LA REDOUTE.FR - 231

  • 74 080
  • 563
# 120
Кога започваха намаленията за лято 2017

миналата година бяха от 22.06. до 02.08. - 6 седмици  Peace
Виж целия пост
# 121
Здравейте, може ли някой да помогне с инфо. Пазарувам от френския сайт до български адрес. В информацията от профила ми , виждам, че поръчките са изпратени. Досега винаги са ми изпращали съобщение с номер за проследяване на DHL. Едната поръчка трябваше да бъде доставена около 20 май, а още нищо не съм получила. Дали това е нова политика на Ла редут да не изпращат съобщение със проследим номер?
Нещо много се бавят. Разделят поръчките. За втората част на поръчката, независомо, че има.прпсшед.номер - не го изпращат изобщо. Нова методика.
Виж целия пост
# 122
Има 60% намаление! Това ли е голямото намаление?
Виж целия пост
# 123
Има 60% намаление! Това ли е голямото намаление?
Намалението започна, традиционно започва с 60%, дели се на седмици и всяка седмица се увеличава намалението  Peace Опасността е ако харесаш нещо, след това да няма размер, примерно....
Виж целия пост
# 124
Кодовете хващат ли нещата от намалението? (да знам да се мъча ли с нов акаунт)  newsm78
Виж целия пост
# 125
Кодовете хващат ли нещата от намалението? (да знам да се мъча ли с нов акаунт)  newsm78
На моя акаунт действа smile на намалени неща.
Виж целия пост
# 126
Здравейте,а сега до превозвач ли поръчвате или директно до Бг?
Виж целия пост
# 127
Аз, превозвача

Виж целия пост
# 128
Аз се прежалих пак и пуснах една поръчка до превозвача. Разделена е на две части по два артикула.
Юхуу, има надежда,  можеше и да е по-зле!  Joy
Виж целия пост
# 129
Кодовете хващат ли нещата от намалението? (да знам да се мъча ли с нов акаунт)  newsm78
На моя акаунт действа smile на намалени неща.


И код HAPPY работи . Peace
Виж целия пост
# 130
Реших да пусна поръчка с код merci-действа на намалени дрехи и поръчката ми е разделена на две части ( на 17 и на 18 доставка)като ползвам моя домашен френски адрес.Не е приятно така да разделят нещата.
Виж целия пост
# 131
Оххххх, аз още нямам колисимо номер на поръчката ми от 16.07.2017 г.

Какво да правя според вас? Дали да пускам диспут в Пейпал? Има ли някой който е получил пратка дори и без колисимо номер?

ПП: да, бяха налични. За пръв път ми се случва такова нещо.

Може ли някой ако пази контактната форма на сайта на линк да ми я пусне, че с този линк от първа страница нещо немога да се оправя. Има само връзка с телефон.
Виж целия пост
# 132
Бяха ли налични като пусна поръчката, понякога нещата са налични след 3-4 седмици?
Аз пуснах поръчка с код smile... и сега влизам да видя какво става... от 7 артикула са ми пратили само 1....другите изчерпани уж... само където си изгърмях кода...повече поръчки май няма да пускам.
Опитай се да пишеш като отговор на мейла от ЛР за потвърждението на поръчката..може да стане.
Виж целия пост
# 133
Здравейте, отдавна не бях пазарувала от Ларедут. Пуснах една пратка от намалението, но в бързината съм отбелязала пункт, вместо адреса на превозвача. Каква е процедурата - връщане на парите или пренасочване на пратката и кой е мейлът за контакти. От първа страничка ми излизат телефони предимно. Писах им през месинджъра във ФБ, но не съм сигурна дали това е правилният начин.
Ще съм благодарна, ако някой запознат ми разясни. Благодаря предварително
Виж целия пост
# 134
Здравейте, отдавна не бях пазарувала от Ларедут. Пуснах една пратка от намалението, но в бързината съм отбелязала пункт, вместо адреса на превозвача. Каква е процедурата - връщане на парите или пренасочване на пратката и кой е мейлът за контакти. От първа страничка ми излизат телефони предимно. Писах им през месинджъра във ФБ, но не съм сигурна дали това е правилният начин.
Ще съм благодарна, ако някой запознат ми разясни. Благодаря предварително

И аз днес допуснах същата грешка. Ще следя!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия