Това не е съвсем вярно, диктовка ще направи, чете относителна добре, разбира прочетеното, но.. Все още смята на пръсти събиране и изваждане до 20, не е автоматизирано, а е 5 клас, текстови задачи забрави. Някак си логиката на числата й е чужда. Забравя лесно, тъкмо научи нещо, ако не се повтаря до припадък ще го забрави за няколко дни, трудно се ориентира, ще бърка часовника и т.н. Има си затруднения, но се надявам с времето да ги израсте и този прословут пубертет да реши проблемите.
В по-стари теми съм срещала постовете на една майка , margineli или нещо подобно, та нейната дъщеря чак когато отиде в частно училище се беше подобрило положението. Дали там е било коренно различно образованието ? Но ми се струва, че просто са пишели завишени оценки, та проблема се беше решил.?Както и да е, момименцето живо и здраво в университет учеше. Но се сетих за нея по повод на това, че винаги обясняваше. как нейното дете е с дислекция, т.е. мисли различно, как нашата образователна система не е подготвена за различните деца и т.н. Само в един от постовете сподели, че при n-то на брой психо изследване са установили че детето е с гранично IQ . Къде по престижно е да кажеш дислекция , различно мислене и т.н. отколкото другото....