Бъдете внимателни с booking.com

  • 38 179
  • 344
# 30
Ама не искате да схванете,че цените си ги слага хотела,а не сайта.Сайта е посредника.Същото хотела може да го направи обратно.и после сайта виновен.Не е така.сто теми има за този букинг и все едно и също аман.
Виж целия пост
# 31
сто теми има за този букинг и все едно и също аман.
Карай, рекламата на сайта да върви. Wink
Виж целия пост
# 32
Букинг вече вземат 18% комисионна от хотелите. Няколкото собственика на хотели, които познавам, не са щастливи от този факт, но им дават част от стаите си, за да присъстват в тази огромна база данни, които целият свят ползва.
Като клиент съм имала три пъти проблеми с хотели, резервирани през букинг. Писала съм оплаквания, съдействали са ми. Това лято хотел ми възстанови пари за нощувки, след моя рекламация в букинг.
Виж целия пост
# 33
Бе каква реклама? Човекът дори и в Букинг същото е написал.
Ако не можете да схванете от какво се оплаква, аз мога.
И да - при проблемни ситуации съпорта на Букинг към клиентите е нулев. Лично изпитано.
Виж целия пост
# 34
А някой ползвал ли е amoma.com ? Имам резервация през този сайт, но в едни руски форуми не пишеха хубави неща и нещо взе да ме притеснява...
ОК е.
Виж целия пост
# 35
А някой ползвал ли е amoma.com ? Имам резервация през този сайт, но в едни руски форуми не пишеха хубави неща и нещо взе да ме притеснява...
ОК е.
парите за нощувките вече са ми взети от картата, явно не са на принципа на booking.com , дано не плащам втори път в хотела
Виж целия пост
# 36
Мнението на Теодор не е изтрито, това е добре. Малко кофти впечатление прави отговора на въпросната собственичка София  Grinning Grinning С главни букви и на някакъв неразбираем англ.език. Ама бясна е явно, щом с главни букви пише. Wink WinkГледам надолу , тук там, е отговаряла в същия стил на хората. Тук Букинг нямат много много общо, щото това са условията на хотела, вие сте се съгласили и точка. Има си там подробно условия на канселиране и неустойки и това е. Заплахите от страна на гърците също няма какво да коментирам, всеки си е башка луд.
От друга страна те не са виновни за пожара  Thinking Thinking Представете си друга ситуация, отивате и те ви казват , че е анулирана резервацията щото имало пожар. Ами почти същото е.  Naughty За матрака незнам, какво и що е било.  newsm78 newsm78 Как да отсъдим тук. Още повече че вие се настанявате , и спите две нощи и като виждате пожара си тръгвате.  Laughing Laughing
Но за едно е прав Теодор, снимките и ревютата са заблуждаващи ( въпреки че за матраците един от коментаторите е предупредил ) и в tripadvisor също има едно подробно и предупреждаващо ревю...... така че трябва да се чете и всеки да е наясно,  че рискове си има........

Обаче в букинга си пише,  че стойността не се възстановява, още при условията на резервация. Пише, че могат да блокират сума още при резервацията и също важно, при самата резервация е трябвало да посочите предпочитан начин на плащане? Какво посочихте? Като нямате бележка , как ще докажете че сте платили нещо на ръка, Вашата дума , срещу тази на хотела newsm78 newsm78
Виж целия пост
# 37
А някой ползвал ли е amoma.com ? Имам резервация през този сайт, но в едни руски форуми не пишеха хубави неща и нещо взе да ме притеснява...
ОК е.
парите за нощувките вече са ми взети от картата, явно не са на принципа на booking.com , дано не плащам втори път в хотела
Имате издаден ваучер, който е документ за настаняване и трябва задължително да се представи в хотела. Там са посочени и условията за анулиране. По принцип amoma прилага административна такса за анулиране от 40 евро, освен ако не е посочено нещо друго.
Виж целия пост
# 38
booking.com играе комбина със собствениците на хотели и вили и в много от случаите вие сте излъган.

Бъди сигурен, че не "играе комбина", Теодор Grinning
Виж целия пост
# 39
Темата е абсолютно огледало на манталитета ни.
Един човек има проблем, който споделя с  нас и веднага се пръхнаха врачки да врачуват за маркетинговия подход на автора, а дори и за умствения му потенциал.
Ами честно да ви кажа, у нас бая кокошки с претенции, ама поне не се старайте навсякъде да си врете човките.
Да, написах го на вашия език, за да ме разберете.
Виж целия пост
# 40
парите за нощувките вече са ми взети от картата, явно не са на принципа на booking.com , дано не плащам втори път в хотела

Toва не зависи от booking.com, a от хотела. Въобще всичко зависи от хотела, колко и какви стаи ще пусне, какви цени, дали се плаща предварително или не, дали можеш да откажеш резервация или не, всичко. Ако някой хотелиер се оправдава с booking, или той не иска да направи каквото го молите, или не му се занимава.
Резервирал съм стая през букинг, единствената свободна в сайта, на място се оказва, че не ни харесва точно този тип стая, има други свободни, дори по-евтини, но не са в букинг. Резервацията беше без отказ, промениха я и си останах в по-евтината стая, платих по-малко и дори в системата си беше отразено всичко коректно. Т.е. когато от хотела искат, всичко може да стане.
Виж целия пост
# 41
Супер доволна съм от съпорта и служителите.Няколко пъти имах проблем с удържани пари от хотели.Пиша имейл до букинг винаги ми връщаха отговор.При представяне на съответния документ парите са ми възстановавани.
Виж целия пост
# 42
Интересно ми е какво бихте направили ако при потвърдена резервация ви се обадят от хотела,че няма да ви настанят,защото ,,нямали места за седмици напред,но тези от букинг не можели да си оправят сайта'',а от букинг ви откажат съдействие-в случая се оказа,че тъй като сме резервирали 1ден преди заминаване и дължим компенсация в размер на почти 100%,въпреки че анулирането на резервацията не е по наша вина.Пак според букинг за наше щастие те имали хотел вблизост(по-малко звезди,с много лоши отзиви)за почти същата сума и само след резервация на посочения щели да ни анулират БЕЗПЛАТНО резервацията на първия.Simple Smile
Виж целия пост
# 43
Измисляш си! При потвърдена резервация, хотелът, а не букинг, е длъжен да ви настани на подобно място при подобни условия.
Виж целия пост
# 44
Измисляш си! При потвърдена резервация, хотелът, а не букинг, е длъжен да ви настани на подобно място при подобни условия.

   Именно. Peace При нас се беше получила същата ситуация с хотела ни в Будапеща и ни настаниха в друг, много по-луксозен хотел, без доплащане. newsm53
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия