***МИТНИЦА*** - информация, въпроси, отговори и споделяне на опит - 3

  • 122 927
  • 765
# 255
Аз точно това питам - какъв е срока за обработка на документи Simple Smile

Никак нямаш да е лошо не само да ти върнат мейл "благодарим, вашия мейл е получен и се обработва, ще се свържем с вас ени момент нау", ами и страница, на която да можеш да проследиш прогреса на нещата... Може би бързам... може би след 10 години може и да въведат тая високотехнологична опция! Simple Smile
Виж целия пост
# 256
Явно си вкараха автогол и нямат ресурс да обслужат всички спрени поръчки
Моята беше от първите, по-миналата седмица за един работен ден след пращане на мейла,  ТЕ ми се обадиха да отида и да си я взема
Вече много хора изпищяха от спрени поръчки, и от забавяне
Виж целия пост
# 257
Абсолютно не могат да се справят и се зариват с обработка на пратки, за които нямат капацитет и опит, до преди два месеца нямаше мейл на който може да пратиш документите, само по факс. Сега си представете за кавко става дума.
Та така имах две известия от миналата седмица за две пратки, пратих нещата по мейл, мисля че понеделник ми звъннаха че са обработени, и аз поисках доставка, казаха ми за следващия ден, сумата, всичко и аз с идеята, че става дума за двете пратки, всичко върви заедно, известията с дати, моите мейли са с инфо за двете пратки и какво се оказа получих си само едната пратка, питам куриера защо, не знам това са ми дали, звъннете ето там, демек телефона, който или не работи или не дигат, а и ако го дигат ще стане по-голям каша.
В следващите няколко дни получих още известия, просто всички пратки от Iherb  са задържани, такива които преди идваха в пощата. Пак пратих мейл, и като видях че до ден два няма нищо от тях, днес отидох, лошото е че за едната се бях заблудила, че е друга и не носех разпечатката за едната, та в крайна сметка ми обработват 4те в момента, надявам се че сега вече бързо ще стане.
Мисълта ми е, че така са се омотали, че в момента по мейла, изпускат нещата, ако една пратка чакаш, може и да си дочакаш, ама при мен едно след друго известия и станах много пратки, не мога да ги чакам за всяка отделно да ме викат или доставка. Направо НЯМАМ ДУМИИИ!
Виж целия пост
# 258
Ами аз не по мейла, а на Веслец подадох декларацията и до момента - йок!
А на предишната страница на темата, най-горното мнение е за подадени вчера документи и обработени за 2 часа. Много ми е интересно на какъв принцип преценяват кои документи кога да обработят!?
Виж целия пост
# 259
Не можах да разбера но всички пратки от iherb ли ги спират на митница? Независимо от сумата?
Може би съм имала късмета на начинаещия - за втори път ми задържат пратка на митница. Обадих се сутринта в 10ч, казаха какво да изпратя и ги пуснах по факс, след 1/2 час се обадих да ги питам дали са ги получили в четим вид. От пощата ми казаха че още не и били донесли документите от мейла?! казах че съм ги пуснала по факс и жената каза че отива да провери факса и ще ми звънне. В 11:30ч. ми се обади че съм готова да отида да си взема пратката. Като документи бях пратила разпечатка от мейла на ордера, ордера от iherb и декларацията.
Не знам колко служители имат на гише 13, но явно не могат да поемат цялата бумащина с която ги затрупват.
Виж целия пост
# 260
Да, и най-лошото е че няма никакъв ред в обработката. Мога ли да им пращам документи за две пратки и те да ми доставят една, аз даже не разбрах че е само за едната. Май по-факс е по приоритетно, както и на място, а по мейл, може да те огрее след седмици. И как успявате да се свържите изобщо? Аз няколко пъти съм пробвала и не и не.
Виж целия пост
# 261
Аз много не разбрах защо някой трябва да носи документите получени по мейл - предполага се че е групов мейл който се чете от няколко човека и имат начин по който да маркират поетите заявки. В крайна сметка от това те печелят. Факса също не е приоритетен - след като се обадих отидоха да проверят. Приоритетно може би се обработват хората на място, защото опашката е голяма и всички недоволстват.
dessie_d, има вероятност пратките да се обработват от двама различни служители и от там да идва цялото объркване.
Виж целия пост
# 262
Не знам, но системата им е крайно неефективна в момента. Не може да имам две известия, пращам в един мейл за двете пратки, уточнявам номерата на писмата им, плащането за две пратки и накрая само едната, а другата тепърва я действам.
Сравнявам ги примерно с една куриерска фирма еконт, а и другите разбира се спийди. Ами грешките са сведени до минимум. Знаеш кога какво да подадеш и кога къде ще  го получиш. Та след като си измислиха тая простотия и задържат масово пратки, то поне трябваше да имат представа с какво се захващат? Или поне като за начало да няма такова масово задържане на пратки, на ниски стойности. То ясно, че целта е бързо събиране на пари, да видим до кога и така ли ще е?
Виж целия пост
# 263
Тотално се обърках аз, а уж чета темата. Моите пратки са вече близо 2 седмици на митница и се чудя дали изобщо да ходя да се мъча или директно да ги оставя да ги връщат. Ама ако са толкова затрупани, може и да забравят да ги върнат. 😄 Явно по мейла са на късмет нещата, но пък физически ми е невъзможно да им отида в работното време. Дано им мине ентузиазма скоро поне.
Виж целия пост
# 264
Не можах да разбера но всички пратки от iherb ли ги спират на митница? Независимо от сумата?

Аз преди малко си взех пратка от Iherb от пощата за 12,50 долара, пратена на 5 август. Пощеският ни клон е празен и служителката каза, че почти нищо не отива при тях от седмици.


Сега трябва да се оправям с Веслец за пратка за 23 долара.   
Виж целия пост
# 265
С много четене /онзи ден , вчера почти цял ден и цяла нощ......../ питане ходене до митницата /няколко пъти последните два дена / ,където имах късмета  bouquet да попадна на  любезна непозната митничарка, която да ми обяснява къде какво - Успях да попълня декларацията , успях и да я подпиша и вече втори път подавам защото новата система нещо се бъгва дооправят я и така , но пък са любезни хората и обясняват - писах и няколко пъти на системата им за помощ servicedesk - отговарят
Извода е който иска и е упорит - може и сам да се представя
Не е необходимо да плаща по 12 лева за всяка пратка  Peace

Сега чакам да  обработят ЕАД-то за свободно обращение  - а дано
 и да си взема пртаката
Целия тоя зор си го дадох  за една единствена пратка на митницата , но въпроса за мене беше принципен
 
Виж целия пост
# 266
От два дена звъня по телефона им на Веслец - никой не отговаря.  Rolling Eyes Защо въобще го пишат, като не вдигат?!?!
Пратих им документите, но другата седмица заминавам и се чудя какво да правя? А ще отсъствам поне 10 дена и съм сигурна, че тогава ще ми звъннат, а ще съм на 400 км. поне от София.

Какво мога да направя в този случай?
Вината няма да е моя, при положение, че топката сега е в техните ръце. Още повече се опитвам да се консултирам с тях по телефона, да ме посъветват, но не става...  Thinking
Виж целия пост
# 267
Май единствено с пълномощно може друг човек да получи пратката ти Sad
Виж целия пост
# 268
Сега чакам да  обработят ЕАД-то за свободно обращение  - а дано
 и да си взема пртаката

Ще споделиш ли?  Simple Smile
- Какво ти дават от Митница като документ за пратката?
- Как правиш плащането на дължимите митни сборове? Преди или след подаването на ЕАД правиш плащането?
- Какъв документ и откъде ще го вземеш за да си освободиш пратката?
Ако ти се говори, ще те подпитам още няколко неща за самото попълване  Embarassed
Виж целия пост
# 269
След подадените по мейл документи вчера привечер ми се обадиха днес в 3 следобед и едната пратка вече е при мен. За забавената пратка, по препоръка на служител изпратих повторно по мейл декларацията-съгласие и документа за потвърждение на поръчката. Ай да видим какво ще стане Simple Smile

Между другото как става това с получаването на пратка и заплащане в пощенския клон, а не на митницата?
Аз си представям, че ако пратката е адресирана до някъде си, след посредничеството на пощите тя все пак трябва да стигне до адреса, до който е изпратена, а не да ходя до митницата, за да си я събирам лично (както стана)?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия