LC WAIKIKI

  • 170 503
  • 1 029
# 630

Моля те сподели за размерите . Много ми харесаха и двете якета и искам и аз да ги поръчам.
Дамското е 38 и аз нося точно този.
Мъжкото L. Според мен и двете си отговарят
Виж целия пост
# 631
Сайтът е много зле. Регистрираш се, правиш поръчка и ти деактивират профила. Комуникация с админи няма. Дали ще изпратят поръчаното, не е ясно.
Виж целия пост
# 632
В кошницата ми като сложа неща над 55лв ми става безплатна доставка. Но на втората стъпка пак ми начислява. Знам, че БД е над 70лв, но защо ми  маха таксата като мина 55, пък после пак я има?
Виж целия пост
# 633
И аз като минах 55 лв не ми начисли такса доставка, ама и нищо не ми изпратиха.
Виж целия пост
# 634
И аз като минах 55 лв не ми начисли такса доставка, ама и нищо не ми изпратиха.
Изкарах един артикул и го замених с друг и ми махна доставката.
Но защо нищо не са ви пратили. От кога е поръчката. Аз винаги съм си получавала нещата.
Виж целия пост
# 635
Хмм, странно. На 31-ви декември направих поръчка на стойност 60.20 лв., не ми начисли доставка. Вчера получих мейл, че заявеното вече пътува към мен. Дано и размерите да съм улучила.
Виж целия пост
# 636
Хмм, странно. На 31-ви декември направих поръчка на стойност 60.20 лв., не ми начисли доставка. Вчера получих мейл, че заявеното вече пътува към мен. Дано и размерите да съм улучила.
Колкото и нелогично да е, май начислява доставка на ненамалените суми, т.е преди намалението. На предишна поръчка за 61 и нещо нямах доставка.
Виж целия пост
# 637
Получих си поръчката от намалението. Искам да похваля това яке. Излезе ми 20.99лв. Две лица, дебело. Страхотно, особено за тази цена.
https://www.lcw.com/bg-BG/p/overcoat-7K0414Z8-678
Моля обаче някой да ми помогне за връщането. Никъде не ми дава да избера кои артикули искам да върна. Да не би да не може, а само цялата поръчка. И пише, че връщането на парите става в акаунта за следваща поръчка. Моля ако някой е връщал да сподели как точно се случва всичкоби бавят ли много парите?
Виж целия пост
# 638
Здравейте, поръчах си няколко неща от намалението, но обувките са ми малко големи и реших да ги върна. Обаче формуляра за връщане, който трябва да се попълни от сайта им, за да изпратят куриер ми дава постоянно грешка. Невалиден телефонен номер. Говорих с оператор, който ме убеждава, че повредата е в моя компютър. Аз обаче пробвах и през телефона, но пак не става, дори ми изписа, че и емейла бил невалиден. Сега чакам уж те да ми се обадят, за да кажат, как да върна обувките. Много се възмущавам, как не измислих по лесен начин за връщане, като HM например. Оставяш в офис и забравяш. Аз пробвах да върна направо в офиса, но ми казаха, че без заявка през сайта не можели да ми вземат пратката. Някой имал ли е подобни проблеми или само аз съм каръка? Чудя се, какво да правя, то времето ми за право на връщане ще свърши.
Виж целия пост
# 639
Три пъти вече връщам част от поръчките си към LCWaikiki, много е лесно, отивате директно в офис на Спиди с лисчето, което винаги е сложено в пратката /това което има баркод и номер, на него пише dpd RETURN VOUCHER, то си е индивидуално само за вашата поръчка. Служителите в Спиди само го маркират на тяхното устройство и веднага им излиза получателя, кой е изпращача и че е за сметка на получателя. Другия лист, който винаги съпровожда пратката е листа с описаните артикули, на гърба му има място да напишете кои артикули връщате.  Когато получите е-мейл, че парите са ви възтановени, отваряте си акаунта в сайта и там виждате сумата, която са ви възстановили. Ако искате да ви преведат по банкова сметка тази сума, която вече виждате в акаунта си, има активен текст въведи банкова сметка /или нещо подобно беше/ кликате на него и там си нанасяте IBAN , преводите обикновенно идват до около 10-тина дена.
P.S. През сайта не се прави никаква заявка за връщане, заявката за връщане е само листа с баркода dpd RETURN VOUCHER.
Виж целия пост
# 640
cveti_nuki_paci Огромни благодарности за изчерпателния отговор. Много полезен пост. След работа ще върна нещата. Надявам се, че ще се справя, но ако нещо не ми е ясно ще ти пиша на лични.😘😘😘
Виж целия пост
# 641
cveti_nuki_paci Огромни благодарности за изчерпателния отговор. Много полезен пост. След работа ще върна нещата. Надявам се, че ще се справя, но ако нещо не ми е ясно ще ти пиша на лични.😘😘😘
Няма проблем dodi, на линия съм Simple Smile Kissing Face
Виж целия пост
# 642
Благодаря Цвети, днес пак ще отида до офиса на Спиди. От там ме уверяваха, че не могат да ми го пуснат за сметка на фирмата получател. Ох толкова са "компетентни", че нямам думи.
Виж целия пост
# 643
Цвети, аз имам общо 3 листа. Двата са еднакви с баркода за връщане. Трябва ли единия да го лепя на пакета? Така пише на фактурата. А адреса някакъв пишеш ли, защото на гърба на фактурата е даден адрес за връщане, или всичко си излиза в системата на Спиди?
Виж целия пост
# 644
Цвети, аз имам общо 3 листа. Двата са еднакви с баркода за връщане. Трябва ли единия да го лепя на пакета? Така пише на фактурата. А адреса някакъв пишеш ли, защото на гърба на фактурата е даден адрес за връщане, или всичко си излиза в системата на Спиди?
Да dodi винаги има 2 еднакви листа с баркода за връщане, аз слагам вътре в пратката само единия, не залепвам нищо на пакета, на пакета Спиди си залепват товарителницата, която те генерират. Не пиша адрес, той се генерира при товарителницата от Спиди. Общо взето Спиди си правят всичко, само маркират баркода на тяхното устройство и всичко им излиза. Поне аз така винаги правя.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия