Пазаруване от Fashion Days. Тема 2

  • 121 628
  • 808
# 30
Обещах да докладвам като получа пратката. Дойде още днес - изненадаха ме с бързината! Ellinor беше права - няма допълнителна такса за наложен платеж 😄Поръчах два комплекта чаршафи, дано са хубави, ще споделя впечатления след като ги изпера.
Виж целия пост
# 31
И мен ме изненадаха днес с бърза доставка. Поръчах на 17 вечерта ,днес сутринта бяха при мен. Купих едни обувки ,които ги дебна от много време за номер , 1 калъфка и комплект чаршафи.
Виж целия пост
# 32
Честити да са ви покупките момичета! Simple Smile

Когато гледате определен артикул, под цената винаги пише до колко дни ще го получите Simple Smile Статуса в история на поръчките винаги е точен.
Виж целия пост
# 33
Ellinor, благодаря за инфото 😊
Виж целия пост
# 34
И аз си получих днес поръчката...
Поръчах някакви неща за кухнята...едно от които беше метална купа с капак...като си мислех, че е голяма купа, а днес като я отворих...с детски размер  Laughing дори не се сещам за какво да я ползвам.
Другото комплект ножове с магнитна поставка...за парите си са добре, дори не очаквах, аз по - скоро, заради магнитната поставка ги поръчах, пък те не режат лошо.
Виж целия пост
# 35
Здравейте, аз поръчах ботуши, но вместо 38 номер са ми пратили 37, а на кутията пише 38. Ботушите са много хубави марка Zee lane. Писах им, че са ми изпратили грешен номер и чакам отговор. Ето тези са https://www.fashiondays.bg/p/Черни-кожени-ботуши-с-висок-ток-Жени-zee-lane-3760772-1/?p=40&lt=mse.
Виж целия пост
# 36
Здравейте, аз поръчах ботуши, но вместо 38 номер са ми пратили 37, а на кутията пише 38. Ботушите са много хубави марка Zee lane. Писах им, че са ми изпратили грешен номер и чакам отговор. Ето тези са https://www.fashiondays.bg/p/Черни-кожени-ботуши-с-висок-ток-Жени-zee-lane-3760772-1/?p=40&lt=mse.

Мисля,че могат да ти ги заменят ако има номер.Ще поискат да изпратиш снимки на сгрешения артикул в случая номер и щом грешката е тяхна поискай връщането да е за тяхна сметка,ако искаш можеш още един мейл да им пуснеш още сега.
Виж целия пост
# 37
Писах им още вчера, че са ми изпратили грешен номер. Чакам отговор. А междувременно тази сутрин се появи  в сайта 38 номер и го поръчах. Сега като се свържат с мен ще питам дали могат да ми заменят сгрешения номер с новата поръчка. Това би ме удовлетворило, за да не чакам възстановяване на парите, а и ще стане по-бързо всичко.Ботушите са наистина много хубави и ще си ги нося с удоволствие.
Виж целия пост
# 38
Писах им още вчера, че са ми изпратили грешен номер. Чакам отговор. А междувременно тази сутрин се появи  в сайта 38 номер и го поръчах. Сега като се свържат с мен ще питам дали могат да ми заменят сгрешения номер с новата поръчка. Това би ме удовлетворило, за да не чакам възстановяване на парите, а и ще стане по-бързо всичко.Ботушите са наистина много хубави и ще си ги нося с удоволствие.

Забелязала съм, че през почивните дни не отговарят на мейлите. По-добре позвънете на телефония номер.
Виж целия пост
# 39
Обадих се по телефона, както ме посъветва Ellinor. Момичето, с което разговарях беше много любезно. В крайна сметка ще им изпратя снимки, за да се убедят в разминаването на номерата - на кутията и ботушите, ще изпратят куриер за сметка на Fashion Days, който да прибере продукта и ще ми възстановят заплатената сума по банков път с приоритет. За съжаление нямат практика да заменят продуктите. Но аз се надявам на щастлив край и в крайна сметка ще имам ботуши./само да не са дефектни/
Виж целия пост
# 40
Обадих се по телефона, както ме посъветва Ellinor. Момичето, с което разговарях беше много любезно. В крайна сметка ще им изпратя снимки, за да се убедят в разминаването на номерата - на кутията и ботушите, ще изпратят куриер за сметка на Fashion Days, който да прибере продукта и ще ми възстановят заплатената сума по банков път с приоритет. За съжаление нямат практика да заменят продуктите. Но аз се надявам на щастлив край и в крайна сметка ще имам ботуши./само да не са дефектни/


Не разчитай,че приоритет означава по малко от 14 дни.
Първо ще ги получат пак ще ти се обадят и след 13 дни ще получиш мейл,че ще ти наредят парите.
Аз вече минах  по този път и бях много разочарована. Sad от лъжливи обещания.
Виж целия пост
# 41
Обадих се по телефона, както ме посъветва Ellinor. Момичето, с което разговарях беше много любезно. В крайна сметка ще им изпратя снимки, за да се убедят в разминаването на номерата - на кутията и ботушите, ще изпратят куриер за сметка на Fashion Days, който да прибере продукта и ще ми възстановят заплатената сума по банков път с приоритет. За съжаление нямат практика да заменят продуктите. Но аз се надявам на щастлив край и в крайна сметка ще имам ботуши./само да не са дефектни/


Не разчитай,че приоритет означава по малко от 14 дни.
Първо ще ги получат пак ще ти се обадят и след 13 дни ще получиш мейл,че ще ти наредят парите.
Аз вече минах  по този път и бях много разочарована. Sad от лъжливи обещания.

Надявам се да бъдат максимално бързи при възстановяването на платената сума. Аз на 19.12.16 г. връщах едни маратонки, които бяха дефектни. На 20.12.16г. ми отразиха връщането и на 03.01.17г. ме уведомиха, че е наредена за превод сумата по банковата ми сметка. Предвид почивните дни около Коледа и Нова година мисля, че бяха бързи.
Виж целия пост
# 42
Момичета, поръчах си две рокли, но мисля, че не съм уцелила размера - поръчах XL , нося дънки 44 номерация, US 12. Някакви наблюдения уголемени ли идват дрехите или зависи от марката?
Виж целия пост
# 43
Обадих се по телефона, както ме посъветва Ellinor. Момичето, с което разговарях беше много любезно. В крайна сметка ще им изпратя снимки, за да се убедят в разминаването на номерата - на кутията и ботушите, ще изпратят куриер за сметка на Fashion Days, който да прибере продукта и ще ми възстановят заплатената сума по банков път с приоритет. За съжаление нямат практика да заменят продуктите. Но аз се надявам на щастлив край и в крайна сметка ще имам ботуши./само да не са дефектни/


Не разчитай,че приоритет означава по малко от 14 дни.
Първо ще ги получат пак ще ти се обадят и след 13 дни ще получиш мейл,че ще ти наредят парите.
Аз вече минах  по този път и бях много разочарована. Sad от лъжливи обещания.

Точно така, FD връщат пари в последния ден от срока. А при последното ми връщане и този ден изтече и нямах нищо по сметката. Звънях, пусках мейли, заплаших ги с жалби до институции и те ми преведоха парите един ден след като изтече срока. Нагляри са в това отношение.

Иначе от там имам нелоши покупки, а доставката е безплатна вече и при наложен платеж.
Виж целия пост
# 44
Относно връщането на парите ми се е случвало да ги получа по сметка на 8- ми и на 13 ден от получаването на мейла, че пратката е при тях. Когато вече превода е нареден от тяхна страна също изпращат мейл. Забавяне с 1 ден може да се получи, ако парите се превеждат в различна от тяхната банка. За мен най-важното, е че посоченият срок се спазва!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия