Пазарувате ли в obuvki.bg?

  • 158 460
  • 909
# 195
Няма фактура в сайта и за съжаление без нея нищо не мога да докажа. Много съм разочарована от тях . Съветвам всички , които поръчват, ако се стигне до връщане , копирайте си фактурата.


Имате плащане и потвърждение на поръчката, говорили ли сте с КЗП?
Виж целия пост
# 196
Опитах се да подам онлайн сигнал, но от сайта постоянно ми връща сигнала и иска да прикача документ за плащане. В понеделник ще знънна на телефона.
Виж целия пост
# 197
A защо нямаш документ за плащане? По имейл се получава потвърждението на плащането, може да направиш и извлечение за плащането с кредитната карта.
намерих един от имейлите за плащане в пощата ми:
"Dear Customer,

this message confirms that a payment has been made in Przelewy24 system.

Payee: eobuwie.pl S.A.
Transaction amount: 130,00 BGN
Fee payable by the client: 0,00 BGN
Payer: ...(името ми с адреса)...........
Description: #1500185219
Form of payment: Karta płatnicza
In case of contacting Przelewy24, please refer to the transaction number
This is an automatically generated email, please do not reply to it.
Team Przelewy24
--

PayPro S.A. Kanclerska 15, 60-327 Poznań
"
Виж целия пост
# 198
Здравейте, Моля за мейл за контакт с обувките в Полша . На българския не мога да се разбера. Поръчвах си няколко пъти от тях и бях доволна , докато не дойде момента да върна едни поръчани обувки, защото номера беше по -малък . Те ми отказаха връщане на парите под претекст , че съм ги носила, при положение , че веднага бях поръчала по големия размер. Изключително некоректни! Мислех да подам сигнал в КЗП , но върнах фактура , заедно с обувките и сега нищо не мога да докажа.

Този казус ми е малко не ясен. Щом няма да  уважат рекламацията, би трябвало да върнат обувките, съответно и фактурата и когато това се случи, пуснете жалба до КЗП, какъв е проблема?
Аз пазарувам от тях повече от 3 години и никога не съм имала проблем с връщане, дори твърдя, че това е един от най коректните магазини. 70% от поръчките са ми рекламация и нямам отказ за възстановяване на сума. Разбира се, продукта трябва да е в търговски вид /без следи от носене с етикети и т.н/ Ако сте носили обувките, дори и само в къщи, няма търговец или институция която да уважи рекламацията.
Виж целия пост
# 199
Когато ми отказха връщането ми предложиха да ми възстановят 30 % от стойността на обувките или да ми ги върнат. Аз ми писах да ми ги върнат-тъй като бяха скъпи обувки. Десетина дни след това получих по банковата си сметка 30 %от сумата. Звънях на телефона да се жалвам, писах на един полски мейл, както и на българския, но никакъв отговор. Първата фактура върнах с обувките. Изобщо не съм предполагала , че така ще стане....
Виж целия пост
# 200
Здравейте, Моля за мейл за контакт с обувките в Полша . На българския не мога да се разбера. Поръчвах си няколко пъти от тях и бях доволна , докато не дойде момента да върна едни поръчани обувки, защото номера беше по -малък . Те ми отказаха връщане на парите под претекст , че съм ги носила, при положение , че веднага бях поръчала по големия размер. Изключително некоректни! Мислех да подам сигнал в КЗП , но върнах фактура , заедно с обувките и сега нищо не мога да докажа.

Добре,поръчала си веднага големия размер,но върна ли веднага малкия,без да е носен?
Ако си опитвала да разтъпчеш обувката,да я разшириш,примерно, и тя се е смачкала,разбираемо е да ти откажат,щом ги получат.
За първи път чувам за частично възстановяване на средства от който и да е сайт.Или всичко,или нищо.Ако след теб обувката не става за продаване,каква е логиката да ти връщат изобщо нещо?В правилника изрично пише,че такива суми не подлежат на възстановяване.
В КЗП можеш да занесеш извлечения от картата си-платено,върнато,а от профила или имейла си да извадиш потвърждението на поръчката.Тя не е фактура,но всичко си е описано-вид,цена.Дори Спиди ще ти издадат потвърждение кога и какво си получила/върнала от този сайт.
Извинявай,но много често някой си прави профил за черен пиар на дадена марка.Ти имаш само 4 поста и то по тази тема,което е леко съмнително,заедно с казуса.Ако греша,извинявай отново,и моля да ни информираш как се развиват нещата.
Виж целия пост
# 201
Ясно ми беше, че някой може да си помисли, че е черен пиар, затова в първия пост не описах нищо от случилото се. Според мен, след като съм върнала малкия номер, той е бил продаден пак и затова така са се развили нещата при мен. Пак повтарям, че досега не съм имала проблеми с тях, това ми е за първи път...
Цитирам получения мейл:

От: "info obuvki.bg" info@obuvki.bg
>Относно: Поръчка.......
Здравейте,

Получихме информация от отдела за върнати продукти, че изпратените от Вас обувки от поръчк......... имат следи от употреба. Бихме искали да Ви уведомим, че в този случай можем да Ви възстановим 30% от стойността на обувките или да Ви ги изпратим обратно. Приложено Ви изпращам снимков материал.
Очакваме Вашето решение в срок от 7 дни.

От снимковия материал се виждше, че ЕДНАТА от обувките е с ръбче от обуване от горната стрна на обувката, другата беше абсолютно нова.
Виж целия пост
# 202
Когато ми отказха връщането ми предложиха да ми възстановят 30 % от стойността на обувките или да ми ги върнат. Аз ми писах да ми ги върнат-тъй като бяха скъпи обувки. Десетина дни след това получих по банковата си сметка 30 %от сумата. Звънях на телефона да се жалвам, писах на един полски мейл, както и на българския, но никакъв отговор. Първата фактура върнах с обувките. Изобщо не съм предполагала , че така ще стане....
Не мислете, че КЗП ще направи чудеса. Аз имам няколко жалби и нито една не се реши в моя полза. Първата  беше срещу Нотино . Получих отговор , че магазина не е в тяхната юрисдикция на останалите, дори отговор не получих. Според мен,трябва да говорите с тях по телефона  с нормален тон, без заплахи  само така ще решите проблема.  Успех ви желая:smile:
Виж целия пост
# 203
Вие най-добре знаете каква е ситуацията, но това, че сте поръчала по-голям размер не означава, че по-малките не се носени. В крайна сметка, са Ви изпратили снимки и сама споделяте, че има деформация в резултат от обуване. Това, че е само на една обувка, не прави другата продаваема. Все пак обувките вървят на чифт.
Както и да е. Успех с КЗП, но не мисля, че ще имате особен резултат. Особено щом сама признавате, че по обувките има деформация, пък била тя и минимална.

Иначе има много сайтове, в които можеш да върнеш изпробван продукт, но срещу частично възстановяване на сумата. В Зора например, поръчаната техника може да се върне не изпробвана срещу възстановяване на цялата платена сума. Ако е изпробвана, възстановяват частично цената.
Виж целия пост
# 204
Здравейте, аз направих поръчка от сайта преди няколко дни и като чета мненията и моите впечатления имам съмнения за :
1. Дали стоките са оригинални. Аз лично поръчах сникърси Geox номер 39, в които въобще не можах да си вмъкна крака. По принцип нося 39 номер, а от някои марки и 38. От друга страна, като цяло, обувките на Geox са малко уголемени. Затова се замислих дали тези, които ми ги доставиха са оригинални или китайско менте, изработено по техните умалени стандарти.
2. Дали сайтът е коректен към потребителите. Тъй като, както вече казах, обувките ми бяха малки, веднага ги върнах. Когато обаче се зачетох в политиката за връщане на стоките, закупени от obuvki.bg, установих, че сумата се възстановява в срок от 14 дни от получаване на върнатия продукт в Полша. Аз изпращам на обявен адрес в България и мога да проследя доставката именно до този адрес. От там нататък аз нямам възможност да контролирам нещата. Ами ако в България ми изгубят върнатите обувки, забравят да ги изпратят към  Полша и т.н. какво се случва?
Въпросът разбира се е чисто теоретичен, но все пак стои като принципно положение, защото дори няма срок за българския посредник да препрати стоката в Полша. По тази логика, той може да изпрати в Полша върнатите от мен обувки и догодина. Аз лично не виждам основание да ме обвързват с действия на търговеца-продавач, върху което не мога да влияя.
При това положение обаче, дори и да ми върнат навреме парите, едва ли бих поръчала отново от този сайт. Вижда ми се рисковано.
Виж целия пост
# 205
Всички обувки, които съм получила от сайта до този момент са напълно оригинални и съответстващи на обявения размер. Познавам добре марките, които купувам(в случая 3-4), а и пазя кутии, опаковки  на всичко закупено от чужди и наши оторизирани онлайн и реални магазини и веднага сравнявам. Чета ви и не мога да повярвам 🤔 за един и същ сайт ли пишем. Та аз дори намачкана или надраскана кутия не съм получавала, да не говорим за повреден артикул. Пак погледнах в коя тема пиша... и продължавам да недоумявам. Не им правя реклама, не ме хранят.
Сигурно аз не съм попадала на марка менте...
Виж целия пост
# 206
Освен стандартния № обувките имали и някакъв "номер" за пълнота или ширина на крака, не знаех. Така че е добре да гледаме всичко и в други сайтове с повече информация за конкретния модел. Аз на Geox имам ботуши от сайта, които са ми перфектни. Същия номер обувки Ласоцки са ми страшно удобни и леки, жалко, че вече го няма този модел. Обувки Clarks същия № обаче са ми тесни и ме стягат. Извадих им стелките и си ги нося, качествени са и изглеждат добре и не ми се занимаваше да ги връщам. В същия номер обувки на Ecco въобще не мога да си вкарам крака, добре че ги видях и ги пробвах в един магазин в Оутлет центъра до Метро в София, а не ги поръчах преди това.
Виж целия пост
# 207
Искам само да поясня, че аз по принцип нямам оплаквания, дори днес получих e-mail, че обувките са получени в Полша и да чакам връщане на парите в срок от 3 до 5 работни дни. Не знам дали ще го спазят, но поне съм сигурна, че всичко е наред със самото връщане. В горния си пост само разсъждавах върху някои рискови моменти. По принцип много обичам и предпочитам on line покупките, но когато трябва да връщам в чужбина се въздържам или внимавам какво поръчвам. Мисля, че защитата на клинет от търговец, който е извън страната, е по-несигурна и бавна - комуникацията е затруднена /понякога и само заради езиковата бариера/, държавните институции са по-тромави, тъй като трябва да осъществят връзка и потърсят съдействие от своя аналог в държавата на търговеца и т.н. На мен лично в тези ситуации не би ми се занимавало и ще предпочета да се откажа от рекламация или връщане на стоката като загубя парите, които съм платила.
Виж целия пост
# 208
Това с връщането в България, а след това да се препраща до Полша от тях, е за улеснение на клиента. Има сайтове, които искат връщане директно до адрес в Полша, за сметка на клиента, а като цена това е много неизгодно. В Спиди пратка до Полша би струвала 60 лв например.
Виж целия пост
# 209
Аз също поръчвам от тях,но до този момент не ми се е налагало да връщам нищо.Определено се замислих след този пост,но пък ако са коректни ,ни би следвало да има проблем.Като цяло съм доволна и не мисля,че са менте стоките.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия