Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Черен списък на професионалните домоуправители

  • 18 388
  • 88
# 75
Няма как да подлъжете хората, това е. А ето какво казват и други:
https://www.lex.bg/forum/viewtopic.php?t=64816
https://rsbalchik.info/2017/00634516_631a1617.htm?fbclid=IwAR3cS … x4iHk6NFods1b6k90
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=454413
https://forum.fishing-mania.com/viewtopic.php?t=72016
https://en-gb.facebook.com/pg/VhodIzmamnici/posts/
Да се чуди човек колко негативни хора имало и с мнение отгоре на всичкото!
Виж целия пост
# 76
Недоволна съм от Вход мениджър за блок в Лозенец. От 4 г. сме с тях - освен да събират пари друго не са направили. Имаше събрание, взети решения да се почистят общите части от натурии - не го направиха. 1 път седмично се явява някакъв чистач, който се подписва на графика за присъствие. Една опаковка от вафла постепенно слиза от 9 ет. към първия, наблюдавам я.
Но пък и на никого от входа не му се занимава, та си ги държат.
Аз бих ги уволнила, но няма как.
Виж целия пост
# 77
Не ползвайте Асен Веселинов от Младост!!! Не знам дали има фирма, но нещата са много зле, не вдига телефона за нищо!
Виж целия пост
# 78
Vmofficial, не ми е била целта да "тествам" фирмата, и после със задоволство да пиша тук, че нищо не правят и не си си спазват сроковете. Също и нямам за цел да си изливам негативизма на ваш гръб, просто за спорта. Изчаках срока, за който споменахте, след което написах и резултата. Разочарована съм, защото все пак се надявах, че касиерът си е отбелязал сигнала, защото му го повторихме 2 пъти. Толкова ли много му коства просто да си отбележи, та дори и да не му влиза в задълженията? Но както вече написах, той беше толкова апатичен и незаинтересован, че чак на мен ми стана неудобно. Почуствах се точно - "глас в пустиня".
А щом толкова настоятелно предлагате помощта си, с удоволствие ще се възползвам. Даже мога да ви изпратя и снимки, за да видите състоянието на входа, който се управлява от фирмата ви, повече от 5г.
Виж целия пост
# 79
Vmofficial, не ми е била целта да "тествам" фирмата, и после със задоволство да пиша тук, че нищо не правят и не си си спазват сроковете. Също и нямам за цел да си изливам негативизма на ваш гръб, просто за спорта. Изчаках срока, за който споменахте, след което написах и резултата. Разочарована съм, защото все пак се надявах, че касиерът си е отбелязал сигнала, защото му го повторихме 2 пъти. Толкова ли много му коства просто да си отбележи, та дори и да не му влиза в задълженията? Но както вече написах, той беше толкова апатичен и незаинтересован, че чак на мен ми стана неудобно. Почуствах се точно - "глас в пустиня".
А щом толкова настоятелно предлагате помощта си, с удоволствие ще се възползвам. Даже мога да ви изпратя и снимки, за да видите състоянието на входа, който се управлява от фирмата ви, повече от 5г.

Радвам се, че стигаме до тук, а именно - конструктивност. Посочил съм имейл за директна връзка с мен по-рано в темата, ето го отново : management@vhodmanager.com. Ако желаете - опишете конкретика там, в случай че имате притеснения относно споделяне на адрес и друга информация тук на лично съобщение. Сигурен съм, че ще успея да съдействам за разрешаването на проблемите или поне да обясня причината за тях и да дам ясни стъпки какво може да се направи. Както казах - в някои случаи проблема е информационен.

Колкото до касиера и незаписването на сигнал - лично ще се заема да проверя датата на посещение и какво е входирано от служителя, като както казах, той ще бъде глобен за действията си. Не е това целта ни, никога не е била.
Виж целия пост
# 80
Фирма Акорд + са пълни мошеници Не се захващаите с тях  Никакви отчетност и си правят каквото искат  Страхотни мошеници Внимаваите с тези мошеници
Виж целия пост
# 81
Фирма Акорд + са пълни мошеници Не се захващаите с тях  Никакви отчетност и си правят каквото искат  Страхотни мошеници Внимаваите с тези мошеници

Малко факти ако може
Виж целия пост
# 82
Нито една уважаваща себе си фирма НЯМА НИКОГА да тръгне да пише по форуми в нета и да отговаря на потребители, камо ли да се мъчи да оправдава тези свои действия с някакво "легитимиране".
Защо?

Защото всеки в интернет може да се представя за когото си поиска. Такова нещо като "легитимация" в интернет форум не съществува. В интернет мога да бъда който си поискам - Ирена Димитрова от Стара Загора, комшията Иван от петия етаж на блок 90 в Надежда, Арнолд Шварценегер, Мадона, Аврил Лавин или Йорданка Фандъкова.

Дори и наистина да стои фирмата зад това потребителско име - още по-зле за нея. Значи, че толкова ниско е паднала, че е тръгнала да се оправдава пред крайните потребители и да оправдава действията си пред някакви юзъри във форум...


Ако сте вие наистина - скоро няма да домоуправлявате вход Г на блок 189 в Хаджи Димитър в София. Просто няма да ви се случат нещата, защото лично ще се погрижа.
Виж целия пост
# 83
Мариана Шаламанова/ ДОМОУПРАВИТЕЛ 7 - М.ШАЛАМАНОВА ЕООД– отказва да дава и показва документи за приходи и разходи на входа, заявявайки че за тази услуга се плаща допълнително. Заплашва хората, които си плащат, че ще ги изхвърли от жилището им за 3 години и ще им наложи административни санкции по 150 лв, затова, че искат да видят документ, с който същата е избрана за домоуправител и касиер, фактури за разходи и разбивка на събираните от нея суми по апартаменти. Крие домовата книга, въобще всякакви книжа на входа дори фактурите за общ ток и вода не си виждаме вече.  Ден и нощ издирва фирмички за ремонти, с които да прави бизнес. Самата тя определя сумата, която ще им връчва, с парите, които е събрала от нас - ЕС. Към Септември 2019 има 5 семейства, които дължат 2000 лв. на входа от 2 години насам. Има си свои хора, които поддържа/управлява... във всеки нейн вход.... нали все пак е управител. Казва, че не е способна да събере тези 2000лв и изнудва осталите 26 семейства да плащат техните задължения, а в същото време те и плащат заплата от 100 лв месечно. Чудя се някои хора какво носят по цял ден в главите си и ако го носят за какво им служи? А пък ако не им служи, то тогава те ще бъдат принудени да служат/бачкат по цял ден на такива като Шаламанова.... Не събира суми съобразно квадратурата на жилищата. Месечната вноска за ремонти 7лв/човек е определила в нарушение на чл. 50 от ЗУЕС.
Забранява на собствениците сами да правят ремонти и подобрения във входа със собствени средства, защото така не може да извика чужди фирмички и да се добере до парите в касата на входа. Само жалбите на живущите във входовете, в Дружба 1 и 2 до Общината, икономическа полиция и прокуратурата могат да оправят нещата. Ако не пускате жалби, такива като нея ще живуркат на ваш гръб, а вие се трепете по цял ден да бачкате. Доста входове в двата квартала „оправяла“ в нейн стил – тихичко, без да дава обяснения на никого. От 1 съседен вход са пуснали писмено оплакване срещу нея в Общината за намеса във входове, в които не е избирана въобще. Относно нередности с Зелена София самата Община я хваща в нарушения. Вижте стр. 6 от ГФО на програма Зелена София 2019г. https://council.sofia.bg/documents/20182/609950/R.+176+-+Pr.+1.p … 9692-3679588bb19d
Не се легитимира и не показва протокол че е избрана за касиер във входа. В Общината също при проверка установих, че не беше записана като касиер в нашия вход, а иначе цял ден обикаля входовете и тропа на вратите на хората. Как никой не си задава елементарни въпроси и не търси писмени, а не устни "доказателства"? Никога не си слага подписа под написани от нея съобщения за свикване на събрание, както прави и контролния съвет на входа. Всичките не си пишат имената под съобщенията и не се подписват. В такъв случай законно ли е свикано събранието? Ами, ако са залепили бележка за събрание днес, а на нея са написали дата, която е дръпната с 3 месеца назад, тогава за какво говорим?
Виж целия пост
# 84
Здравейте,
При нас положението беше същото преди време с една друга голяма фирма -Образцов вход.
След това минахме на ротационен принцип (въртяхме се на апартаменти), но и това ни писна, тъй като постоянно прехвърляхме пари, документи... и сега пак минахме на фирма.
Много сме доволни-с двете ръце за Хаус Мениджър. Вършат всичко бързо и точно.
Не знам колко ще издържат с нас, но пак е по-добре от преди.
http://housemanagerbg.com/
https://www.facebook.com/housemanagerbg
Виж целия пост
# 85

И се регистрира за да ни разкажеш за вашия вход?
Явно меринджеите са останали съвсем без клиентела за да пробват скрита реклама.
Виж целия пост
# 86
а някой който е с особено мнение за Моят вход-ЕООД? Управителят се оказа, по неговите думи той можел да бъде само медиатор, а ние да си скубем косите
Виж целия пост
# 87
Вход мениджър.
Непрофесионализъм на всички нива.
Покана за събрание с типов дневен ред,нямащ нищо общо с проблемите на етажната собственост.
Начален час 20 часа.За да няма кворум и след 2 часа да се вземет решения,които не са адекватни.
Неграмотно попълнени протоколи от общо събрание,за което били виновни живущите.
Според юрист на фирмата,трябвало всеки да си попълни идеалните части от общите части и да следи какво се пише и да изисква какво да се пише и какво се подписва.
Пъдари им трябват във всяка област.
Неясни отчети.Няма дата за кога се отнася и за кого.Водят отчет само на загубите си като цяло.
Отбелязано посещение на касиер,без да е ходил по апартаментите и никой не го е видял.
Няма приключване на касата всеки месец (приход,разход,салдо).
Декларации за промяна на обстоятелства не се отразяват в списъка със задължения.
И да пишеш,не отговарят.
Няма кой да види,че има изгорели крушки за смяна.И да бъдат уведомени,пак няма да ги сменят.
Чистачката се е записала в графика че е чистила с дни напред.
Неизпълнение задълженията на чистачката се отричат.Били направили проверка.Лъжем един вид.
Нямат ценз да работят с документация на етажната собственост.
Приемат безкритично документи с невярна информация.И да ги уведомиш,не реагират.
Важното е да си прибират тяхната такса.
Подаден сигнал за сгрешена домова книга не се коригира.
Освен да си удържат пари за нищо, друго не правят.
Това не е грижа за функциониране и поддръжка на сградата.
Това е събиране на информация за предоставянето и на имотната мафия.
Виж целия пост
# 88
Вход мениджър.
Непрофесионализъм на всички нива.
Покана за събрание с типов дневен ред,нямащ нищо общо с проблемите на етажната собственост.
Начален час 20 часа.За да няма кворум и след 2 часа да се вземет решения,които не са адекватни.
Неграмотно попълнени протоколи от общо събрание,за което били виновни живущите.
Според юрист на фирмата,трябвало всеки да си попълни идеалните части от общите части и да следи какво се пише и да изисква какво да се пише и какво се подписва.
Пъдари им трябват във всяка област.
Неясни отчети.Няма дата за кога се отнася и за кого.Водят отчет само на загубите си като цяло.
Отбелязано посещение на касиер,без да е ходил по апартаментите и никой не го е видял.
Няма приключване на касата всеки месец (приход,разход,салдо).
Декларации за промяна на обстоятелства не се отразяват в списъка със задължения.
И да пишеш,не отговарят.
Няма кой да види,че има изгорели крушки за смяна.И да бъдат уведомени,пак няма да ги сменят.
Чистачката се е записала в графика че е чистила с дни напред.
Неизпълнение задълженията на чистачката се отричат.Били направили проверка.Лъжем един вид.
Нямат ценз да работят с документация на етажната собственост.
Приемат безкритично документи с невярна информация.И да ги уведомиш,не реагират.
Важното е да си прибират тяхната такса.
Подаден сигнал за сгрешена домова книга не се коригира.
Освен да си удържат пари за нищо, друго не правят.
Това не е грижа за функциониране и поддръжка на сградата.
Това е събиране на информация за предоставянето и на имотната мафия.

Здравейте,

Виждам, че сте се регистрирали специално за да отнесете критика към нас в този форум, така че съм насреща да помогна. Предоставил съм и имейл за директна връзка с ръководството на компанията - management@vhodmanager.com. Можете да пишете и тук - на съобщение.

Не съм сигурен, че щом ни асоциирате с имотна мафия ще желаете да подходите конструктивно към коментара ни, но съм длъжен да предоставя възможност за разрешаване на проблемите Ви, ако все пак искате това да се случи и сме способни да го направим.

1. Не сме имотна мафия.
2. Събранията имат стандартен дневен ред, който обхваща голям брой въпроси, които се обсъждат често на Общи Събрания в сградите, като целта му е да осигурим възможност за взимане на повече видове решения.
3. Събранията се провеждат от 18 и 20 часа всеки делничен ден (по изключение и през уикенд дни). Нямаме за цел да "няма кворум", а напротив, в противен случай губим ресурс за служител и събранието следва да се отложи и насрочи ново такова (нямаме интерес от това). Не можем да работим адекватно без решения на ОС, така че това е главната част от дейността ни, поради което от почти година уведомяваме собствениците и чрез СМС/имейл за предстоящите ОС.
4. Моля да предоставите неграмотни протоколи от наша страна, за да проверим кой не е свършил работата си. Служителите, които водят събрания и изписват протоколи са грамотни.
5. Отчетите са достъпни за всеки и разяснения можете да получите по всяко време, в случай че не можете да разберете информацията в тях.
6. Посещенията на касиерите се извършват на определени дати, като доказателство за извършването им са издадени квитанции на Ваши съкооператори. Касиерите получават бонуси върху възнагражденията си за повече събрани вноски и нямат интерес да не посещават обекти.
7. Има приключване на касата на всеки отчет, вижте т.5.
8. Посочете конкретен сигнал, който сте подали към нас и не е отработен. Всеки сигнал има определен номер и се отработва в определен срок. Сигналите за крушки се отработват в срок между 3 и 10 работни дни. Служителите от технически отдел биват глобявани за неотработени/забавени сигнали.
9. Почистващите лица в повечето обслужвани сгради не са наши служители и се наемат от сградите, които обслужваме. Можем да ги сменим при недоволство с решение на ОС. Всички лица следва да се подписват в графиците на сградите.
10. Домова книга се актуализира на база декларация от даден собственик/обитател, както е по закон. Не можем да актуализираме информация за друг апартамент на база "думи на съсед", тъй като така се пораждат конфликти и всеки може да злоупотреби с подобна информация.

По-горните точки обхващат общите Ви критики - за конкретни такива ще ми е необходим адрес и ако има неизпълнение на някое от нещата, ще получите компенсация. Насреща съм да съдействам и да проверим защо сме Ви накарали да сте тъй негативен към услугата ни.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия