Математически турнири - 40

  • 107 876
  • 740
# 720
Забелязвам,че на КМС при участниците от 3 клас,сякаш няма максимален брой точки!
Най-високият резултат беше около 50т.Може да греша newsm78
Явно задачите са затруднили децата,при все,че това е едно от най-лесните състезания Rolling Eyes
Виж целия пост
# 721
За разлика от това при четвъртокласниците ще има много деца с пълен брой точки. Ясно е че това е едно от най-лесните състезания, но не е нужно да е чак толкова лесно и да има такова струпване на точки в началото. Дъщеря ми заяви, че задачите са били много лесни и още на 20 -тата минута вече е била на последната задача.
Виж целия пост
# 722
А според мен за 2-ри клас задачите бяха изключително трудни.
Ще има ли някъде обобщени резултати, за да сравня само моето дете ли е било затруднено или наистина преценката ми за трудността е правилна?
Виж целия пост
# 723
А според мен за 2-ри клас задачите бяха изключително трудни.
Ще има ли някъде обобщени резултати, за да сравня само моето дете ли е било затруднено или наистина преценката ми за трудността е правилна?

"Изключително трудни" бяха задачите от Иван Салабашев. На КМС на мен лично и на моето дете не ни се струват трудни.
Виж целия пост
# 724
и на мен ми се струва, че задачите не бяха много трудни.
Виж целия пост
# 725
Дали има някакъв шанс днес да изнесат някакви резултати за Варна? Особено за Салабашев вече прекалено време се бавят...Винаги съм се питала каква е причината във Варна резултатите толкова много да се бавят и наистина не мога да си отговоря - мързел, липса на добра организация, желание да се правят на интересни, нещо друго? Възможно ли е по някакъв начин това да се промени и можем ли да окажем някакво влияние на организаторите да си вършат по-бързо и качествено работа като такива? Все пак вземат не малка сума от такси за участие...
Виж целия пост
# 726
Можете да се опитате като пишете официално до съответните домакини от Варна с копие до авторите на задачите. В края на краищата тези състезания ги има, защото едни родители плащат едни такси, за да решат децата дадени задачи и се съпоставят резултатите им. В този смисъл като техни клиенти имаме право да даваме предложения и дори да изискваме повече ефективност, равнопоставеност на децата и т.н
Виж целия пост
# 727
Днес ходих до 125-то да видя работата на сина ми от КМС. Бяхме четирима родители едновременно, в едната работа на едно момиче бащата откри грешка в точкуването. Бяха ощетили детето със 7 точки.
Виж целия пост
# 728
 И аз ще ходя утре. Резултатите им са добри - малко под максимума, но децата твърдяха, че са решили всичко правилно. Интересно ми е откъде са им взели точки при тези супер лесни задачи. Да не би да е трябвало снежния човек да се чертае с линия или да са оценявали и краснопис?
Виж целия пост
# 729
Госпожата, която беше в училището ми обясни, че сега трябва да му дам една линийка и остър молив и да започне да се учи да чертае. Това по повод отнетите му 6 т. от снежния човек, който нямаше достатъчно ясни ъгли. Така че в случая с 3 задача, точно това са оценявали.
Виж целия пост
# 730
  Да, това донякъде обяснява нещата. От мойте единия се сетил, че може да използва линия, но нали никой не му бил казал си карал по познатия начин... Подозирам, че 100 точковците са действали по този начин.
Виж целия пост
# 731
Което е тъпо, защото задачата не е за фина моторика, а за пространствено мислене и дефиниране на симетрията.

Ще ме накарате и аз да отида да проверя. Детето в къщи пререши вярно всички задачи точно за 10 мин. без някой да и е обяснявал правилните отговори.
Виж целия пост
# 732
Дъщеря ми не носеше линия ( и не е ползвала никога до сега) и пак има 100 точки.  Не мисля, че критериите са толкова завишени - все пак беше прерисуване, а не пречертаване.

Вероятно все пак са гледали дали има ъгли ( като на рисунката) или заоблени линии...при тези лесни задачи все трябва да има някакъв начин да има вариация при точките...друг е въпросът, че по-добре да бяха вдигнали трудността на задачите....
Виж целия пост
# 733
Това не е състезание по красиво прерисуване, за да е точно това критерии за вариации в точките.

Няма значение. Ако е вярно е поредния проблем при точно този организатор.
Виж целия пост
# 734
Абсолютно, по-добре задачите да бяха по- трудни и интересни за децата. Така излиза, че оценяването е и субективно според представата на оценяващия за остротата на начертани без линия ъгли и леки отклонения от контура, примерно.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия