AVON - Тема за представители - Кампании 5,6,7.....- Тема 137

  • 64 475
  • 578
# 45
Момичета, имате ли отзиви са перлите  Avon Glow, нюанс Deepest Bronze? Колебая се между тях  и нюанса Bronzed.
Виж целия пост
# 46
Момичета а как са ви опаковките на продуктите при доставка? 
Аз от началото на годината не съм имала една доставка без смачкани кутии вътре. И подчертавам кутии - винаги са поне два продукта. Много грозно и дразнещо!  Crossing Arms
Виж целия пост
# 47
Момичета а как са ви опаковките на продуктите при доставка? 
Аз от началото на годината не съм имала една доставка без смачкани кутии вътре. И подчертавам кутии - винаги са поне два продукта. Много грозно и дразнещо!  Crossing Arms

Връщам ги  разбира се ако не са мои ....и постоянно натяквам че Ейвън трябва да спуснатмолба в пощите кашоните да не се кантоват,заради това се мачкат нещата ,защото ако сложиш кашон на една страна и деликатните са отдолу а отгоре две пени два дг и 20 каталога и става манжда с грозде
Виж целия пост
# 48
Засега не съм имала такава ситуация. Но направо тръпки ме побиват, като чета Crazy
Виж целия пост
# 49
Последният път моя кашон беше скъсан.Вярно,че дупката не беше голяма,но едната ми мостра я нямаше.Пратиха ме да пускам жалба при шефа на централна поща.Е,аз с бебе в лошо време,мога ли да мина 4-5км ,заради тях.Ако можех да отида до ЦП,нямаше да пускам поръчката до най-близкия клон.Най-много се ядосах,че служителките ми казаха,че една мостра не било проблем.Е,все пак си ги плащам.
Виж целия пост
# 50
Ре ге, да знаеш как искам и аз да мога да ги върна! Просто всяка кампания ще ги заривам със смачканите кутии,които получавам  Grinning НО офисът ни работи няколко пъти в седмицата по два часа - никакъв шанс да успея да ги хвана. На неудобно място ми е, а пък лидерката ми никакъв шанс да се навие да ги вземе и върне вместо мен. Срам, не срам давам ги смачкани и се моля да не са за подарък, че да не става тотална излагацията.
Виж целия пост
# 51
момичета малко късно ви пиша Simple Smile първо да ви пожелая успешна кампания Simple Smile второ да попитам някой дали е ползвал новия ББ крем на нутра ефектс ? Rolling Eyes
Виж целия пост
# 52
Карамел, координаторката ти трябва да го прави ако нямаш възможност. Търси си правата,  вместо теб никой няма да го направи.
Виж целия пост
# 53
Момичета а как са ви опаковките на продуктите при доставка? 
Аз от началото на годината не съм имала една доставка без смачкани кутии вътре. И подчертавам кутии - винаги са поне два продукта. Много грозно и дразнещо!  Crossing Arms

И при нас е така. Една позната беше поръчала четката за маникюр и беше счупена на три места и то направо разделена. Ние си я платихме...за една четка от 4 лв. не ни се ходеше до Лозенец, пък и разправиите...
Виж целия пост
# 54
В последно време опаковките на моливите са почти винаги разкъсани, кутиите на сенки и фондьо тен са намачкани.
Виж целия пост
# 55
Докато тези нередности биват преглъщане процеса няма как да се задвижи.Когато хората започнат масово да се оплакват и да връщат продукти с намачкани опаковки ейвън ще разбере че така фа става и не е редно.  Докато ние с вас ги обсъждаме само тук няма да има промяна.
Виж целия пост
# 56
Е,аз няколко пъти се обаждах в колцентъра,че примерно 4 еднакви парфюма 2 са с целофан ,а 2 без.Няколко пъти се обаждах,че дори и червила съм получава разпечатани.Файда,никаква.Казаха ми да ги върна в офиса.Да,но офиса в нашия град се намира на 4 ет.в сграда без асансьор,а аз с бебе с количка посред зима.Просто няма как да стане.Почна много да ми писва  #2gunfire
Виж целия пост
# 57
Е,аз няколко пъти се обаждах в колцентъра,че примерно 4 еднакви парфюма 2 са с целофан ,а 2 без.Няколко пъти се обаждах,че дори и червила съм получава разпечатани.Файда,никаква.Казаха ми да ги върна в офиса.Да,но офиса в нашия град се намира на 4 ет.в сграда без асансьор,а аз с бебе с количка посред зима.Просто няма как да стане.Почна много да ми писва  #2gunfire

Разбирам те, затова за координатора казвам отново. Той е този който го прави щом нямата възможност. Системата на ейвън обаче разрешава дивашини от сорта на координатора си дори да не го познаваш или да е от друг град. Нали разбирате че накрая топката е пак във крайния представител защото той плаща тези нередности и на всички им ок, кучето си лае кервана си минава...
Виж целия пост
# 58
Oh,защо подхванахте тая тема с гафовете....не че често има такива, но още си спомням лепкавите парфюми със смачкани кутии, обилно разтекли се,   душ-гел от комплект за Нова година наполовина разлят, червено червило вместо св.розово след 2 кампании чакане  да го доставят....За въртенето на кашона в пощата не се сърдя, аз без да се замисля, често неправилно хващам и нося кашона си. Хвърлям го в багажника и не се замислям, та може и в мен да е вината - частично. Невинаги, но се случва да съм небрежна. А и случвало ми се е да забравя кашона си в коридора у дома и съответно да забравя да го отворя и разтоваря.   Crazy Наскоро пък ходих два пъти в един по-далечн пощ.клон да си търся кашона.....после видях на тел. си, че по спедиция е даден в кварталния клон- от мен насочен де.
Виж целия пост
# 59
Аз не съм имала чак толкова фрапантни случаи с разлети продукти....Надявам се и да нямам. Случвало се е да имам намачкани опаковки, но рядко. Но това си е нещо нормално за транспорта с поща.

Едно време преди 15 години баба ми се занимаваше с Орифлейм. Тогава ходеше до офиса, още се намираше зад Плиска, за да си пусне поръчката. Поръчката се пускаше като попълваш една бланка с цялата номенклатура и си отбелязваш срещу кода колко бройки искаш. После си изчакваше да й я приготвят и си я мъкнеше по автобусите. Сега това ми се струва супер архаично.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия