МултиСпорт карта?

  • 258 436
  • 951
# 540
В центъра на Пулеви може да се ползва сауна и зала с едно посещение, същото е и във фитнесите Next Level, който към момента е само един, но скоро ще има и до НДК, и в Сити Център. 
В Пулеви няма фитнес зала или бъркам?
Да кажа , че и в 2fit на Цариградско е така - може да се ползва сауна и фитнес (или някоя групова) с едно посещение  Peace
Виж целия пост
# 541
В Пулеви няма фитнес, да. Има само няколко уреда. Другото е бокс и групови тренировки.
Виж целия пост
# 542
В Пулеви няма фитнес, да. Има само няколко уреда. Другото е бокс и групови тренировки.

Имах прредвид груповите тренировки за зала Simple Smile
Виж целия пост
# 543
Много дълго и безсмислено.Първо сайтове като Грабо буквално се къртят от работа и да се предлагаш при тях е реклама и то голяма.Аз съм човек който  ходеше в залата 2-3 пъти за по 2-3 часа,а сега ходя 4-5 пъти за по час ,час и половина.Аз в коя графа влизам?

Не е безсмислено. Става въпрос за ограбването на даден бизнес. Фитнесът не е за всеки, това е скъп спорт. Влизате в графата " ползвайте фитнес инструктор " Wink
Виж целия пост
# 544
Здравейте, аз се отказвам от моята Мултиспорт карта за придружител(разбира се това не означава че преотстъпвам моля ви се хахаха).
Има увеличение от 44 на 60 лв. и на мен това не ми допада. В един малък град фитнеса е 2 лв. без карта, а в София "моята зала" е с месечен абонамент 30 лв. (да много си я обичам и не я заменям нито с Пулсове, нито с лъскотийки).
Отделно аз ходих само 1-2 пъти в месеца някъде другаде освен на фитнес и точно като се наканя или детето ще се разболее, или ще съм неразположена, или ще ми е студено и няма да ми се пътува 40 мин. в едната посока. И сега мога да ходя на тези тренировки, но просто цената е същата. А за извън София - пробвала съм, досега ми покриваше една зала в Харманли(за 2 лв. свободно), и на 2 пъти си платих по 7 и 10 лв. в едни хотели на почивки, където няма мултиспорт....

Другото освен увеличението, което не ми допадаше беше само за груповите занимания.
Отидох на 4-5 тренировки - много много гъч е с тези карти. За йога - абсурдно е да си гъз до гъз.
Аз ходя в една малка заличка без мултиспорт и там са 5-6 човека, много обръщат внимание. Последните месеци това си мислех - няма безплатен обяд.

Та това беше за мен.
Всеки сам си преценява, няма лошо в картите, но да си редовен не само на евтин фитнес.
Виж целия пост
# 545
А в София къде може да се ползва СПА (басейн, сауна, парна баня) с карта мултиспорт?
Виж целия пост
# 546
"Спа" е силна дума за повечето места, но от тук може да гледаш конкретни услуги:
https://benefitsystems.bg/?s=
Виж целия пост
# 547
Идеи за ненатоварваща активност? ОСвен Солна стая...
Виж целия пост
# 548
Идеи за ненатоварваща активност? ОСвен Солна стая...
Басейн , спа ....

При нас е станал някакъв гаф о вече картите за придружители ще са на 60 лв. Имам 4 придружителя - ама едва ли ще се откажат и те . Макар и да не разбирам къде им излиза сметката , като тренират предимно в 1 зала  и отвреме на време ходят на басейна в Аквахаус .
Виж целия пост
# 549
Идеи за ненатоварваща активност? ОСвен Солна стая...

Ин йога (тя е доста лека физически но има интересен ефект), медитация - има в много от студията в София. Например в Вайб има медитация с пеещи купи.
Виж целия пост
# 550
Идеи за ненатоварваща активност? ОСвен Солна стая...

Ин йога (тя е доста лека физически но има интересен ефект), медитация - има в много от студията в София. Например в Вайб има медитация с пеещи купи.

Mielkata, може ли да споделите малко повече информация за Ин йогата?
Виж целия пост
# 551
Изключително съм разочарована от Бенефит системс. Глупаво отношение към клиентите. Поисках издаване на карта за придружител, платихме я, получихме я чисто нова. При първото ползване - греда. Картата не е активна. Обадих се на телефона им, вдигат рамене - не била активна, спряна била (чисто нова издадена карта), да се обърна към колежката в моята фирма, която се занимава с Мултиспорт. Придружителката ми си плати спорта (след цялата организация да се озове там тази вечер). Колежката ми от администрацията разследва с имейли и телефони какво става, оказва се бъг в тяхната система, което те не отричат. За шестте дена невъзможност за ползване на платената им в срок услуга отказаха компенсация. Искат касова бележка от спортния обект, който е ползвал придружителят (каквато за съжаление не пазим). Това, че почти една четвърт от дните не можеш да ползваш това, за което си платил(и си сигнализирал няколко дена по-рано), не било основание.
Виж целия пост
# 552
Нищо нередно не са направили хората от Бенефитс, да е пазила касовата бележка приятелката ви, без бележка ей така на общи приказки никой никого не компенсира. Бележката е доказателство, че е направен опит да използвате картата, тя не е сработила и се е наложило да си платите трнировката. Иначе ей така на приказки каква компенсация искате? Че то може и изобщо да не ползвате картата и пак да искате компенсация. Знаете си само правата, но не си знаете задълженията.
Виж целия пост
# 553
Хората от Бенефитс разбраха за проблема в мига в който той възникна(обадихме се на телефона от картата), но вместо незабавно да го решат(хората от спортния център ни чакаха известно време след началото на часа), бяха така добри да хвърлят вината върху а)мен, че уж не съм я била платила и б)колежката ми, че уж не я била отразила. Когато след три дена мъдрене нямаше как и се видя, че вината е тяхна, мноооого ми се извиняваха, но компенсация за четвърт невъзможен за ползване месец - йок. Какво свое ЗАДЪЛЖЕНИЕ не съм изпълнила, искайки услугата, за която съм платила - там, на място, с телефона на ухото, във връзка с въпросните Бенефит? "А, в спортния център ли сте? Изчакайте така. Ами не, нищо не можем да направим, картата не е платена" Не е платена, дръжки!  Нямаше и да им се счупят устенцата да напомнят да си пазим касовата бележка, щом им е толкова важна.
Виж целия пост
# 554
Най-вероятно не сте говорили с никакви хора от Бенефит системс, а със кол център оператор, който е предал за позвъняването. Самите оператори не могат нищо да направят, освен да кажат а), б) и с), които са им написани на помощни екрани.

Наскоро в една събота имах проблеми с една фиксирана услуга вкъщи. Обадих се, водихме стандартен разговор с оператора, предаде ме и на друг, слушах малко музика, благодариха ми за обаждането, уведомиха ме, че е прието и ще разгледат нещата и чак в понеделник ми върнаха обаждане вече истински служители на компанията, за да ме разпитат отново каква е била причината за обаждането ми.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия