eMAG

  • 95 953
  • 763
# 75
Не, не е ясно. Ако от Делонги ви бяха потвърдили, че не са техни, тогава бих ви разбрала, и на ваше място ще направя всичко възможно, за да бъда компенсирана максимално.
Но докато говорите с "вероятно", позицията ви е несериозна.
Виж целия пост
# 76
Аз лично заради това ги осъдих техномаркет. Бях си купил проточен бойлер аег - трифазен. Закачам го и същият не работи. Бам в сервиза. Връщат го - всичко било оправено. Закачам го -пак не работи. Пак в сервиза, но се записах в книгата за рекламации на техномаркет. По закон срок един месец, минава месец ни вопъл нито стон. Многократни разговори с техното. Следва КЗП, другарски съд. Акт за техното. Като краен резултат - върнаха ми парите, но да не забравяме най-важното /Официалният представител на фирмата в РБ трябва да осигури сервиз за уредите, точно за това те получават 30-40% отстъпка от цената. Знаете ли че ако си купиш автомобил в РБ и закъсаш в рамките на ЕС, даже и в страната производител на автомобила гаранцията не ти важи там.
А иначе проблема с бойлера се оказа че сервиза нямал трифазен ток за да разбере дали работи и какво не му работи на бойлера / официалният сервиз на аег.
Виж целия пост
# 77
Искам да се извиня ако нещо не е било ясно в постовете ми. Признавам си че съм скапан клиент Simple Smile такъв, който не се притеснява да споделя какво му се е случило. Не те са ми отказали гаранция, аз им отказах гаранция и това е мое право! Нека да се знае, че скапани клиенти има и тях изобщо не ги интересува чия е вината. Това да кажеш че "емаг" не са виновни че стоката е скапана, понеже други били виновните е ... не е по темата изобщо. Това е все едно аз си купя нещо с фалшиви пари и после да кажа "ааа не знам, аз от мафията така ги взех, не ми казаха че са фалшиви, те са виновни". При положение че става ясно че това не е първият проблем с тия машини и всяка година има потърпевши, за мен лично това говори достатъчно. 

Все пак живеем в по-добър свят и е крайно време да го повярваме вече. Такива своеволия на търговци, които се възползват от бедния народ и продават дефектни стоки трябва да спрат. Свобода на словото е право на всеки и това не е некоректно. 

За дамите bouquet
Поздрави за останалите Wink
Виж целия пост
# 78
Заръчах си матрак, микровълнова, спален чувал и кожен колан
За колана поне ме попитаха НЕ от e-mag за размера. Икономия на нерви и пари.
Вместо чувала получих ТОП матрак. Ми на това му викат шалте  newsm78
Сакън от тези печка да купя. Ще ми докарат скара на въглища.

Виж целия пост
# 79
Хора аз не мога да разбера защо се оплаквате.Имаме права ,имаме гаранция,а и никой не ни е накарал да пазаруваме от ЕМАГ.Аз за себе си знам ,какво бих поръчал от емаг и какво не.Мисля че  имат супер сайт,имаш електронни гаранции,а не като в другите магазини да те карат да си пазиш кутията или гаранционната карта,безплатна доставка,и бърз сервиз.Мен лично сайта ме устройва и за това бих го препоръчал на всеки.
Виж целия пост
# 80
Каква гаранция, какви 5лв  Stop машината дойде с един празен лист с печат на него.

Що така бе, еМак? Аз искам да си купувам, вие се ебавате. Ако бяхте сменили един нипел за 10лв, сега щяхте да лапнете още 4 стоянки за другите хави, който си бях поръчал. Сега какво излиза, бойлера и другите неща май няма смисъл вече да ги разглеждам от вашия сайт и ше лапнете ... мухи примерно. Не сте ме очаквали да пазарувам от вас ми се стори.

То е ясно че във всяка партида може да има някакъв брак ама толкова ли няма някое еволюирало шимпанзе там наоколо и в момента в който се установи някаква проблемна бройка, да се отремонтира. Всяка машина в крайна сметка е един от два вида - ставаща и неставаща.  

Никой не се оплаква, аз даже както казах съм доволен  Sunglasses Благодарение на Емаг научих как се оправя кафе машина Делонги Simple Smile и безжична клавиатура Логитеч  hahaha Споделям ви пряки впечатления от дефектни стоки, такива каквито са. После като стане да сте вие и ще има  newsm78

Вие ако сте си рискови играчи, си купувайте. Както казаха преди мен, сайта на емак си е супер. Аз за това така напазарих, само че нещо реалното се разминава с виртуалното.

Аз бях сигурен че в тоя форум ще се намери някой друг недоволен и бях прав. Ако това за някого не е показателно, не знам кое ще е. Също стоки от Ozone.bg не бих си купувал повече за всеки случай.

"Разправям се с кафе машина", това да не е някакъв празничен пънч на ЕмАк, за който аз да не знам? Рекламният клип е следният - идват ти гости и им показваш снимка - ето такава кафе машина си купих! А къде е? (драматична музика)... ми ... "Разправям се с кафемашина" ! Всяка година от ЕМАГ!

kossis, благодарско за компетентното включване. Ние е ясно че ще ги бием в земята всеки път в редовното време.

Пожелавам на всички професионализъм във това с което се занимава, предизвикателства и успехи.

Между другото този форум е супер  Hug
Виж целия пост
# 81
Да не си служител на конкуренцията?
Ако някога си поръчвал уред от емаг щеше да знаеш, че гаранцията е в профила ти.
Относно сервиза - вече има промяна, която явно е описана на сайта.
Виж целия пост
# 82
Пристигна ми днес най - накрая ел четката за зъби.

Още щом я отворих останах доста доволна. Комплекта съдържа - четка с 2 накрайника, зарядно и отделно стерилизатор за главите със зарядно и пластмасов несесер за пренасяне и съхранение.

Поръчах Philips Sonicare за 75лв.

Нямам база за сравнение, пробвах я и отначало беше много странно, ама след миенето си усещах устата много свежа и зъбите гладки. След обикновена четка, не съм си усещала устната кухина така свежа.

Та много съм доволна от цената и това, което получих. Такъв голям комплект на тази марка за тази цена.

И пералнята пристигна, ама утре ще я монтират в апартамента, той е в друг град, та аз няма да я видя, ама ММ ще каже дали всичко ѝ е наред.
Виж целия пост
# 83
С триста зора успях да намеря оторизираните сервизи на Делонги за София !!! В нета не ми се получи нещо. А и до сега каквото и да съм купувал от марката не съм допирал до сервиз, но Ефак ......променя Света.

Това в оригиналната истинска гаранция на Делонгито купено от моята Жена преди около 4 години от Техномаркет за 299 лева кеш ! Модела е СЕ 220.

В понеделник ще звънна специално и ще попитам какво е отношението на тия сервизи към Бракуваните серии кафемашини на Емаг !

Мисля всички вече се досещаме какъв ще е отговора. Но аз ще попитам специално заради вас и който очевидно имате силна кармична връзка с този Румънски Колцентър шайка мошеници !!! Wink
Виж целия пост
# 84
Имах големи проблеми с кървене на венците, по съвет на стоматолог започнах да се мия с електрическа и като отидох на следващия преглед лекарката ми не можа да ми познае венците, при нея съм над 10 г. и никога не ги беше виждала здрави. А бях стигнала до доста сериозно положение, джобове с кръв, подвижни зъби.
Тогава се разрових да почета и намерих логичното обяснение, че ръчно човек прави еди колко си оборота, а електрическата много повече. Така се почиства много по-добре плаката и венците, затова и проблемите изчезват.
Моята е на Орал Б.
Та от опит - с ръце съм за! Тази четка спаси зъбите ми Peace
Виж целия пост
# 85
Абе спри се бе човек.По твоите коментари си личи че не си пазарувал от този сайт,щом и сервизи си търсиш.ахаха.Взе да даваш и акъл и на другите хора какво да си купуват .Трагедия
Виж целия пост
# 86
Поръчвам от Емаг за 4-та година. Първата поръчка беше телефон Сони - никакъв проблем.
Миналата година взех таблет - всичко си е ок.
Тази година телефон, микровълнова и два парфюма. 3 от нещата пристигнаха вчера, само един парфюм чакам. До тук всичко си е ок.
Виж целия пост
# 87
Служител на конкуренцията, не съм. Замислям се дали да не стана собственик на такава обаче. Моите стоки ще са без грешка и всички клиенти ще са ми като КарамеJlчето, безгрижни и доволни. Щом има пазар за рециклирани стоки, който се продават като нови с намаление, аз ще ви намирам много такива и ще ви ги ремонтирам, само че качествено. Сайта ще го направя с актуални снимки, за разлика от този на ефак. Копчето на кафе машината на снимката е различно, клавиатурата, която си купих пък на едната снимка е с голям "Enter" на другата е с малък. Е в крайна сметка тази, която получих беше с голям, но пък за сметка на това дефектна.

В някой страни отвъд океана, този тип продукти се нарича "factory refurbished", което ще рече рециклирани от фирматa производител. Т.е. за този продукт се знае, че е демонстрирал някакъв дефект, който е отстранен от компетентен сервиз. Когато всичко е наред и се прави както трябва, резултата е продукт с още по-високо качество, защото вече е едва ли не "handmade", като най-скъпите автомобили и други апарати, който се сглобяват на ръка в много ограничени количества.

Нипела на моята кафе машина е счупен при сглобяването. Материалът е доста чуплив и този, който го е стягал е бил по-силен в ръцете от колкото в главата. Това, което мен като клиент ме обижда е че машината стигна до мен в този си вид. Значи някой го е счупил и си е казал "карай", после някой е видял че тече и си е казал "карай" и накрая и от емак са си казали "карай" и са ми я продали. Можем само да гадаем колко хора са били на ясно с този проблем, но реално погледнато няма особено голямо значение.

Предните такива хитреци, които си мислеха че щом клиента се е хванал с тях, ще го въртят както си искат бяха фирма Ломбард. Тези приятели се водеха че посредничат за купуване на стоки от ebay и други чужбински сайтове. Проблема с тях беше че кръв повръщат, пари не връщат. Ако по някаква причина продавача се откаже да продава въпросният артикул, който искате да си купите или просто се е оказало че няма наличност, вашите пари потъват в разширеният търбух на Ломбард и нямат вадене обратно. Казват ти да чакаш Simple Smile Да ама не, защото след КЗП и Господари на Ефира всички недоволни се свързахме в една голяма вълна, новината се разпространи и фирма Ломбард фалира заради отношението си към хората.

Споделям с Вас за тези приключения за да се знае. Една малка вълна среща друга малка вълна и когато малките вълни са достатъчно много се образува цунами. От ефак определено смело бутат доминото и не се притесняват от ефекта на пеперудата  Peace 
Виж целия пост
# 88
Имам въпросната Делонги, закупена от Емаг. Всеки ден правя кафе, работи си нормално.
Пазарувам оттам. Имам и несполучливи покупки, но като цяло съм доволна.
Виж целия пост
# 89
Направо се учудвам на ентусиазма и хъса за убеждаване в това, че въпросният сайт не струва. Като имате време и вероятно мотиви излагайте ги пред компетентните институции. Да разбрахме за проблемните стоки! Много е неприятно, но вероятно всеки ще продължи да пазарува щом до момента е доволен от стоката или обслужването.  Peace

Резервирана съм да поръчвам големи неща от Е Маг, но винаги преглеждам сайта защото попадам на добри оферти и поръчвам. Вече съм коментирала какво и кога.  Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия