Черен списък на професионалните домоуправители

  • 75 846
  • 336
# 135
Цитат
Ако целта обаче е просто да ни нападате или дискредитирате с твърдения, които не са основани на факти (като личното Ви заключение за подизпълнителите ни, което е далеч от вярно), то не мога да помогна.

Целта ми не е просто да нападам Вход Мениджър, мисля, че съм споделила достатъчно факти, единствено не съм конкретизирала адреса и моята самоличност. Но тези факти могат да се докажат пред съд.

Продължавам изцяло добронамерено да искам да съдействам. Въпреки това няма как да не отбележа, че това, което сте описала, не са факти, а лични впечатления и размисли (някои може да са вярни, други - не, както това с Ключ мениджър). Видях, че сте редактирали коментара си, тъй като сте преценили, че след като компанията Ключ Мениджър е регистрирана, то тя е действаща. Както написах в предходния си пост - това е бъдещ проект, компанията няма дейност (все още), регистрирана е с цел запазване на името и подава нулеви отчети. До тук с този въпрос.

Относно коментар като "служителката се крие в храстите, за да говори с шефа си" или "Вход Мениджър не предприемат нищо за събиране на тези суми." не се базират на реална информация, а на Ваше мнение/впечатление. Нека сме по-сериозни при аргументацията. За да помогна и да разплетем казуса, дайте ми адрес на ЛС или по имейл(ако не искате да го споделяте публично) и да го направим. В противен случай целта е ясна, а тя не е конструктивност.

Накратко, това което разбирам е, че:
1) Твърдите, че предоставяме целенасочено скъпи оферти.
2) Не сме реагирали достатъчно бързо(според Вас) относно отстраняване на гаранционен проблем.
3) Накарали сме Ви да плащате за нещо, което смятате, че е включено в таксата Ви за поддръжка и сме създали неудобство на Вас и Ваши съседи.
4) Не преследваме некоректните длъжници.
5) Служителите, водещи ОС, са неподготвени.

По 1) лесно можем да докажем, че не е така. Позволяваме на клиентите да предоставят каквито пожелаят оферти.
По 2) е нужно да проверим в системата. Все пак ние не сме изпълнител и понякога времето за реакция не зависи само от нас.
По 3) копията на ключове не се включват в поддръжката, а в ангажиментите на управителя наистина не се съдържа "доставка на ключове". Тъй като обаче не желаем да затрудняваме собствениците - наши служители ги раздават в определено време. Естествено, можем да направим изключение и да посетим адреса пак, за да не създаваме главоболия на повечето собственици, щом не са били вкъщи при първо раздаване.
По 4) - фирмената ни политика по този въпрос е стриктна и водим дела срещу неплатците за наша сметка след определени действия и тенденциозно нежелание за заплащане, конкретните действия за Вашия адрес може да се проверят след като споделите кой е той.
По 5) - естествено, че е възможно някой служител с по-малко опит да не се е представил според очакванията, но отново е нужна проверка.

Не ми се искаше да пълним темата с ненужни конкретики, но щом така желаете - нека продължим.
Виж целия пост
# 136
За мен коментарите в тази тема приключиха засега. От мениджърския екип се свързаха с мен и се разбрахме.
Благодаря за реакцията.
Виж целия пост
# 137
Скрит текст:
Изключително лошо управление от ВХОД МЕНИДЖЪР ЕООД!  -100!!!

Смениха ни входните врати, преди месеци и почти веднага бравите се повредиха. Многократно сме поставяли въпроса, пращат техник в друг квартал и блок. Когато техникът беше във входа, за смяна на ключалката на вратата на мазето, го помолих да погледне и бравите на входните врати. Той каза, че не можел, защото нямало заявка и да се обадя да дам заявка, да кажа, че в момента е там, да му я изпратят. Обадих се, обясних всичко точно и помолих веднага да я придвижат, за да може техника да погледне и тези брави. След половин месец, ми се обажда техник от Вход Мениджър, бил пред блока. Оказа се, че номерът на блока е сгрешен, квартала също е грешен.
 Включително и на Общото събрание, проведено началото на м. май, показахме на представителка на фирмата, колко са зле, но от тогава, въпреки, че са в гаранция, не последва нищо. В момента, повече от 3 месеца от това ОС, бравите и на двете врати са махнати, а ВХОД МЕНИДЖЪР бездейства.
На това ОС, не приехме отчета на фирмата, но няма насрочване на ново събрание. Представителката искаше да гласуваме неща, които не следва да се гласуват, напр. да ни предоставят 3 оферти за ремонт на 2 външни стъпала, тъй като според представената 1 оферта, цената беше над 2000 лв. и всички присъстващи се възмутиха. Искахме да се протоколира, че не приемаме отчета на фирмата, но това, според представителката, не можело да се запише.
На всяко второ искане от наша страна, тя се криеше в храстите да звъни на шефа си и да пита дали може. Пълна бутафория на провеждане на Общо събрание на ЕС, тя направо не познаваше закона.
Взехме решение наш съсед да направи двете стъпала на входа, като представи цени и оферти на Вход Мениджър и те да ги приемат и да  му осребрят в седмичен срок фактурите. Момчето си беше за седмица в България и представителката разбра, че трябва да се действа бързо. Съседът им изпрати на имейл всички цени, но толкова туткава работа от страна на Вход Мениджър, че той си замина преди техния отговор.
Пак на това ОС, представителката каза, че техникът им ще дойде след 2 дни да ни донесе ключовете от входната врата на мазето. Разбрахме се да ми даде всички ключове, защото за повечето съседи, определеният час беше неудобен. Ами и до момента никой не се е свързал с мен, за да ми предаде ключовете - от май месец! Сега, в чат формата на фирмата ми написаха, че той бил идвал на дата, в края на май и само 6 души са получили ключове. Ами като е идвал, защо не се е свързал с мен да ми предаде и останалите? Сега искат да ни разхождат през половин София до офиса им всеки да си взема ключа. А с това създават сериозно затруднение за живущите.
Освен това искат заплащане по 3 лв за всеки ключ, защото в техните услуги не влизало изваждане на ключове. Защото в техните услуги не влизало изваждане на ключове. Но това са разходи по управление и поддръжка, за които си плащаме всеки месец. А ценат от 3 лв., е на дребно, когато вадиш 1 ключ, при по-големи заявки се прави търговска отстъпка, както правят всички ключари. Но явно Вход Мениджър се съобразяват с интересите на сателитната им фирма „КЛЮЧ МЕНИДЖЪР” ЕООД, а не с интересите на собствениците в етажната собственост, която управляват.
Между другото, има няколко сателитни фирми на Вход Мениджър, вероятно затова и всичките им оферти към ЕС са толкова скъпи.

До сега не съм присъствала на нито едно ОС, проведено от Вход Мениджър, което да е проведено както трябва, при съблюдаване на законовите разпоредби.
Да не говорим, че има хора, които не си плащат, но Вход Мениджър не предприемат нищо за събиране на тези суми. Що да си мръднат пръста, като ги покриват от тези, които си плащаме.
Мога още доста да пиша по темата лошо управление от Вход Мениджър, но мисля, че и това стига.

Мога още доста да пиша по темата лошо управление от Вход Мениджър, но мисля, че и това стига.

ПС Ако искат, нека опитат да ме опровергаят от създадения за целта акаунт, ще си говорим публично с факти, дати и законови разпоредби.

Насреща съм да съдействам по всички въпрос при желание от Ваша страна. Оставил съм координати, отговарям и тук на ЛС. Нужна ми е конкретика (адрес и т.н.), за да проверя всичко, което сте написали и да вземем мерки, включително при нужда да направим компенсация в случай че наистина има нещо, което резултира в проблем при Вас заради наша ненамеса/намеса.

П.П. Дружеството Ключ Мениджър все още не упражнява дейност (бъдещ проект е), респективно опасенията Ви там са неоснователни - работим с подизпълнители на нормални пазарни цени.

Я каква интересна и бърза реакция, когато публично се засегне репутацията на Вход Мениджър!
А защо и вашите представители не реагираха по същи начин в чата днес? Да пусна ли публично тук целия разговор? Ето само малка част
Скрит текст:
Цитат
Вие – Моля актуализирайте данните си
Вярно ли е, че искате по 3 лева за всеки ключ от вратата на мазето?
Вход Мениджър
Ако е било необходимо правенето на копие на ключ, това е сумата за направата му.
Вие – Моля актуализирайте данните си
Говорим при смяна на ключалката, а не копие от загубен ключ.
Вход Мениджър
Нов патрон идва с 3 оригинални ключ, от които се вадят копия. Тези копия е редно да се платят, нали така?
Вие – Моля актуализирайте данните си
не
Вход Мениджър
Не сме съгласни, но нека приключим темата.
Ще получите отговор на зададените от Вас въпроси
Желаем Ви приятен ден! Simple Smile
Вие – Моля актуализирайте данните си
Това са разходи по управление и ПОДДРЪЖКА, които плащаме ежемесечно
според ЗУЕС
Вход Мениджър
В нашите услуги НЕ влиза изваждането на копия.
Приятен ден! Simple Smile
Вие – Моля актуализирайте данните си
Във вашите задължения влиза поддръжка на ЕС
Вход Мениджър
Осигуряване на ключове за достъп НЕ влиза в управлението ни
Вие – Моля актуализирайте данните си
А когато се вадят повече ключове, се прави търговска отстъпка, не се предлагат на цената за изваждане на 1 ключ
Вход Мениджър
Приключихме темата, дадена Ви е обратна връзка.


 Защо и другите ви представители - провеждащата ОС,  техникът, служителката, записала съобщението ми за развалена брава на входна врата, не реагираха така? Защо техникът от ТЕЦ няма ключ за мазето, вече няколко месеца, от началото на май? ....

Апропо, не мога да зная дали наистина комуникирам със служител на Вход Мениджър тук, и ако да, с кого. Написала съм имейл до фирмата, очаквам отговор. Не виждам и къде сте предоставил контактна информация.

ЕДИТ
КЛЮЧ МЕНДЖЪР е регистрирана в ТР през 2016 год. - 20.05.2016 г. 12:59:15 , ЕИК 204085911. Казвате, че е бъдещ проект? А телефонът за връзка, посочен в ТР, съвпада с колцентъра на Вход Мениджър... Интересно.
.

Защо не можем толкова бързо да се отървем от тези паразити "професионални домоуправители" /има и изключения/, колкото бързо се набутваме с тях. Какъв е реда за разтрогване на договор?
Виж целия пост
# 138
Редът за разтрогване на договора го пише в самия договор. Редно е първо да го прочетете.
Виж целия пост
# 139
Предполагам, че договорите са типови и прехвърлят към Общите условия на Вход Мениджър, които могат да бъдат изтеглени от тук https://vhodmanager.com/vaprosi-otgovori/
Вариантите са 2 - по взаимно съгласие и с 30-дневно предизвестие.

Цитат
Чл. 51. За 30 /тридесет/ дневно писмено предизвестие от страна на Възложителя се счита решение на Общото Събрание на собствениците, което е свикано по законо-вия ред от фирма „Вход Мениджър“ ЕООД.

В ЗУЕС, чл. 12 и следващите е предвиден ред и условия за свикване на ОС на ЕС. Трябва да се съблюдава и изискуемият по закон кворум за решения на ОС.
https://www.lex.bg/laws/ldoc/2135614516
Цитат
Чл. 12. (1) Общото събрание се свиква най-малко един път годишно от:
1. управителния съвет (управителя);
2. контролния съвет (контрольора).
(2) Общото събрание може да се свика и по писмено искане на собственици, които имат най-малко 20 на сто идеални части от общите части на сградата.
(3) Искането по ал. 2 се отправя до управителния съвет (управителя), който свиква общото събрание в 10-дневен срок от получаването му.
(4) (Изм. - ДВ, бр. 57 от 2011 г.) Когато управителният съвет (управителят) не свика общото събрание в срока по ал. 3, общото събрание се свиква от собствениците по ал. 2 по реда, предвиден в този закон.
(5) (Нова - ДВ, бр. 57 от 2011 г.) Общо събрание може да бъде свикано от всеки собственик или ползвател в неотложни случаи или когато е изминала повече от една година от последното проведено общо събрание.
Виж целия пост
# 140
Предполагам, че договорите са типови и прехвърлят към Общите условия на Вход Мениджър, които могат да бъдат изтеглени от тук https://vhodmanager.com/vaprosi-otgovori/
Вариантите са 2 - по взаимно съгласие и с 30-дневно предизвестие.

Цитат
Чл. 51. За 30 /тридесет/ дневно писмено предизвестие от страна на Възложителя се счита решение на Общото Събрание на собствениците, което е свикано по законо-вия ред от фирма „Вход Мениджър“ ЕООД.

В ЗУЕС, чл. 12 и следващите е предвиден ред и условия за свикване на ОС на ЕС. Трябва да се съблюдава и изискуемият по закон кворум за решения на ОС.
https://www.lex.bg/laws/ldoc/2135614516
Цитат
Чл. 12. (1) Общото събрание се свиква най-малко един път годишно от:
1. управителния съвет (управителя);
2. контролния съвет (контрольора).
(2) Общото събрание може да се свика и по писмено искане на собственици, които имат най-малко 20 на сто идеални части от общите части на сградата.
(3) Искането по ал. 2 се отправя до управителния съвет (управителя), който свиква общото събрание в 10-дневен срок от получаването му.
(4) (Изм. - ДВ, бр. 57 от 2011 г.) Когато управителният съвет (управителят) не свика общото събрание в срока по ал. 3, общото събрание се свиква от собствениците по ал. 2 по реда, предвиден в този закон.
(5) (Нова - ДВ, бр. 57 от 2011 г.) Общо събрание може да бъде свикано от всеки собственик или ползвател в неотложни случаи или когато е изминала повече от една година от последното проведено общо събрание.

Точно така. Всички митове за "непрекратяеми договори" са абсолютно необосновани. Нито една компания за управление няма интерес да работи в сграда, в която по-голямата част от собствениците са против нейното управление.

В същото време, естествено, че договорите се прекратяват така, както са сключени - с решение на Етажната Собственост. Решение на Ет.С. се взима на ОС, което се свиква по определен ред. Редът е ясно опоменат в ЗУЕС.

От нашия опит ще споделя само нещо допълнително - компании за управление се наемат в сгради, в които има проблем (логично). Тези сгради обикновено не могат да се организират лесно или имат проблемни собственици. В момента, в който бъде наета компания за управление, тези собственици се мобилизират и естествено, опитват всячески да прекратят договора, защото знаят, че срещу тях ще се предприемат действия. Единственият начин да се избегне това, е да се следва законовата процедура и решенията да се взимат на ОС на ЕС с необходимите мнозинства. Целта е да се запази общия интерес, за да не може некоректния платец да прекрати сам договора с компанията, която е наета с главната идея собствениците да се справят с неговото неплащане.
Виж целия пост
# 141
То пък защото много си събирате парите от некоректните платци!

Хора, да знаете, че като си разтрогнете договора, фирмата си удържа и задълженията на некоректните платци, преди да върне парите, останали по сметата ви. Мисля, че на всички е ясно, че всичко е за сметка на коректните платци.
Ако някой си мисли, че подобна фирма решава тези проблеми, то жестоко се е излъгал.
Виж целия пост
# 142
Може да се спори по този въпрос, тъй като ВМ са поели задължения в ОУ. Задълженията за плащане са индивидуални, независимо, че договорът е сключен с ЕС. Несъбирането на дължими суми, е лошо управление от страна на изпълнителя. Законът не предвижда солидарна отговорност между съседите. Т.е. подобно прихващане е незаконно.
Цитат
Чл. 52. (1). При прекратяване на договора Изпълните-лят е длъжен да предаде на Възложителя всички налични документи и парични средства, собственост на Възложителя.

(2). В случай че касовата наличност е отрицателна, Възложителят е длъжен да възстанови в 30 /тридесет/ дневен срок, считано от датата на прекратяване на договора, всички дължими суми към момента на прекратяване на договора.

(3). В случай че Възложителят не изпълни задължението си съгласно ал.2, Изпълнителят предприема съответните законови действия за принудително изпълнение на задължението.

Цитат
НЕКОРЕКТНИ ПЛАТЦИ В ЕТАЖНАТА СОБСТВЕ-НОСТ


Чл. 39. Изпълнителят се задължава да предприеме всички законови действия, с цел събиране на дължими-те вноски за поддръжка и управление на Етажната Собственост от всички собственици, ползватели и обитатели в сградата.

Чл. 40. При нежелание за заплащане на дължима вноска за поддръжка и управление на Етажната Собственост за три или повече последователни месеца от страна на собственик, ползвател или обитател, Изпълнителят е длъжен да уведоми некоректния платец за неговото задължение, поставяйки съобщение на видно място в общите части на Етажната Собственост.

Чл. 41. Изпълнителят се задължава да направи всичко възможно да установи контакт с некоректния платец – на място в Етажната Собственост, по телефон, елект-ронна поща, за да го уведоми за дължимите от него суми и възможните начини за плащане.

Чл. 42. При категоричен отказ за погасяване на дължимите суми от страна на некоректен платец, Изпълнителят се задължава да подготви протокол за осъждане на некоректния платец. Протоколът се попълва на последващо редовно свикано Общо Събрание на собствениците, като на това Общо Събрание се взима решение дали да бъде подадено заявление за издаване на заповед за изпълнение по реда на чл. 410, ал. 1, т. 1 ГПК срещу длъжника от името на фирма „Вход Мениджър“ ЕООД в качеството на представител на Етажната Собственост.

Имам  въпроси, но засега ще ги спестя.

-----------------

Да благодаря публично за намесата на Управителя на Вход Мениджър. Ключовете вече са ми предадени и  съм ги раздала на съседите. Останаха 2-3, които не открих.
От интеренет доставчика, казаха ,че са получили ключ, но техникът на ТЕЦ, току що ми каза, че още не е получил.

Подадох рекламация за входните врати и днес дойде техник, извиках и  техника на Вход Мениджър,  разбраха се как да бъдат ремонтирани дръжките, тип  "лапа".
Виж целия пост
# 143
Редът за разтрогване на договора го пише в самия договор. Редно е първо да го прочетете.

Ако някой го има обаче... Съседката, която го е подписала я няма, а от фирмата не го дават

Какво има да прихваща фирмата като касата на ЕС не е нейна и те си плащат от нея задълженията за ток, асансьор и т.н. Така че пак прецакани са коректните платци

Виж целия пост
# 144
Длъжни са да го дадат, той не е тайна. Ти как го поиска, на имейл ли?
Прочети ми постовете по-горе. Виж Общите условия, заради теб ги написах.
Виж целия пост
# 145
Свикайте общо събрание с подписите на с следите. Решете, че прекратявате договора и ги уведомете официално с писмо с обратна разписка
Виж целия пост
# 146
Свикайте общо събрание с подписите на с следите. Решете, че прекратявате договора и ги уведомете официално с писмо с обратна разписка

А парите от касата как ще вземем, че не са малко?

Всичко им искам писмено и те не го дават, но отговарят устно или във вайбър
Виж целия пост
# 147
Свикайте общо събрание с подписите на с следите. Решете, че прекратявате договора и ги уведомете официално с писмо с обратна разписка

А парите от касата как ще вземем, че не са малко?

Всичко им искам писмено и те не го дават, но отговарят устно или във вайбър

Доколкото разбрах не става въпрос за Вход Мениджър, но все пак пиша, за да потвърдя това. Ако сме ние - мога да съдействам веднага. По-нагоре е описано ясно как се прекратява на база нашите договори и общи условия. Важно е да се отбележи, че различните фирми имат различни условия.
Виж целия пост
# 148

А парите от касата как ще вземем, че не са малко?

Всичко им искам писмено и те не го дават, но отговарят устно или във вайбър
Чрез банков трансфер към сметка на входа след като си оправят последния месец - при нас отне около 3 седмици.
Виж целия пост
# 149

А парите от касата как ще вземем, че не са малко?

Всичко им искам писмено и те не го дават, но отговарят устно или във вайбър
Чрез банков трансфер към сметка на входа след като си оправят последния месец - при нас отне около 3 седмици.

Очевидно имате работа с коректен домоуправител.
Те на жалбите не отговарят, държат се все едно входа е техен, направили са 12 фирми, управителят се държи като ощипана мома, писмени отчети не сме виждали от 5 години...остава и парите да ни върнат
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия