Пазаруване от Fashion Days. Тема 2

  • 122 281
  • 808
# 765
След упорито изчакване на линия се свързах с тях, при първото обаждане девойката "няма идея защо приложението се бъгва", направи ми заявката за еконт на едната поръчка ръчно, за другата съм била избрала странна причина за връщане, а пък опциите те ми ги дават... Уж го анулира и каза да пробвам пак да  пусна заявка за връщане. Е, не беше анулирано, пак звънях, този път по-услужлив младеж свърши работата без да се обяснявам много много. Не обичам да си губя времето така. Мерси, че се включихте.
Виж целия пост
# 766
Ох и аз още се пържа на бавен огън с връщането ми във ФД.
След като ги чаках точно 6 работни дни да ми вземат пратката от Рапидо и никой не дойде, занесох пратката в Спиди миналия четвъртък. Това е след указания на оператор на ФД да не чакам повече куриера, а да отида в офиса да изпратя.
Получена е при тях в петък, а днес като ги питах докъде ми е връщането те ми отговарят, че още не било постъпило в склада им. Нямат данни. Дадох им товарителница и сега чакам някой да се свърже с мен да ми обясни какво става. Последно по думите на девойката от телефона: няма постъпило още такова връщане при нас.
Е, чудесно, ще си чакам парите за след НГ явно. Imp
Много съм разочарована от организацията им, за пореден път.
Виж целия пост
# 767
И аз имам да връщам едни обувки, но вече 3 - ти ден куриер не идва. Ще ги изчакам до понеделник и ще звъня.
Виж целия пост
# 768
И аз имам да връщам едни обувки, но вече 3 - ти ден куриер не идва. Ще ги изчакам до понеделник и ще звъня.
Звънях два пъти, но операторите все бяха заети. Взе ми пари като за още една заявка за връщане. Писах във формата за връзка два пъти, накрая на имейла, та днес ми отговориха, че са ми регистрирали връщането. Сега ще чакам куриер.
Клиент съм от 2013 г. Това ще ми е 4 -то връщане, но досега подобно тегаво връщане не съм имала.
Виж целия пост
# 769
Приятно чакане. Аз моя го чаках 6 дни и накрая сама си занесох пратката в Спиди.
На мейлите никой не отговаря, на телефона всички са заети. Много лошо обслужване на клиенти.
Виж целия пост
# 770
Със Спиди ли работят и на кой адрес се връща?
Виж целия пост
# 771
Ами мен ме прикачиха към Рапидо, а те са на един собственик със Спиди.
Изчакай си куриера най-добре, защото ако не пратиш с тяхната товарителница ще имаш много повече проблеми и ще чакаш още повече.
Ще дойде сигурно, моят идваше два пъти след като вече бях пуснала пратката.
Виж целия пост
# 772
Това уточнение е важно! Ще чакам. От Емаг са по-експедитивни. Нали са на един собственик/фирма, но явно това няма значение.
Виж целия пост
# 773
При мен от Еконт дойдох да вземат пратката ( аз я бях поръчала до офис на Еконт, ако има значение). Момчето дойде на следващия ден.

Но предвид лудницата в момента и това колко неориентирани са Спиди, е възможно и 6 дни да се чака ..
Виж целия пост
# 774
Дойде куриера и предадох пратката. Не мога да повярвам.
Виж целия пост
# 775
Миналото лято помня че докато попълних онлайн заявката за връщане, веднага позвъни куриер от Еконт, че бил отдолу пред входа. Буквално за 2 минути.
Виж целия пост
# 776
Не използвайте мобилното приложение, когато регистрирате заявка за връщане на продукт. Явно има проблем с него. Аз направих заявка за връщане през компютъра и веднага получих на имейла потвърждение, че заявката е регистрирана. На другия ден ми се обади куриера.
Виж целия пост
# 777
Може да не е проблема в това! Направих две връщания и двете са през мобилното приложение и всичко беше лесно и бързо.
Виж целия пост
# 778
Е, приключих с връщанията, днес си получих парите. Общо взето стана бързо, като изключим изпращането на куриер по едната заявка за връщане
Виж целия пост
# 779
Случайно да знаете активен код към момента? Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия