Ebay 97

  • 85 458
  • 878
# 810
Първо пиши на продавача, за да видиш той какво ще ти отговори. По принцип, може да отвориш кейс, но първо му дай шанс да реагира, според мен. Peace
Кака да му пиша...с този немски не мога да се оправя
Напиши го на български, ще ти помогна с превода, ако не е късно.
Виж целия пост
# 811
Здравейте, моля Ви само за едно разяснение. Поръчах си нещо дребно и пише, че трябва да пристигне до 24ти ноември. Не виждам опция за отваряне на диспут (кейс май е, доколкото прочетох в ebay ) ако евентуално пратката не пристигне. Такава ще се появи след 24 или има нещо друго? За пръв път поръчвам от там, да отбележа!
Виж целия пост
# 812
Ще се появи, чак след като срокът за доставка изтече. Така е и логично. Peace
Виж целия пост
# 813
Ще се появи, чак след като срокът за доставка изтече. Така е и логично. Peace

Благодаря. Пазарувала съм от китайски сайт и там я има опцията за диспут, още след като е изпратена пратката. За това и ми беше чудно тук как е. Отново Ви благодаря.
Виж целия пост
# 814
Скрит текст:
Здравейте!Ако можете да помогнете с моя казус. Поръчах си нещо(от Германия) след десетина дни пристигна с DHL.След като отворих кутията, разбрах че пратката е объркана. Писах на продавача,извини се и обеща да прати нова пратката. Помоли ме да съдействам с връщането на обърканата (тук изобщо незнам как става номерът ). На 24 бе комуникация между нас.От тогава нищо. Сега, мен не ми пречи да задържа обърканата стока (ще съм с едни 300 лв. отгоре когато я продам), но колко време трябва да чакам продавача да реагира ( изпрати правилната стока) и как ще върна обърканата?

Трябва да отвориш Return като посочиш, че причината е сбъркан артикул. Продавачът би трябвало да потвърди, че приема Return-а. Когато получиш потвърждението, изпрати пратката, най-добре да бъде препоръчана с предимство, за да имаш доказателство, че реално е изпратена. Вкарваш номера. И чакаш продавачът да я получи. Междувременно може да я следиш и на сайта на Дойче Пост. Като влезе в Германия те отразяват движението. Като я получи продавачът ще ти изпрати правилната пратка. За всяко действие си има срокове. Следи ги. Ако напр. ти видиш, че пратката е пристигнала, а продавачът не отговаря може да придвижиш случая напред като го ескалейтнеш и тогава съпортът започва да взема решение по отношение на казуса. Ако се следват процедурите и двете страни са коректни, няма нужда от намеса на съпорта. Ако имаш нужда от помощ със сайта на Дойче пост или немския ибей, може да ми пишеш. Ще ти помогна с превода.
Ето развитието по моя случай и няколко въпроса.
Because the limit time, l accept the return request, please help to keep the wrong item, and help to send back when you get the correct valve. The correct part still in transit, please don't worry. Thanks!

Sorry we can't buy shipping label in your country, but we will pay for the return shipping cost.

Any problems, please feel free to contact me, I am always here to assist you.
След като не може да ми "направи" buy shipping label  ,а аз трябва да върна пратката по мой метод, каква е процедурата. Снимам касов бон от Спиди (чрез тях мисля да го пратя) или??
И още един въпрос.В съобщението адреса за връщане е различен и без телефон.Това проблем ли ще е?
Мерси!
Още малко помощ (надявам се за последно).
Продавача ми достави правилната стока и е готов да ми плати шипинг-а за сгрешената(която я е получил).Сега как да затворя return shiping-а  ,защото той ако отбележи че е пристигнала ,ще трябва да ми плати full refund?
[/quote]

Нека да ти плати шипинга за върнатата стока. После затвори кейса. Не би трябвало да получиш рефънд, защото когато купувачът затваря означава, че той е доволен от действията на продавача и повече няма никакви претенции към него. Пари могат да ти върнат само ако извършиш действието apeal(мисля, че така се пише). Тогава вече означава, че купувачът не е удовлетворен и иска да получи решение в своя полза (рефънд). Пак разгледай добре бутоните.
Тук признавам си, че не съм много сигурна, но чисто логично според мен трябва да е така както написах.
Виж целия пост
# 815

[/quote]

Нека да ти плати шипинга за върнатата стока. После затвори кейса. Не би трябвало да получиш рефънд, защото когато купувачът затваря означава, че той е доволен от действията на продавача и повече няма никакви претенции към него. Пари могат да ти върнат само ако извършиш действието apeal(мисля, че така се пише). Тогава вече означава, че купувачът не е удовлетворен и иска да получи решение в своя полза (рефънд). Пак разгледай добре бутоните.
Тук признавам си, че не съм много сигурна, но чисто логично според мен трябва да е така както написах.
[/quote] Значи ще му пиша да ми плати шипин-а,но пак не разбрах как се затваря ретърн кейс-а. Трябва да пиша на спорта ли,или има бутон (който аз не виждам)?
Мерси!
Виж целия пост
# 816
Би трябвало да има бутон или още не е излязъл.
Другият вариант е да оставиш нещата така. Когато изтекат всички срокове и ти не си възразявал за нищо, кейсът ще се затвори в полза на продавача. Просто не прави нищо щом не си сигурен. Ако пък продавачът ти пише, че иска да затвориш кейса му кажи, че нямаш бутон за затваряне и чакаш кейсът сам да се затвори.
Виж целия пост
# 817
Да си задам пак въпроса - кой снайпер ползвате ?
Виж целия пост
# 818
Наддавах и спечелих нещо което се оказа, че не е пълен комплект (не бе упоменато в обявата). Контактувах с продавача и той каза, че няма проблем да развалим сделката. Но аз не знам как, не ми се е налагало преди.
Продавача казva: I think you have to cancel it.
Мога ли (трябва ли) аз да напрявя нещо? Благодаря момичета.
Виж целия пост
# 819
Говоря по спомен – той трябва да ти прати "request" за разваляне на сделката и ти трябва да приемеш. Не знам как става това, обаче.
Виж целия пост
# 820
Май и той не е много на ясно, а не е като за първи път да продава.. Писах отново, чакам отговор.
Виж целия пост
# 821
За първи път ми се случва да платя нещо и вече 5ти ден да не е изпратено а много ми трябва уж продавача гледам е със 100 фиитбек а му писах още на другия ден и няма отговор да ми го изпрати по бързо че ми трябва. Какво да правя да чакам или моля дайте съвет.
Виж целия пост
# 822
Продавачът може и да е пратил стоката, но да не е отбелязал това – реално не е длъжен.
Но дори и да не е все още, 5 дни, според мен, не са чак толкова много. Много пъти ми се е случвало да направя покупка, но да ми пратят стоката чак 6-7 дена по-късно.
Като цяло, забелязала съм, че повечето продавачи в eBay не отговарят на по-специфични запитвания от страна на купувачите. Не знам защо е така, но и на мен доста пъти ми се е случвало да изпратя съобщение на даден търговец, но да не получа никакъв отговор.
Виж целия пост
# 823
Blаck Cat за първи път ми се случва да не ми отбележат че е изпратено иначе има срок за доставка до началото на януари тогава ще си ги чакам нещата. Благодаря.
Виж целия пост
# 824
Здравейте, видях че се споменава,че продавача не е длъжен да отбележи дали е пратил артикула. В този случай в какви срокове трябва да я изпрати? При не изпращане как се процедира?
Закупих нещо преди седмица ,още не е изпратено и се чудя дали имам повод да се притеснявам.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия