Пазаруване от vivre.bg

  • 58 973
  • 147
# 135
Благодаря за предложението. Трябва ми зад готварския плот и искам да е закалено стъклото.
Може и да предлагат закалено стъкло, не съм запозната.
Виж целия пост
# 136
Ех, прочетох темата и ме отказахте май да пазарувам от вивре, а толкова неща си бях харесала.
Най-вече: https://www.vivre.bg/p-1678205/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0 … ype=2&ch_id=1

Направо съм се влюбила в този комплект, но 2 хиляди да дам и после да имам главоболия, не си струва...
Виж целия пост
# 137
Ех, прочетох темата и ме отказахте май да пазарувам от вивре, а толкова неща си бях харесала.
Най-вече: https://www.vivre.bg/p-1678205/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0 … ype=2&ch_id=1

Направо съм се влюбила в този комплект, но 2 хиляди да дам и после да имам главоболия, не си струва...
Погледни каталози на Халмар в магазин, който работи с фирма Евромар, имат много сходни мебели, а столовете май ги имат почти същите.
Виж целия пост
# 138
Малко позамряла тема, но повдигам. Поръчах килим- скъп, вълнен. Една година го гледам и преглъщам цената. Реших се. Пристигна- размера не е съвсем точен, с 5 см е по- къс, но това ме бърка. Има много мъх, сякаш се скубе, но няма как да разбера това, като се махне, ще спре ли, има един дефект в единия край и някак стои като развлачен. Не точен правоъгълник, а все едно леко са скосени краищата. Ще го връщам, но трябва да заявя куриер, а той ще дойде точно последният възможен ден за връщане. Тъй като няма да съм вкъщи тогава, ако го оставя на друг да го предаде на куриера, какво може да се обърка? И защо трябва аз да плащам за връщане, като те ми изпращат смотан продукт?!
Виж целия пост
# 139
Защото връщаш.
Ако направиш рекламация, връщането е безплатно.
Опиши дефектите, пиши им...виж им условията за рекламация.
Виж целия пост
# 140
Не беше ли безплатно връщането? Но май до 2 седмици.
Виж целия пост
# 141
Не е. В срок съм, но ми удържа сума за връщане.
Виж целия пост
# 142
Пуска ли мъхове няма отърваване от тях. Кофти качество е.
Виж целия пост
# 143
Не е. В срок съм, но ми удържа сума за връщане.

Така си е по закон. При правото на отзив връщането си го плаща клиента.
Виж целия пост
# 144
Да де, аз по- скоро мрънкам за това, че всеки може да изпрати всякакъв боклук и аз трябва да плащам за това. Ами като предлагаш нещо, което не прилича на нищо ясно, че ще го върна.
Виж целия пост
# 145
Попринцип вълнените килими пускат доста мъх. Аз купих един от Айко и пуска мъх два месеца. Имам и един от българска фирма по поръчка и пуска съвсем малко мъх два дена. Така че си зависи. За връщане няма значение кой ще предаде стоката.
Виж целия пост
# 146
Здравейте, миналата година получих една поръчка от Вивре. Беше за подарък. Понеже е обемист предмет не го разопаковах и преседя около месец преди да го подаря. Съдържанието вътре обаче се разминаваше с поръчаното. Да, същия артикул, но с друг дизайн.
Знаейки, че съм изпуснала сроковете за връщане, писах писмо през контактната йм форма с описание на проблема и очаквано предложение от тяхна страна. Отговор до ден днеш не е дошъл.
Малко след като писах, някъде ми казаха, че сайта не функционирал вече и аз обявих веща в ОЛХ запродаване.
От три дена насам обаче рязко започнах да получавам рекламни мейли от Вивре и ме доядя, че дори не ми отговориха на оплакването. Има ли начин да се свържа с тях по телефон, освен формата за контакти в сайта?
Виж целия пост
# 147
Било е за рекламация, щом сте получили различно от поръчаното, срокът за нея е 2 години по закон. не знам защо сте помислили че срокът е изтекъл.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия