За грубостта, мазохизма и принципите

  • 17 564
  • 153
# 30
Аз също съм връщала сурова пица от Виктория. Освен извиненията и новата пица, получих и дискаунт от 50% за следващата поръчка. Продължаваме да поръчваме оттам. Грешки се случват, важни са адекватните действия след това.

Виждам,че повечето не ЗНАЯТ,че в аптеката се влиза с рецепта и липсата на такава не прави хората,работещи там ,,мърли'' и  всякакви други Laughing

Това е ясно. Обиди и повишаване на тон обаче са недопустими.
Виж целия пост
# 31

Докторите -некомпетентни,но все пак пред тях никой не смее да шушне даже:)


И с доктори съм се разправяла, специалността ми е много близка до тяхната и в общи линии мога да разбера кога се опитват да лекуват нещо простичко по най-скъпия/инвазивен начин. Мошеници има във всички области. Както и прекалено търпеливи/плахи хора.
Виж целия пост
# 32
Държа на нормалното отношение, когато съм клиент или пациент. Не знам защо в България нормалното отношение се счита за специално, а киселото и нелюбезното за нормално.

Не знам защо в България всички си мислят, че се поощрява нелюбезното и се счита за нормално. Ами не се, напротив, роптаят хората, недоволстват, даже много не стъпват повече на такова място втори път. Киселото и нелюбезното отношение въобще не се счита за специално, напротив.

Всъщност единици са реагиращи така:
Прочетох коментарите ви и се оказа, че аз реагирам малко по-различно. Случвало се е да се държат грубо с мен, но това винаги са били наети лица. Не съм срещала собственик на бизнес (аптека, магазин и т.н.) да се държи грубо, напротив, те се борят за всеки един клиент. Та тъй като това са наети лица и ако спра да ходя, ще ощетя собственика, който в повечето случаи няма вина и не винаги е наясно с държанието им в негово отсъствие. И действам огледално на тяхното държане. Ако продавачката е някоя патка и се държи неприятно, започвам и аз да се държа така - каквото повикало, такова се обадило. Но не спирам да ходя на това място, защото да речем ми е удобно по маршрута. Да видите как набързо кротват подобни персони.

Аз не бих правила така и не правя. Държи ли се грубо някой нает, не ме вълнува собственикът (той ако мисли за бизнеса си и за клиентите си, ще си проверява персонала и ще го контролира). Директно си излизам. Оставяла съм продукти на касата заради реплика на касиерката. Оставям и излизам, на две крачки е конкуренцията-влизам там.
Виж целия пост
# 33
Моите впечатления са, че точно собствениците най-често си позволяват да са нелюбезни и арогантни, защото няма кой копче да им каже. Те са си шефове и имат самочувствието, че са господари на стоката си и на ситуацията. Дори примерът ми с аптеката в квартала ни, който дадох, е такъв. Там само собственикът е крив, момичетата, които работят там понякога, са любезни.
Това важи предимно за малки търговски  обекти, където собствениците и работят в обекта, а не са само управители. За веригите е ясно, че има към кого по-нагоре по веригата да се обърнеш.
Виж целия пост
# 34
Към мен често се случва да се държат грубо и да си изкарват нервите. Явно имам вид на баламурник„ и в комбинация с учтивото ми отношение„ не се притесняват„ че ще реагирам. Груба грешка! Аз съм от тихите гадини„ дето се оплакват. И държа„ да видя как си понасят последствията. После са много мили. Ама защо трябва да се стига до там?
А просяците в нашия град ме подминават  Whistling Има една много нагла циганка„ възрастна„ но не много. Беше ми писнало от нея. Гледам я засилила се към мен един ден, и я изпреварих така да се каже.Направо я почнах „Лельооо, дай някоя паричка, имам 2 деца, трето чакам, на едно майчинство съм на квартира....“  Laughing Същиса се и вече бяга от мен. Ама и аз упорито тръгнах по нея като взе да дава заднa
elleni , и аз съм виждала такива собственици, макар и рядко, и те не остават особено дълго в бизнеса
Виж целия пост
# 35
За мен възможно най-нелюбезните,мързеливи и нагли са държавните служители,много важно,че мога да пиша жалби до откат-те са вечни-най-прост пример мога да дам с контрольорите от ГТ-уж са частно дружество,ама със защита от полицията,общината и кой се сетиш още-най-обикновени цървули със самочуствието и държанието на недосегаеми. Sick
Виж целия пост
# 36
Не всички държавни служители са отвратителни. Има и доста мили и любезни хора, а някой даже все още имат чувства и по определени казуси реагират като нас - обикновените хора, дето не сме на държавна работа.
А в аптеката се влиза и без рецепта - за един лейкопласт да влезе човек, пак могат да го наругаят, зависи в какво настроение са...
Виж целия пост
# 37
В нашата община са много учтиви. Е„ има и 2-3 възрастни киселици„ но те само гледат страшно понякога. Не биха си позволили повече. Но и кмета беше предупредил„ че има ли оплакване- има и последствия. От социалните съм много доволна„ влизали са ми в положение чисто човешки„ а можеше служителката да се фръцне и хич да не и пука. Има огромен напредък според мен в това отношение.

Виж целия пост
# 38
Незабавно реагирам, когато някой обслужващ си позволи да ме раздразни. Само един път вдигнах страшен и шумен скандал в магазин на Виваком за 13 стотинки по-малко от рестото.
В "Била" "надничаха" в портмонето ми за по-дребни банкноти (не знам как го правят, вероятно ги обучават), отучих въпросните 2 касиерки от раз.
Разочарована съм, че любезното обслужване от преди години отстъпва на махленското. Детските ми спомени от простачките-продавачки, оядени като шопари и с мръсни престилки още са живи.
Виж целия пост
# 39

elleni , и аз съм виждала такива собственици, макар и рядко, и те не остават особено дълго в бизнеса
Не знам, Marceline, ето Бай Пешо от аптеката си е там с години и там ще си бъде, защото другаде такива цени няма. На пенсионерите не им пречи, че е груб. И други има такива, той не е изолиран случай. Те са на принципа "като ти не дойдеш, друг ще дойде". На пазарите в София как е, по същия начин - груби, безцеремонни и озлобени в голямата си част, обаче с години са там, все едни и същи.
Аз във веригите дори съм по-склонна да преглътна, само като си предствя на каква експлоатация са подложени за жълти стотинки, но тези горните ме вадят от кожата ми.
Лятото живеем в малко градче на морето. Има тук едно хубаво магазинче за подаръци, сувенири и домашни потреби, ама не тип "левче", а кокетни неща. Много хубави неща, а аз обичам да си купувам такива глезотийки. Преди 4 години собственичката обиди майка ми - разкрещя й се, че й звъни телефонът в магазина. Нито имаше други хора вътре, нито майка ми говори вътре, просто посегна да си извади телефона от чантата с думите "Я да видя кой се е сетил за мен". Онази като кресна: "Аааа, тук по телефона не се говори, излизайте навън! "  Shocked Шок! Е, направих панаир. 4 години удържам фронта да не вляза, тази година се изкуших за нещо дребно за 2 лева (точно такова перо за прозорци ми трябваше, хубаво е, не еднодневка!) и още не мога да се отърся от чувството, че съм си предала принципите!
 Но магазинчето си е там, с години вече и надали ще фалира!
Виж целия пост
# 40
elleni, писнало й е, че е празно и на вас си го е изкарала. Аз се чудя тя дава ли си сметка, че така губи клиенти, ако е служителка сезонна, ясно - не й пука, но ако е собственичка е направо недопустимо.
Супер неприятно е да отидеш на пазара и да ти каже някой "не пипай", но пък и за тях е неприятно като застанат някой и започнат да мачкат доматите един по един - домат е това, не е ябълка, а дори ябълка да е, като се изредят трима такива придирчиви клиенти, то на каша ще станат.
Всъщност нямам против да "не пипам", но да ми слагат от стоката отпред, зарови ли се отзад, работата е ясна.
Виж целия пост
# 41
Супер неприятно е да отидеш на пазара и да ти каже някой "не пипай", но пък и за тях е неприятно като застанат някой и започнат да мачкат доматите един по един - домат е това, не е ябълка, а дори ябълка да е, като се изредят трима такива придирчиви клиенти, то на каша ще станат.
Всъщност нямам против да "не пипам", но да ми слагат от стоката отпред, зарови ли се отзад, работата е ясна.
Като го каза.....редовно виждам в големите вериги, обикновено по-възрастни хора, да прехвърлят цялата щайга с плодове, докато избират. Една така подмяташе портокалите (беше зимата и бяха хубави), че направо ги натъртваше. Направих и любезна забележка започваща с "моля" да не ги хвърля така, защото се нараняват. Какъв поглед получих  Crazy и персоната, така и не си купи портокали.
Онзи ден една пък премяташе лук. Бяха здрави главите, ровеше все едно съкровище търси.
Явно си имат някакъв тертип на подбор на стоката.
Виж целия пост
# 42
За мен възможно най-нелюбезните,мързеливи и нагли са държавните служители,много важно,че мога да пиша жалби до откат-те са вечни-най-прост пример мога да дам с контрольорите от ГТ-уж са частно дружество,ама със защита от полицията,общината и кой се сетиш още-най-обикновени цървули със самочуствието и държанието на недосегаеми. Sick
Ей такива кардинални обобщения са доста нелепи и неверни... Напоследък ми прави впечатление доброто отношение точно в тези институции...Отдавна мина времето на "те са вечни!!" Но това,разбира се е мое мнение - може да съм имала късмет:))) В магазин дори и да ми се случи нещо подобно, не се връзвам много.И аз имам своите лоши дни и гледам да съм по - великодушна. Все пак и аз не съм идеална, а и като знам какво е да се работи с хора и колко малоумни клиенти има..Могат направо да ти скъсат нервите. Така, че нелюбезни и ненормални има и от двете страни.  Peace
Виж целия пост
# 43
Ооо, безспорно има много серт клиенти и не им е лесно на обслужващите! Не зная дали ще ми повярвате, но винаги се опитвам да се поставя на тяхно място и да съм любезна и положително настроена. И точно когато отсрещното отношение контрастира рязко с моето, могат да ме извадят от равновесие. В повечето случаи обаче правилната реакция ми идва много след това, на момента реагирам емоционално, не рядко неоправдана грубост ме разплаква.  Blush
Скрит текст:
Последното ми се случва дори във форума, аз затова не се и вра между шамарите.
Виж целия пост
# 44
elleni, форума не може да се сравни с реалния контакт. Тук всяка дума може да бъде изтълкувана погрешно. Даже съвсем добронамерен опит за шега, може да не бъде разбран и да има негативна реакция. Аз във мейл съм реагирала по два различни начина - на пръв прочит и след това още веднъж, затова и самата аз винаги чета по два пъти какво съм написала, да не стане двусмислено, просто да изключа всяка възможност за недоразумение.
Докато при "живия" контакт, там всичко показва отношението на човек - тона му, гримасата, цялото поведение показва, че всъщност този човек е груб и това е.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия