Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

pazaruvane online

  • 4 950
  • 33
# 15
Цитат на: Erica
ИСКАМ ДА ЧЕТА НА КИРИЛИЦА!!!

 Imp  Imp  Imp


всички искаме. почти всички явно!
Виж целия пост
# 16
Да, наистина-не мога да разбера защо след като мамма си направи он-лайн магазин трябва да се оплюват другите такива, в случая фемили-бг! Всеки има право да си пазарува от който пожелае, аз лично като търся нещо отварям и двата! Незнам, за мен Данет беше вторият и естествено ми изглежда на пръв погле доста подобен на първия!
Виж целия пост
# 17
Ей, ей... недейте така.
Това, че има два магазина, не означава, че непременно трябва да се плюем.

Вярно е, че след пускането на ДаНет някои идеи бяха взаимствани от family, но с изключение на едно единствено изображение, нищо друго не е откраднато, а случаят с това изображение го изяснихме и хората от family премахнаха тази снимка.
Доколкото до приблизително еднаквата организация, това се дължи на еднаквия софтуер, който използваме. Той търпи модификации (промяна на дизайн, допълнителни функции, превод и т.н.), но основната организация е една (има хиляди магазини по цял свят изградени на база този софтуер).

Нормално е при появата на нов магазин, стария да се опита да не загуби позиции и да подобрява изгледа си, дизайна, снимките.
Конкуренцията не е лошо нещо - дава стимул за развитие, както на едните, така и на другите.

Не мисля, че е нужно да се стига до конфронтации.
Самият факт, че повече от половината посещения на family-bg се дължат на препратки от bg-mamma (статиите за гимнастиката за бременни и касетката за грижите за бебето) и форумите би трябвало на всички да говорят достатъчно.

В крайна сметка, добре е да има избор за потребителите и всеки е свободен да избере от кой магазин да пазарува, както и да сравнява и преценява кой отговаря по-добре на изискванията му за визия, представяне на продуктите, обработка на поръчките, доставка, отношение и т.н.
Виж целия пост
# 18
Цитат на: Mamma
Ей, ей... недейте така.
Това, че има два магазина, не означава, че непременно трябва да се плюем.

Вярно е, че след пускането на ДаНет някои идеи бяха взаимствани от family, но с изключение на едно единствено изображение, нищо друго не е откраднато, а случаят с това изображение го изяснихме и хората от family премахнаха тази снимка.
Доколкото до приблизително еднаквата организация, това се дължи на еднаквия софтуер, който използваме. Той търпи модификации (промяна на дизайн, допълнителни функции, превод и т.н.), но основната организация е една (има хиляди магазини по цял свят изградени на база този софтуер).

Нормално е при появата на нов магазин, стария да се опита да не загуби позиции и да подобрява изгледа си, дизайна, снимките.
Конкуренцията не е лошо нещо - дава стимул за развитие, както на едните, така и на другите.

Не мисля, че е нужно да се стига до конфронтации.
Самият факт, че повече от половината посещения на family-bg се дължат на препратки от bg-mamma (статиите за гимнастиката за бременни и касетката за грижите за бебето) и форумите би трябвало на всички да говорят достатъчно.

В крайна сметка, добре е да има избор за потребителите и всеки е свободен да избере от кой магазин да пазарува, както и да сравнява и преценява кой отговаря по-добре на изискванията му за визия, представяне на продуктите, обработка на поръчките, доставка, отношение и т.н.


  202uu
Виж целия пост
# 19
ще се изкажа леко пожелателно по темата...Simple Smile
и двата магазина са коректни. аз използвам повече единия поради лични симпатии.

иска ми се...да доживеем ден, когато всеки един от тях ще има стоки със своя марка и тогава вече можем да спорим на кой магазин нещата са по-качествени....Simple Smile)
Виж целия пост
# 20
Цитат на: Mamma
Ей, ей... недейте така.
Това, че има два магазина, не означава, че непременно трябва да се плюем....

Да, тези спорове са глупави и мисля, че не отговарят нито на моя нито на вашия интелектуален потенциал  Confused , просто такива обвинения е нормално да се правят от и да се решават м/у собствениците на магазините, а не от трети лица. Факта, че магазините са (за сега) два води само до добри последствия за клиентите, което мисле е нашата цел защото за момента и аз съм само потребител. За въпросното изображение така и не съм разбрал, така че не мога да коментирам. А взаимстването на идеи е толкова разтеглива тема, че е несериозно да се обсъжда, на всеки такъв пример мога и аз да дам един, но това просто е несериозно.
Важното е да има мир и любов, останалото само ще дойде  Simple Smile !

Цитат на: Reza
ще се изкажа леко пожелателно по темата...Simple Smile
и двата магазина са коректни. аз използвам повече единия поради лични симпатии.

иска ми се...да доживеем ден, когато всеки един от тях ще има стоки със своя марка и тогава вече можем да спорим на кой магазин нещата са по-качествени....Simple Smile)


Ако става въпрос за поддържане на складова наличност от предлаганите стоки, за съжаление този ден е много далеч според мен.
Виж целия пост
# 21
А може ли някой да ми каже има ли БГ онлайн магазин който доставя покупки и в чужбина? Хвърлила съм око на що ли не, но не бих искала да обременявам роднините си в БГ с препращане на стока от там до тук, а и не се знае в какъв вид ще пристигне (че то едно малко колетче с 2 шоколада като ни бяха пратили и БГ пощите го бяха разпардушинили).
Виж целия пост
# 22
Цитат на: Мама от Финландия
А може ли някой да ми каже има ли БГ онлайн магазин който доставя покупки и в чужбина? Хвърлила съм око на що ли не, но не бих искала да обременявам роднините си в БГ с препращане на стока от там до тук, а и не се знае в какъв вид ще пристигне (че то едно малко колетче с 2 шоколада като ни бяха пратили и БГ пощите го бяха разпардушинили).

Да, доста магазини в БГ го правят, но за съжаление не по най - законния начин . За да изнесеш стока особенно за ЕС ти е необходима доста документация. Например ако искаш да изнесеш 1 фритюрник, трябва да представиш документи, че той отговаря на техните технически и други изисквания (например относно занака СЕ). Това е непосилно не само за БГ ел. търговия, освен това при получаване се плаща ДДС (VAT) и мито и митнически разходи а тукашния търговец за да си вземе ДДС-то буквално трябва да си стъпи на врата. За това на практика, който го прави просто изпраща пратката като пощенска лична пратка а парите се превеждат по всички възможни начини. Мисля, че горе-долу така стоят нещата  Sad .
Виж целия пост
# 23
Тогава се извинявам, вероятно аз съм в грешка. Такива са ми впечатленията и спомените от тогава. Нямам никаква информация, лично мое си впечатление от началото. Възможно е да съм сбъркала. Ако е така се извинявам публично  Embarassed
Виж целия пост
# 24
Цитат на: Angelov
просто такива обвинения е нормално да се правят от и да се решават м/у собствениците на магазините, а не от трети лица


Всъщност сигурно не е нормално да се отправят и от тях. Аз съм си останала с някакви грешни впечатления очевидно. Извинявам ви се още веднъж!

Цитат на: Angelov

А взаимстването на идеи е толкова разтеглива тема, че е несериозно да се обсъжда, на всеки такъв пример мога и аз да дам един, но това просто е несериозно.
Важното е да има мир и любов, останалото само ще дойде  Simple Smile !


Тук съм много съгласна.
Тази тема с взаимстването на идеи ми е болна и може би затова така реагирах. А и еднаквата програма (софтуер), макар, че е очевидно че дава сходство и го знам, все пак вероятно ме е заблудила  Embarassed
Виж целия пост
# 25
Благодаря Millena, на това му казвам културен разговор  Simple Smile . Хубаво общество сте си направили тук и няма смисъл да го разваляте със комерсиализация, мисля че бг-мама ще надживее и двата магазина, което е по-важно  Wink .
Успех!
Виж целия пост
# 26
Цитат на: Angelov
Благодаря Millena, на това му казвам културен разговор  Simple Smile . Хубаво общество сте си направили тук и няма смисъл да го разваляте със комерсиализация, мисля че бг-мама ще надживее и двата магазина, което е по-важно  Wink .
Успех!


Радвам се много на отговора ви, защото се почувствах наистина зле от развръзката на вчерашният ми постинг. Човек трябва повече да внимава като пише такива неща базирани на лични впечатления, които биха могли да са грешни като в случая. Взимам си поука.

Приятна вечер
Виж целия пост
# 27
Ами то всъщност е много хубаво да има повече on-line магазини. Всеки си избира кой му харесва повече. Да не би да пазаруваме от един магазин за хранителни стоки всички Laughing Конкуренцията винаги е полезна Wink
Виж целия пост
# 28
Харесах си бельо, обаче хич не мога да се справя с тези мерки, които са дадени в ръстовите таблици  Embarassed  Може ли някой, който е пазарувал on-line да ми даде ориентир. Аз сега съм 70 кг. в петия месец /при 60 при забременяването/ и ръст 160. Ако си взема L дали ще ми станат. Става въпрос за бикините и боксерките. Трупкам сланинки и по бедрата и дупето  Embarassed
Виж целия пост
# 29
Препоръчвам ти ДаНет!

Бях поръчвала от тях лятото и останах доволна от тяхната бързина и акуратност.

Предстоеше кръщене на дъщерята на мои братовчеди в БГ и реших, че ще е по-добре за тях да им купя нещо полезно, вместо да изпращам от тук някоя дрешка и играчка.
Много съм благодарна на Марина, че търпеливо отговаряше на моите пощи, а и на среднощните ми обаждания, за да уточняваме модели, десени.
Малката госпожица спинка вече на новото си легло, и се вози не в скута на мама.

Успех на магазина, а и на всичките му клиенти!

(да редактирам, че не съм новак, а стар потребител, който не помни паролите си Simple Smile) Дебора )
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия