Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Пазаруване от Fashion Days. Тема 2

  • 100 330
  • 712
# 690
Има, но не винаги и обикновено е нещо от рода на "твоите любимци са в ограничено количество", а ако имаш 100 неща в любими - иди разбери Grinning
Винаги съм имала снимка на нещата които са се появили. " Ето какво ни опасява, че можеш да пропуснеш:" и следва снимка на продукта до него червен правоъгълник с "Пазарувай сега" и директно ме праща да го слагам в кошницата. Не знам защо при вас не е така.
Виж целия пост
# 691
Има, но не винаги и обикновено е нещо от рода на "твоите любимци са в ограничено количество", а ако имаш 100 неща в любими - иди разбери Grinning
Винаги съм имала снимка на нещата които са се появили. " Ето какво ни опасява, че можеш да пропуснеш:" и следва снимка на продукта до него червен правоъгълник с "Пазарувай сега" и директно ме праща да го слагам в кошницата. Не знам защо при вас не е така.

Благодаря, явно не съм я видяла тази опция. Simple Smile
Виж целия пост
# 692
Освен това в секция “Любими”, под всеки продукт е изписано, ако е в ограничено количество!
Виж целия пост
# 693
Има, но не винаги и обикновено е нещо от рода на "твоите любимци са в ограничено количество", а ако имаш 100 неща в любими - иди разбери Grinning
Винаги съм имала снимка на нещата които са се появили. " Ето какво ни опасява, че можеш да пропуснеш:" и следва снимка на продукта до него червен правоъгълник с "Пазарувай сега" и директно ме праща да го слагам в кошницата. Не знам защо при вас не е така.


Не знам, сега погледнах известието, с което ме уведомиха, че ботушите са отново налични и излезе по начина с любимците и ограниченото количество. Може би при мен са върнали 1 бр, защото след като ги купих вече нямаше наличност и това да е причината за различите известия.
Виж целия пост
# 694
Случайно някой код да има в инста?
Денси, ти си в час😄
Виж целия пост
# 695
Не.
Виж целия пост
# 696
Здравейте! Има ли код за намаление при първа поръчка? Новорегистриран потребител съми се интересувам.
Мерси много!
Виж целия пост
# 697
Здравейте! Има ли код за намаление при първа поръчка? Новорегистриран потребител съми се интересувам.
Мерси много!
Доколкото знам не.
Виж целия пост
# 698
Жалко! А да знаете активен код за над 100лв, или над 200лв.?
Виж целия пост
# 699
Момичета, какво се случи с фешн дейз? Имам регистрирана заявка за връщане, но куриер не ми се обади, в офисът на Еконт казаха че ФД не е направил товарителница за връщане. През седмица  не отговарят  на имейл, посочен в сайта телефон е грешен. През години пазарувала с тях и никога не съм имала такива  неща Frowning1
Виж целия пост
# 700
Изчакай да изпратят куриер.
Виж целия пост
# 701
Скоро се свързах с тях на посочения телефон в сайта. Ако приемем, че е имало някакъв технически проблем, то утре би трябвало да се свържете. Странно и за товарителницата, при последните ми връщания куриера идва още в същия ден!
Виж целия пост
# 702
Днес сързах с тях, те ме изпратиха в офисът на Рапидо (Спиди). Обаче товарителница пак я няма. Казаха че трябва да посоча ЕМаг като получател.
В сайта тях пише
"Клиентът следва да върне Стоката на адрес Dante Interational S.A., Fashion Days, Strada Italia, Nr: 1-7, Europolis Logistics Park 077040, Chiajna, Romania"

 Чудя кой ще ми възстанови сума за поръчка Expressionless
Виж целия пост
# 703
Емаг и Fashion Days е едно и също, да. И мен много са ме дразнели с тези изисквания за товарителница да има подготвена от тях. Вместо да изпращат всичко с готов стикер с товарителница за евентуално връщане както правят H&M, струва ми се по-практично, вместо да ги търся и да ги чакам да ми направят товарителницата.
Виж целия пост
# 704
Накрая изпратих със Спиди без товарителница. Струваше 7,22. Досега не съм плащала за връщане с Еконт.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия