Най- вероятно, това което ще питам е обяснено по напред, но аз така и не можах да го открия и затова ето и моите въпроси.
Ще започна с някои уточнения: ВТР - 27.12.2016 г. ; Осигурявам се на две места; Това ще ми е първи болничен /никога досега не съм излизала в такъв/.
И така: Утре ще взема болничния лист /започва да тече от утре - 03.10.2016 г./, трябва да взема два за двамата работодатели. .... и после какво?
Нося ги на работодателите с банковата сметка, друго трябва ли? Трябва ли да попълвам някакви декларации към НОИ /за банковата сметка или нещо друго/ , ако "Да" - и при двамата ли попълвам или е достатъчно само при единия работодател? Аз подавам ли някакви документи към НОИ или с това се занимават счетоводството? Ако трябва аз да подавам, кои са документите?
Малко са ми каша тези процедури.
Знам само, че трябва да си следя датите на болничния, за да не го прекъсна и съм си взела ПИК от НОИ че да следя и там нещата.
Благодаря предварително
http://www.noi.bg/forusers/forms/239-maternity