Седмокласници - есенно, начална

  • 57 150
  • 744
# 570
Еми така е като влизам във форума през 2 дни  Mr. Green Как да изчета 11 страници  Crazy Crazy
У дома нямаме време на практика - няколко вечери го проверява баща му, събота и неделя съм аз. Става така, че няма да ме има този уикенд - на тийм билдинг съм на Спа  Mr. Green А миналата събота ходих по работа извън София. Хубавото е, че тези заети съботи приключват и контрола ще е .... Naughty Naughty
Иначе за школата: г-жата по БЕЛ е доволна от него, има още разбира се какво да се желае. По мат на първото тестче има 2-ка - там бяха многочлени и степени, там си знаех, че е гола вОда  Tired но пък след като му обяснили и т.н., на вторият тест има добър 3.60. Бавно, но славно.
Мисля да помоля да НЕ им дават толкова домашни по мат от школата. Сега в неделя му дали 4 теста по 8 задачи, отделно 30 задачи на един лист  Shocked Това 1 месец не можем го реши  Crazy
По БЕЛ в училище няма никаква оценка, един гол + от "На прощаване"   Crazy
Виж целия пост
# 571
Аз също мисля да пропуснем пробните засега. Бих я пратила на изпит в школа, откъдето ще ми дадат да видя резултатите с коментарите на проверяващите за грешките и пропуските. Знаете ли къде дават такава информация?
В Междучасие, както и в СМГ, освен резултата може да си вземеш и работата на детето.
Виж целия пост
# 572
На първо време и моят няма да ходи на пробни в Междучасие.Достатъчни са му тестовете в школата,както и в училище.
Ще ходим на отворените врати на АК тази събота.После ще споделя впечатленията си на тези,които се интересуват.
Виж целия пост
# 573
Най - добрата приятелка на моята ще кандидатства в АК, ходи и на някакви специални курсове за техния изпит. Зачетох се и аз днес, че ми събудихте любопитството, ама се убедих, че не е за нас - такива такси, колкото и стипендия да има, са ни непосилни.
Виж целия пост
# 574
Nefertarri,
 бъди доволна че детето решава задачи, които за школата имат задължителен характер. Така се упражнява, научава формулите в движение и разписва задачи, сблъсква се с различните им варианти.
А и след като не можете вкъщи да се заемете да му давате задачи, които то може и да ви откаже да решава,  нека тази роля да я изпълни учителката- на нея не може да се мръщи.
Така с един куршум хващаш три заека-подготвя се за НВО, подготвя се за контролните в училище и най-важното-твоята роля на проверяващ родител я поема учителката.
Погледни тестовете в сборника, прилагане на формули, сигурно имат и отговори накрая на сборника, решават се бързо.
Намаляване на домашните?!!! А децата това и чакат-да се смили учителката, да ги съжали някой и да му отпуснат юздите.
Нали  освен него в школата са още поне двайсет деца, а учителката сигурно не е от вчера - знае, че когато дава голямо количество, трудността не е висока. Те там имат дългогодишен опит, така, че подобно количество домашни сигурно се приложило на много набори. Grinning, Както се казва няма да е първия подложен на натоварване, а и не е само той.
Ще видиш, че голямото количество ще окаже добър ефект-ще стане по организиран, ще си подобри резултатите, освен това нали трябва да се гони и време при решаване.


Между другото, учителките по математика в училище също сигурно сте забелязали, дават двойно по-голямо количество задачи-освен от учебника и от сборника.
Виж целия пост
# 575
Chibi, браво на детето. От нас 6на изненадващия тест по математика.
Благодаря!  Heart Eyes
Браво и на Ниагара!  bouquet
Браво и на Гого. Ще станат нещата.  Hug
Виж целия пост
# 576
...Някъде беше споменато, че тази година няма да има стипендии в АК? Знаете ли нещо по въпроса? от сайта им не оставам с такова впечатление newsm78
Коментираше се нещо публикувано от агенция ЕЖК (Една Жена ми Каза)  Wink
Това беше градската легенда за миналата година, коментираха го майките на новобранците там.
И "ДА"  стипендии няма, има финансова помощ, която покрива определен % от таксата.
Разгледайте в темата на АК.
Виж целия пост
# 577
И аз планирах да отида на отворените врати в АК, но ми се налага да пътувам и няма да успея да се върна в София. Много ме е яд, но ще трябва да го отложа за Декември. Четох на сайта на АК, че ще има отворени врати и през Ноември, но са през седмицата, а аз да съм с детето.

Не знам как са вашите деца, но при нас ги скъсват от учене по всичко. Снощи в 9 учеше по музика, защото щели да имат тест. Shocked
Моята има проблем с бързината, почти всеки час по математика правят 5-минутки. Е, до сега няма нито една, която е успяла да реши цялата. Винаги последната задача остава нерешена, защото не и стига времето. Няма грешки на решените, но какво от това, като не и стига времето за поне 1 задача. И съответно не толкова добрите оценки започват да се трупат. Последното препитване беше за 15 минути 8 параметрични уравнения, всяко от които с поне 3-4 случая . Е, съответно от бързане, на предпоследното е преписала грешно условието, а последното въобще е не започнато Sad.

Много се ядосвам, и просто не знам какво да предприема, за да вдигнем скоростта на решаване. Приемам идеи

Оплаках се Confused
Виж целия пост
# 578
Здравейте, момичета
Включвам се и аз с един бургаски седмокласник. Грижите ни са като на всички, проблемите също  Grinning. Снощи имаше родителска среща разглеждахме входни нива и т.н, та питането ми е , до колко обективни според вас са оценките, които получават Вашите деца.
Виж целия пост
# 579
та питането ми е , до колко обективни според вас са оценките, които получават Вашите деца.

Привет!
Не знам как ще ти прозвучи, но на тоя етап смятам, че стига да е в полза на ученика, няма никакво значение дали е обективно или не. Системата е такава, че е важното да имаш 6, какво стои зад това, колко трудни са били изпитванията или тестовете или както изпитват няма значение. Когато детето кандидатства ще има значение дали има 6 за годината. Поне за София, ако дете е с 5 по БЕЛ или Математика, почти няма шанс за едно от т.н. елитни училища.
Виж целия пост
# 580
Цитат
Не знам как са вашите деца, но при нас ги скъсват от учене по всичко. Снощи в 9 учеше по музика, защото щели да имат тест. Shocked
И моето това правеше снощи като се прибрах, а в 22.00ч. започна да рисува натюрморт.
Дано не си го е забравил у дома, че напоследък все нещо забравя  Confused
Виж целия пост
# 581
     

  rosita, точно затова им правят на често тези петминутки. Като си пререши в къщи след всяка петминутка задачите според мен ще има ползи. Сега е моментът да се допускат грешки. Най-хубаво се виждат и разбират, когато са вече направени и колкото по-рано, толкова по-добре.
  При нас май на седмица дават едно или две петминутки . Всъщност до сега имат две петумнитуки. Като едната им е дала 10 минути. 8 примера, като половината са да приложат формулите . Другите са изрази, в които да прилагат формулите с разкриване на скоби. Светослав ги решава за времето, но на последното има грешки от недоглеждане при пренасяне,преписване. Имаше една по фундаменталнагрешка с неразбиране. На едно място е заместил -(а на квадрат) с +(а на квадрат) . Обсъдихме кога квадратът променя и кога не променя '-'. Имаше 10 от 16 точки и ми беше доре дошло да го накарам да реши няколко задачи допълнително.

  Не се е засилил да учи,чак. Максимум около 2 часа и то ако го подсетя.По музика и подобните предмети до сега не са правили тестове. Ама като го знам моето и да правят, няма да седне да учи.
 
Виж целия пост
# 582
та питането ми е , до колко обективни според вас са оценките, които получават Вашите деца.

Привет!
Не знам как ще ти прозвучи, но на тоя етап смятам, че стига да е в полза на ученика, няма никакво значение дали е обективно или не. Системата е такава, че е важното да имаш 6, какво стои зад това, колко трудни са били изпитванията или тестовете или както изпитват няма значение. Когато детето кандидатства ще има значение дали има 6 за годината. Поне за София, ако дете е с 5 по БЕЛ или Математика, почти няма шанс за едно от т.н. елитни училища.

Ами и аз все си мислех, че трябва да е в полза на ученика, обаче ... Опитвам се да се абстрахирам от факта, че става въпрос за моето дете, но при пет абсолютно верни задачи и сгрешен предпоследен ред на шеста като е записал 2х3=9, оценката е смъкната с цяла единица.
Виж целия пост
# 583
...Когато детето кандидатства ще има значение дали има 6 за годината. Поне за София, ако дете е с 5 по БЕЛ или Математика, почти няма шанс за едно от т.н. елитни училища.
Та по тоя случай, учителката по БЕЛ я смениха в началото на тази година, въпреки, че изключително заядливата предишна, с която децата тъкмо бяха свикнали, беше обещала да ги докара до края на 7ми клас...
Настоящата има някакви странни критерии за оценяване и докато свикнат... някои изкарват 6тици, а моя два пъти 4,5 и... обяснила, че всяко 4,5 го пише като едно 4 и едно 5  #Crazy е как да поправи едно 4,5 с едно-две 6 ако то се брои за две оценки  newsm78
Ще видя какво ще благоволят да запишат в бележника (щото при нас класната диктува, децата си записват каквото пише в дневника и обикновено поне с 3 седмици закъснение Thinking) и/или в електронния дневник.
Виж целия пост
# 584

Настоящата има някакви странни критерии за оценяване и докато свикнат... някои изкарват 6тици, а моя два пъти 4,5 и... обяснила, че всяко 4,5 го пише като едно 4 и едно 5  #Crazy е как да поправи едно 4,5 с едно-две 6 ако то се брои за две оценки  newsm78

    да не би, да е искала да каже, че при две оценки 4.5 ще пише единия път 5, а следващия път 4. Това би имало някакво подобие на симсъл, щото горното, няма никакъв.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия