знам ли как го тълкуват уиз. А най-кофтито е, че като товариха багажа ние бяхме в буса на летището и видях как го сурнаха хубаво и бях убедена, че ще е ощетен. То вярно, че е дълъг сака (ама нали има ски, как може да е къс), но нали има дръжки. Или са му се видели и те дълги.  #2gunfire
Виж целия пост
# 99
Не мога да търся полети. Нещо ли има на сайта? Бъг?  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 100
Не мога да търся полети. Нещо ли има на сайта? Бъг?  Rolling Eyes
Явно имат проблем със съйта. Аз също не мога да си вляза в профила и да търся.
Виж целия пост
# 101
Не мога да търся полети. Нещо ли има на сайта? Бъг?  Rolling Eyes
Явно имат проблем със съйта. Аз също не мога да си вляза в профила и да търся.

Благодаря. Hug
Изглежда имат проблем. Дано по-скоро го отстранят. Peace
Виж целия пост
# 102



Аз да ви питам дали сте правили рекламация за повреден багаж и какъв е бил резултата? Предната седмица се прибрахме от Сф и на ски сака, който бе чисто нов го бяха добре сурналу (въпреки старателно опакован със стреч фолио) и част от пластмасата липсваше и имаше драскотини (ощетена кожа и боя). Направихме веднага рекламация като кацнахме, но в документите които ни дадоха пише, че нищо не могат да направят ако има само драскотини от нормална употреба. Та съм в чудене какво да правим. Дали да се занимаваме с уиз или да пробваме през застраховка за пътуване? За мен не е нормално да го суркат при положение че има дръжки и колелца, ама знам ли как го тълкуват уиз. А най-кофтито е, че като товариха багажа ние бяхме в буса на летището и видях как го сурнаха хубаво и бях убедена, че ще е ощетен. То вярно, че е дълъг сака (ама нали има ски, как може да е къс), но нали има дръжки. Или са му се видели и те дълги.  #2gunfire

Само веднъж - и то с отличен резултат. Повредата по куфара обаче беше значителна - не знам как, бяха успели да направят вдлъбнатина колкото юмрук на един от ъглите на куфар от поликарбонат, при което ципът вече трудно се закопчаваше. Съответно - според изискванията в информационния лист, който ни дадоха в бюро "Рекламациии" на летището, където пише, че Уиз ще покрият щетите за поправката - взех подпечатана бележка от сервиза на "Самсонайт", в която си пишеше "огънат корпус" и "не подлежи на поправка", сканирах я заедно с останалите необходими документи, пратих я по имейла и три дни след това те ми преведоха пълната сума за нов куфар (посочена като щета в бележката от сервиза).

Не знам доколко това ще помогне във вашия случай обаче - в информационния лист пише, че компенсират само ако има разписка за конкретна поправка. Успех!
Виж целия пост
# 103
Момичета, имам въпрос, възможно ли е малкия салонен багаж, да не е раница, а такъв тип чанта http://prikachi.com/images.php?images/749/8649749J.jpg
Виж целия пост
# 104
Момичета, имам въпрос, възможно ли е малкия салонен багаж, да не е раница, а такъв тип чанта http://prikachi.com/images.php?images/749/8649749J.jpg

Всякакъв вид чанта, торба, пликче... може да е, само да отговаря на размерите.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия