eMAG

  • 95 777
  • 763
# 630
Вчера ми доставиха водуструйката от емаг. Ако бях изчкал още два три дни щях да я купя на още по голяма промоция.
Виж целия пост
# 631
Получих обици на Cavalli и се съмнявам,че са оригинални Confused
Поръчвала съм от фешън дейс часовници и обици на марката и всичко е било оригинално с номер и лого.Но преди няколко месеца поръчах гривна,на която пишеше made in china и я върнах.Сега се чудя дали Cavalli са почнали да ги правят в Китай или е менте.Някой има ли бижута на марката без лого и произведени в Китай?Чудя се да ги връщам ли Confused
Виж целия пост
# 632
Emag и ФД са една и съща платформа. Тоест и доставчиците са едни и същи. Каквото съм поръчала от ФД, всичко е било Ок. Liu Jo обувки и чанти също се правят в Китай и от Милано да ги купите- същата работа.
Виж целия пост
# 633
Emag и ФД са една и съща платформа. Тоест и доставчиците са едни и същи. Каквото съм поръчала от ФД, всичко е било Ок. Liu Jo обувки и чанти също се правят в Китай и от Милано да ги купите- същата работа.


Да,знам че са едно.Но до сега всичко е било с логото на марката,а не с плочка made in china и номер,който ме води до снимка на обиците и текст на китайски.
Виж целия пост
# 634
Аз бих върнала, ако имам каквото и да било съмнение. Кавали не съм поръчвала, но Guess, Liu Jo, които се обсъждаха по-рано като съмнителни, поръчвам от EU сайтовете им, обувки.бг, от реалните им магазини, от DFS по летищата, всичко е идентично.
Виж целия пост
# 635
Привет да попитам и аз за съвет. Преди време закупих телефон втора ръка закупен от е маг, още в гаранция. Човекът, от когото го взех ми каза че има все още гаранция и телефона има няколко дефекта- слота за симбкартата се счупи вътре в самия телефон и слушалката се чува слабо от нея - заради тях го изпратих с куриер, а във формата съм описал двата дефекта. Изобщо не знам дали ще ми ги признаят като гаранция.Понеже не съм първи собственик на телефона съм пуснал моето име и телефон във формата завръщане на продукти, но по гаранция и по фактура телефона се води на друго име. И то фактурата е на фирма. Та питането ми е дали ще имам проблем с това- заедно с телефона и окомолектовката му дадох копие на фактурата и гаранцията, но аз не фигурирам на тях, а само във формата за връщане на продукти. Понеже нямам профил там няма как да проверявам до къде е стигнала профилактиката на апарата- нямам и мейл и се притеснявам да не би да пращат инфо на първия собственик, а аз вече не го познавам
Виж целия пост
# 636
Не знаех, че се продават и стоки втора употреба в емаг.. Малко е съмнителна цялата история, но ако гаранцията е изрядна, не би трябвало да има проблем, че е на друго име.
Иначе в момента имат ваучер за намаления до 40% плюс безплатна доставка без минимална сума на поръчката Simple Smile
Виж целия пост
# 637
Не знаех, че се продават и стоки втора употреба в емаг.. Малко е съмнителна цялата история, но ако гаранцията е изрядна, не би трябвало да има проблем, че е на друго име.
Иначе в момента имат ваучер за намаления до 40% плюс безплатна доставка без минимална сума на поръчката Simple Smile

Мисля, че човекът имаше предвид, че телефонът е купуван нов от емаг, но KristiAn Stavrev 602563 си го е купил втора ръка от първия собственик, не че е купен втора употреба от емаг директно Thinking
Виж целия пост
# 638
Не продават стоки втора ръка, телефонът е закупен от друг човек, който го е купил от емаг и решил, явно, да го продаде.
Виж целия пост
# 639
Или да се отърве с минимизиране на щетите Smile
Виж целия пост
# 640
Не продават стоки втора ръка, телефонът е закупен от друг човек, който го е купил от емаг и решил, явно, да го продаде.

Ами да, извинявам се, че не съм се изразил по-ясно. Човекът си го е купил преди година от емаг - имам гаранция принтирана от профила му в емаг + фактура на неговата фирма отново принтирана. Аз дадох на куриера апарата с кутията + гаранцията и фактурата.
Питането ми е следното. Телефонът работи добре - пращам го защото слушалката му е доста тиха, + слотът за сим картата е счупен и най-вероятно втората част на слота е в самия апарат даже все още. Четох из други форуми, че това се случка от прегряване при зареждане на телефона и да го изпратя ако е в гаранция. Понеже е в гаранция още няколко месеца, а първия собственик не го е изпращал на сервиз с гаранция реших да опитам, но не знам дали  накрая ще звънят на мен или на първия собственик с профил в емаг. Реално онлайн заявката я пуснах без профил на мое име с мой координат и телефон, но пък гаранцията е на друго име и се чудя какво ли би следвало от това?
Виж целия пост
# 641
Реално онлайн заявката я пуснах без профил на мое име с мой координат и телефон, но пък гаранцията е на друго име и се чудя какво ли би следвало от това?
Нали затова попълваш тези данни, то иначе би било глупаво. Излишно го мислиш, според мен.
Виж целия пост
# 642
Реално онлайн заявката я пуснах без профил на мое име с мой координат и телефон, но пък гаранцията е на друго име и се чудя какво ли би следвало от това?
Нали затова попълваш тези данни, то иначе би било глупаво. Излишно го мислиш, според мен.
Благодаря - да и аз така мислех, но като разчетох коментарите тук и започнах да се притеснявам дали изобщо ще ми обърнат внимание на заявката , особено щом не е моето име на гаранцията, а и чак сега го пращам няколко месеца преди да изтече тя. Виждам,ч е и повечето да се обаждали и на телефоните им и да ги питат какво се случва с техния развален артикул и тн. Може би и аз след седмица трябва да почна да ги теропризирам?! Simple Smile
Виж целия пост
# 643
Какви са тези прийоми - продуктът си променя цената, когато се добави в кошницата?
И разбира се цената е доста по-висока...
Къде мога да сигнализирам за тези фокуси?

Виж целия пост
# 644
Звънни на посочените телефони и ги питай. На мен са ми оправяли намаление, което сайта не ми отчиташе. Иначе КЗП можеш да сигнализираш, но дали могат нещо да направят...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия