eMAG

  • 95 996
  • 763
# 360
Бихте ли ме посъветвате как да процедирам. Скоро писах тук. Получих продукт без части, писах им отговора беше, че мога да върна продукта и да получа ваучер или да ми върнат парите по сметка. Е да ама аз ако плащам доставката не си струва! Писах им отново, отговор няма доста време, пак ще пиша! Как да върна без да плащам доставка? Мислех да не се занимавам сумата е малка, но защо като е тяхна грешка!
Виж целия пост
# 361
Аз се включвам като Недоволна!
Вчера дойде аспиратора...днес при опит за монтаж-греда!Оказа се,че е счупена перката на единият мотор!Ужас ви казвам! Confounded Мм отряза кабела,за да мине през дупката на шкафа и реално не мога да го върна!Попълних искане за рекламация,ремонт...ще дойде уж куриер да го вземев пибеделник...Писах,звънях,никой!
И гаранционно обслужване могат да му откажат.
Виж целия пост
# 362
Пишете, ако има развитие, но според мен може и нищо да не направят.
Виж целия пост
# 363

Liashka, няма да дължите такса за връщането, тъй като сте получила продукт с липсващи части, т.е вината не е ваша.
Виж целия пост
# 364
Е,как в сервиза да откажат?Как да го монтираме иначе?А и като купиш нещо нали не го отваряш отвътре да видиш дали е ок?
Виж целия пост
# 365
Е,как в сервиза да откажат?
Причина: Неоторизиран сервиз
Виж целия пост
# 366
Е,как в сервиза да откажат?
Причина: Неоторизиран сервиз
какво означава?нали изпращат в опоменат такъв?
Дай съвет тогава кво да правя?
Виж целия пост
# 367
Аз се включвам като Недоволна!
Вчера дойде аспиратора...днес при опит за монтаж-греда!Оказа се,че е счупена перката на единият мотор!Ужас ви казвам! Confounded Мм отряза кабела,за да мине през дупката на шкафа и реално не мога да го върна!Попълних искане за рекламация,ремонт...ще дойде уж куриер да го вземев пибеделник...Писах,звънях,никой!
И гаранционно обслужване могат да му откажат.
Не че могат, ами направо си му отпада гаранцията на този уред, щом му е рязан кабела. Отделно - няма как да се върне заради неработещ мотор, т.к. е "пипан" уред. Не нзма какво точно е станало с кабела, но ако е отварян и корпуса на уреда съвсем отвада и граранция и връщане. И това не е само за емаг, а за всички магазини. Те гаранционните условия в общи линии са еднави почти навсякъде.
Виж целия пост
# 368
Не е отварян никъв корпус!След монтажа видях,че едният мотор виси,перката счупена...

Кашона дойде с дупка...

Къде е мойта вина в случая?Как да монтирам и да мушнем кабела през шкафа без да се отреже?Не е проблем според мен...сервиз са,ще си го вържат за проба.
Виж целия пост
# 369
Не е отварян никъв корпус!След монтажа видях,че едният мотор виси,перката счупена...

Кашона дойде с дупка...

Къде е мойта вина в случая?Как да монтирам и да мушнем кабела през шкафа без да се отреже?Не е проблем според мен...сервиз са,ще си го вържат за проба.
Ами трябвало е да го върнете още щом сте видели, че уреда е с транспортен дефект и то много видим от кашона.  За рязането на кабела - мислиш ли, че всички хора си режат кабелите да си монтират аспиратора? Прави се дупка на гърба на шкафа колкото отвора на контакта и не се режат кабели. Срязването според мен автоматично му зачерква гаранцията. Прочети си гаранционната карта. Все пак обаче опитай да го върнеш задари нарушения вид и части - нищо не губиш. И все пак не разбирам защо изобщо сте тръгнали да го монтирате, след като видимо има проблем и той се вижда още преди да е разопакован от кашона?
Виж целия пост
# 370
Най малкото при този вид на кашона първо се оглежда стоката и съответно се пробва дали уреда работи. Peace
При срязан кабел едва ли ще успеете да го върнете.И аз да съм и аз ще откажа замяна.
Виж целия пост
# 371
Отвън не изглеждаше толкоз зле,а и друг прие кашона...след отваряне нямаше следи от счупване и нараняване!В последствие се оказа това на първата снимка.
Виж целия пост
# 372
Ами пробвайте да го върнете, като обясните какъв е дефекта. Но и аз мисля, че при отрязан кабел, гаранция няма. Не ми стана ясно честно казано защо и къде сте го рязали този кабел, но по принцип при такива намеси гаранцията е невалидна.
Виж целия пост
# 373
Сега,
първо кабела може да се възстанови почти на 100% да не си личи че е пипан. Запоява се и се изолира с термо-шлаух.
Второ - може да се рекламира и така. Все едно не е имало кабел. Уред за вграждане-без кабел. Много знаят тия тиквеници и телефонисти как е излезнал от завода този уред ! Може да е предвиден за монтаж през клеморед !

Трето - аз така и не мога да разбера защо продължавате да купувате от този малоумен "магазин" техника. Истинските магазини свършиха ли в България..........

Общо взето и да го рекламирате, най много да го пуснат да пътува на горе на долу, да го метнат три пъти в земята да се дотроши и да ви го върнат още по зле. Особено ако гаранцията не е към истински оторизира сервиз в България, а е Румънската - убава тип пътува и троши.........

За лелята скоро купих точно абсорбатор на Горение. С диодно осветление и супер безшумен. Беше намален в Технополис-онлайн и с чиста съвест го поръчах през нета. Ами работи перфектно !

Ако трябва да коментирам счупената турбина- личи си, че всъщност не е счупена, а е дефектна заводски. Просто е излята лошо и се е откъснала в най тънката си част.
Това си е от дефектната продукция на някой завод в Китай взета на килограм от Емаг и се продава на нормалната цена. Същото като с кафе машините на Делонги намалени на половина.
И залагам че гаранцията не е към оторизиран сервиз в България !

Съвет от мене. Или да върнете уреда и да си вземете парите или да си купите турбина от някой магазин или сервиз за подобна техника ида си я смените.
За кабела ви казах как да действате.
Ако все пак сервиза е от Българските на този уред, само тогава го давайте за ремонт на Е-маг !
Виж целия пост
# 374
Гаранцията е към Пан сервиз.Български е...
Чакам куриер да дойде и да го вземе...не знам обаче дали да мъча да го връщам/заменям и да чакам дали да откажат или какво или по-добре директно към сервиза?Ще видя като се накани някой куриер да мине...иначе по мейла имам рег.номер,че е заведена рекламацията.
Отрязаният щепсел го мушнах обратно в кашона.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия