Връщане на закупена стока

  • 9 910
  • 69
# 60
 Върнала го е защото търговеца е преценил, а не защото има закон който го задължава да приеме всяка върната стока както е написано тук

О, и впрочем:

 Чл. 55. (1) Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор от разстояние в срок 7 работни дни, считано от датата на:

1. получаване на стоката от потребителя, когато са изпълнени изискванията на чл. 54 - за стоки
Виж целия пост
# 61
Винаги съм си мислела, че има закон, който позволява наистина да върнем всяка стока, независимо дали е закупена онлайн или не. Няма ли?
Виж целия пост
# 62
Винаги съм си мислела, че има закон, който позволява наистина да върнем всяка стока, независимо дали е закупена онлайн или не. Няма ли?
Подиграваш ли се? Отговори се 100 пъти!
Виж целия пост
# 63
Не, не се. Не видях в темата член от закона, който да ме защитава като потребител и да уважи желанието ми да върна покупка безусловно.
Би ли ми посочила такъв? Защото в началото писах, че върнахме матрак, но се случи с добрата воля на произодителя, а не защото в закона е упоменато, че е възможно.
Всъщност, в него пише, че мога да върна стоката, ако не е разппакована.
Ти би ли спала на матрак обгърнат в найлон, за да не нарушиш правилата за връщането му? Щото ако струва 50 лв. ще ги преглътнеш, но когато са 700-800 няма да е лесно, нали?
Виж целия пост
# 64
Не, не се. Не видях в темата член от закона, който да ме защитава като потребител и да уважи желанието ми да върна покупка безусловно.
Би ли ми посочила такъв? Защото в началото писах, че върнахме матрак, но се случи с добрата воля на произодителя, а не защото в закона е упоменато, че е възможно.
Всъщност, в него пише, че мога да върна стоката, ако не е разппакована.
Ти би ли спала на матрак обгърнат в найлон, за да не нарушиш правилата за връщането му? Щото ако струва 50 лв. ще ги преглътнеш, но когато са 700-800 няма да е лесно, нали?
Това всичкото към мен ли е? И междудругото съм мъж.
В темата се каза, че може да се върне, ако нещото е поръчано от разстояние(онлайн, телефон, писмо...). Няма закон задължаващ продавача да приеме да върне парите на купена стока от физическия магазин. Всичко друго е фирмена политика и се съобразяваш с условията на връщане наложени от тях.
Ако матрака е разопакован, не може да се гарантира, че не е ползван, а в случая даже целенасочено ще се ползва. Интересно! Нормално да не искат да се маха найлона.
Аз лично скъпи неща купувам само онлайн, за да мога да върна, ако не ми хареса, а и често излиза много по-изгодно, отколкото от физически магазин.
Виж целия пост
# 65
Винаги съм си мислела, че има закон, който позволява наистина да върнем всяка стока, независимо дали е закупена онлайн или не. Няма ли?
Действаш в Република България, такъв закон няма.
Виж целия пост
# 66
Ами сигурно просто в нашия град масово имат такава политика магазините.
Не е до късмет, а наистина няма проблем с връщането.
Затова се изненадах, че във въпросния магазин за домашни потреби ми направиха проблем.
И не е само за стоки, купени онлайн.
Отказах договор за врата за баня, бях платила цялата сума при това, защото не можеха да ми я направят както искам. Обадих им се и им казах, че желанието ми не е технически неизпълнимо, да говорят и да ми кажат дали ще стане. Тъй като явно за тях беше невъзможно да го направят, ми предложиха да анулираме договора и да ми върнат парите. Там вече аз не съм искала така, просто те не можаха да изпълнят технически нещата.
В строителния магазин, до нас, не е някоя глобална верига, също като купувам нещо сами ме подсещат да си пазя касовата бележка, ако има проблем, да го върна.
И във всеки такъв магазин, с връщане, си имат процедура по връщането, не е просто така. Регламентирано е. Peace
Какво повече да ви давам примери? Rolling Eyes
Но пак да кажа, че не съм връщала просто така, все е имало причина.
Обаче са ми връщали парите без проблем. Peace

Лъки, ти във Варна не си връщала никога, така ли?



Виж целия пост
# 67
   Според мен, много магазини се притесняват и от лоша реклама / раздухване на нещата из нета, ако възникне конфликт с техен клиент, та затова предпочитат тихичко и кротичко да разрешат нещата. Peace

   Аз много рядко съм връщала нещо – да не кажа, че за последните няколко години се сещам само за един случай, състоял се съвсем наскоро, при който получих "full refund", както се казва. Wink Но ето, друг пример – миналата година любимият ми беше направил подарък (не си спомням по какъв повод беше) от "Технополис", като ми беше подарил нещото точно ден, след като го беше закупил от магазина. Понеже се оказа, че едва ли ще го ползваме, решихме да върнем артикула, като просто го заменим с някакъв друг уред от веригата, на що-годе идентична цена. Та, като отидохме, в началото малко дръпнато се държаха – преди фактически да го заменят, щателно ни разпитаха защо връщаме стоката, пробвали ли сме я и т.н., а управителят близо 10 мин. оглеждаше уреда за евентуални неизправности. Споменаха също, че можем да си изберем каквото си пожелаем, но ако е на по-ниска цена от вече закупения артикул, няма как да ни върнат разликата. Peace

   Та, мисълта ми е, че в много магазини е не просто невъзможно да върнеш стоката, но явно и замяната не е желателна.
Виж целия пост
# 68


Лъки, ти във Варна не си връщала никога, така ли?

Ами, не Хепи. Или не мога да се сетя в момента. преди време исках да  сменя едни обувки за по голям номер, нямаха в момента, отказа да ми върнат парите, под предтекст, че били носени, а те не бяха. отказах се да се разправям...в него магазин вече не влизам.Като цяло ми е неудобно, и само в краен случай отивам да връщам стока и все ми отказват. В хранителни магазини не се и опитвам, за по скъпи стоки единствено.Говоря за много редки случаи.
От дълго време пътувам и знам, че навън не правят проблем а тук да. Crossing Arms
Виж целия пост
# 69
Ела в Пловдив! Hug
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия