Пазаруване от Fashion Days. Тема 2

  • 121 882
  • 808
# 420
Не е сложно ,а е нормално.Нали не мислиш ,че куриера ще те чака да премериш всичко.Във всички сайтове е така.
Виж целия пост
# 421
Може да се плати с наложен платеж, естествено, не е задължително с карта предварително. Има преглед, но няма тест, да.
Виж целия пост
# 422
Ами не във всички сайтове е така ,и не -не е нормално !
Какво значи куриерът нямало да ме чака да меря - ?!А аз да чакам да ми върнат парите е по-нормалното ли ?!
В офис на Еконт никого няма да бавя -там си има опцията и си мериш ,а и говорим за обувки ! Да не говорим ,че вече в офисите на Еконт има и пробни с огледало и завеса -за проба на дрехи !
Виж целия пост
# 423
Може да се плати с наложен платеж, естествено, не е задължително с карта предварително. Има преглед, но няма тест, да.
Благодаря .
Има ли разлика и значение начинът на плащане ?
Виж целия пост
# 424
Не мисля. Плащам с наложен платеж в Еконт и ако връщам, съм задала банкова сметка за възстановяване на сумата.
Виж целия пост
# 425
Ами не във всички сайтове е така ,и не -не е нормално !
Какво значи куриерът нямало да ме чака да меря - ?!А аз да чакам да ми върнат парите е по-нормалното ли ?!
В офис на Еконт никого няма да бавя -там си има опцията и си мериш ,а и говорим за обувки ! Да не говорим ,че вече в офисите на Еконт има и пробни с огледало и завеса -за проба на дрехи !
Ами аз от над 10 години пазарувам онлайн ,основно от Англия и Германия.Това е нормална практика.
Колкото до офисите на Еконт поне в тези ,които аз съм влизала пробни няма.А и се замислих ,че в последните 2 поръчки дъщеря ми е пуснала по над 10 артикула на Манго.Е ,как да платя 5 а останалите 5 да върна веднага.
Сайта е коректен и винаги са връщали парите в разумно време.Поемат ви и връщането.
Виж целия пост
# 426
Ясно ,че не говоря за сайтове от чужбина ,а за  Бг такива  .
Да ви снимам пробните ли ,щом не вярвате ?
Не се заяждам .

Еконт имат опция  в една обща пратка да опишеш артикулите с цена за всеки и клиента да заплати и вземе само ,които избере . Аз изпратих така няколко неща .
Виж целия пост
# 427
И аз не споря.Но ако сте от София-това не е България.В Пловдив днес бях в офис на еконт-няма пробна.
А както сме поръчали над 10 артикула дори и да има такава в офиса ще направя опашка.Ако е до адрес -трябва да направя кафе на куриера.
А и да не забравяме ,че сайта не е български.
Виж целия пост
# 428
Fashion Days и FashionUp не са български сайтове, макар че имат съпорт на български, те са си румънски. Вторият не позволява нито преглед, нито тест, нито безплатно връщане и спрях да го използвам.
Fashion Days преди също са били без преглед и тест, сега поне едното е възможно. Може би и тест ще позволят в бъдеще, те слушат клиентите си.
Но не отговарят бързо на запитванията, както преди. Още не съм получила номер на товарителница за едно връщане в Еконт, нито пък куриер е идвал.
Ето това е нещо, което трябва да подобрят, например връщането да става като в H&M, с готов стикер с товарителница, вместо няколко дни да чакам куриер да дойде или да се моля да ми отговорят на мейлите.
За многото артикули в една обща пратка - Fashion days имат политика всичко да изпращат поотделно, в отделни пратки, независимо колко артикули са поръчани. Може би не позволяват проба и носене в пробна, от страх някой да не подмени артикулите с други докато уж ги пробва, знам ли.
В нашия Еконт офис има пробна но никога не съм я ползвала, само обувки съм мерила там.
Виж целия пост
# 429
И в трите еконта, които ползвам няма пробни, да не говорим, че в повечето случаи поръчките ми ги носят в офиса. Не би ми и хрумнало да меря. Аз често и в магазините не меря, ако нещо не е наред с размера, просто го сменям в последствие. За мен сегашната им политика на безплатно връщане си е съвсем приемлива. А това, че ще изчакаш няколко дни за връщането на парите не ми е проблем също.
Виж целия пост
# 430
Аз ползвам Еконт в Пазарджик и пробна има, поне в единия.
Виж целия пост
# 431

Сайта е коректен и винаги са връщали парите в разумно време.Поемат ви и връщането.


Коректен - друг път. Нито отговарят бързо на запитванията, нито връщат парите бързо. Отговарят през кол център и намирането на оператор, с който да се разбереш си е чист късмет. Държат те на музика по цели дни.
На запитванията по мейл също отговарят с дни закъснение.
По закон трябва да върнат парите в 14 дневен срок и го правят или след срока (като казват, че те са ги наредили в последния ден и затова са изрядни) или много след срока (казват, че имат технически проблем).
Пробни има в Еконтите в София, които ползвам. Затова е добре да има такава възможност, а не да ми задържат пари със седмици, защото така им е кеф.
Виж целия пост
# 432
Имате перфектната възможност да не пазаруват от там, щом не ви устройват условията.
Виж целия пост
# 433
Напоследък наистина отговарят не толкова бързо, колкото преди. Но с парите забавяния не съм имала досега.
Виж целия пост
# 434
На емайл наистина са почнали да отговарят бавно - имам един от събота, на който все още нямам отговор. Но оператор повече от минута никога не ми се е налагало да чакам. Имало е проблем със заявките за връщане от миналата седмица, които чака куриер по-добре да се обади.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия