RYANAIR - 6

  • 77 072
  • 741
# 120
Не е само в София. На Меминген също го правят. Последния път се опитаха да ни вземат раниците. Приличат на куфари. Не им се получи. Дразнещото е че не го правят след определен брой чекирани пътници, а още докато се чака кацане на самолета. За да не се бавят при чекиране.

Интересно ми е как при Уиз мястото стига и не се налагат подобни драми. И там 99% пътуват с голям ръчен.
Виж целия пост
# 121
Няма как в салона да има място за ръчния багаж на всички. Още повече че има пътници, които очевАдно пътуват с огромни чанти, които надвишават уж допустимите размери. Разбирам да надвишиш с някой-друг сантиметър, ама някои буквално се оливат.
Виж целия пост
# 122
Като надвишават си има правила в този случай. Чекиране на багажа принудително.
Пак да питам при Уиз как стига мястото?
Виж целия пост
# 123
Като надвишават си има правила в този случай. Чекиране на багажа принудително.
Пак да питам при Уиз как стига мястото?

Аз пак ще го кажа, не е принудително, пише го и на страницата им. На който не му отърва си взима или приорити или си търси друг превозвач. Когато може да се носи дамска чанта безплатно е ОК, но когато от това правило следват последствия има сърдити.
При Уизз няма втора чанта, нали?
Виж целия пост
# 124
При Уизер големият салонен багаж (куфарче) се плаща. При Раян ер имате право на 2 броя ръчен багаж безплатно за ВСИЧКИ пътници. Мястото в самолета не стига за 2х190 = 380 багажа.

В сайта на Раян ер, на бордните ви карти и на стойките на летището е отбелязано, че ръчните багажи в рамките на позволения размер са безплатни и първите 90 са гарантирани на борда в кабината безплатно. Останалите се взимат от гейта в багажното безплатно.

Всеки ден се разправям с хора за това, сигурно ме проклинат по 1000 човека на ден. Това са правилата на Раян ер, на който не му харесва да пътува с Уизер.

Сега ще се почне с истории как някой е бил последен, но не са му взели багажа или как е бил първи но са му го взели.... аз ви казвам правилата в общия случай.

За да се улесни този процес е НЕОБХОДИМО:

Пънтиците, които искат да си предадат багажа за чекиране от гейта да се свържат веднага с агентите преди бординг, има много такива. Има майки с деца, които пътуват сами и те ни се молят буквално да им вземем багажа за да ги улесним. Преди 90-тия пътник питаме по желание, който иска може да си остави багажа. Така няма да взимаме насила на хора, които не желаят. Когато пътуват двама пътника аз им казвам, че трябва да оставят поне единия багаж за да са намали бройката на багажите. По този начин се разбира, че не аз съм проклет и прибирам избирателно багажите, а искам да изясня идеята на упражнението.

Реплики от този сорт не минават, ако сте след 90-ти пътник и сте с куфарче:

- Бързам, ще изпусна влак/автобус, не искам да си чакам багажа на лентата (ако не си дадете багажа и за него няма място ан борда, докато се намери такова полетът ще закъснее и пак ще си изпуснете влака.....)
- Имам чупливи неща в багажа - фотоапрат/лаптоп .....  (Заповядайте, извадете ги спокойно и ни оставете куфарчето)
- Носите ли отговорност за багажите ни? (не за чупливост, да за липса или сериозна повреда)
- Не искам да си го дам! (отказва се бординг и се вика гранична полиция)
- Това само в България се случва (напротив, по целия свят това е политика на Ryanair).

Също така искам да кажа, че ако багажа не влиза в рамката, не само че го взимаме, но и таксуваме 50 евро! Моля ви искрено да не се карате с агенти на бординга. Запознайте се с условията и ако не ви харесва, не пътувайте. Ако имате желание да си предадете багажа, предайте го сами още като видите служители на гейта.

Целта на това упражнение е да се намалят бройките багаж - куфарчета в кабината. Целта не е да обираме, тарашим куфарите, да ви мразим или избирателно да побираме симпатчини пътници.

БЛАГОДАРЯ.
Виж целия пост
# 125
Кевин, няма ли да е по-лесно ако багажите могат да се оставят предварително на чек-ин гише, а не на гейта?
Виж целия пост
# 126
Върнахме се от нашата екскурзия до Тоскана, летяхме до Пиза с Раян еър за първи път и съм повече от доволна! И в двата полета всички бяха много любезни, усмихнати и приветливи. Разлика в удобството на седалките с тези на Уизеър НЕ намирам! Еднакви са си, удобни за кратки полети, каквито са тези из Европа. Нямахме закъснения, може би при полета на връщане някакви 4-5 минутки, но не съм сигурна, че може да говорим за закъснение дори.

На връщане стана проблем с прекалено многото багаж на борда и невъзможността да се побере в мястото над седалките, но пък самолета не беше пълен и се разпръсна назад и така. Стюардите се ядосваха за това, че на летището не бяха взели тези багажи, но нямаше какво да се направи.

Определено ще препоръчвам компанията, за цената им качеството си е супер  Peace

Виж целия пост
# 127
Кевин, проблемът е че не се спазва ето това:



В сайта на Раян ер, на бордните ви карти и на стойките на летището е отбелязано, че ръчните багажи в рамките на позволения размер са безплатни и първите 90 са гарантирани на борда в кабината безплатно. Останалите се взимат от гейта в багажното безплатно.



На Меминген една леля обикаляше с кочана с бележките насядалите пътници, които още чакаха самолета да кацне от предната ротация. Още никой не се беше наредил да чака на опашка за бординг за да се знае кой попада след 90-тия пътник и да му се вземе багажа. Да не говорим, че изобщо не питаше дали имаме или нямаме приорити бординг. Та хич не е коректно. И това се прави защото самолетите много често закъсняват и времето от закъснението се взима от времето за бординг. Та лелята така спестяваше на Раян малко време за престой в нарушение на собствените им правила. И затова учтиво и отказах да си предам багажа.

Освен това лелята се опита да вземе багажа на майка с дете. В багажа жената показа, че е основно храната и памперсите за бебето. Неща, които очевидно не можеха да се поберат в малкия ръчен багаж, който е с размерите на дамска чанта.

Може и да са частни случаи, но са показателни.

Като надвишават си има правила в този случай. Чекиране на багажа принудително.
Пак да питам при Уиз как стига мястото?

Аз пак ще го кажа, не е принудително, пише го и на страницата им. На който не му отърва си взима или приорити или си търси друг превозвач. Когато може да се носи дамска чанта безплатно е ОК, но когато от това правило следват последствия има сърдити.
При Уизз няма втора чанта, нали?


След като има правила за размера и на двата ръчни багажа е редно той да се спазва именно за да има място за ръчните багажи на повече хора. Когато някой изшмекерува за сметка на някой друг е редно да си плати. Затова са металните кошари и е редно те да се ползват. И е редно багажите с надвишаващи размери принудително да се чекират. Както е по правила.
Виж целия пост
# 128
Кевин целта не е да се тарашт както каза ти,но си е практика това на летище София.
Виж целия пост
# 129

Получих този e-mail: "Next stop, Madrid.

Review your booking

Retrieve booking

It's time to get excited about your trip to Madrid. Retrieve your booking (using your reservation number: HTGN or email address) to check in early or add services.


Remember, you can check in online anytime from 30 days to 2 hours before your flight.

Travelling has never been easier with Ryanair thanks to our two free carry-on bags, mobile boarding passes, options for reserved seating, priority boarding and fast track. We've also got you covered should you need a car rental, hotel, airport transfer, airport car parking or travel insurance. "

Трябва ли нещо да правя? Доколкото разбрах 4-ри дена преди полета трябва да се чекирам безплатно, а с този мейл се обърках, да не би да трябва нещо да потвърдя предварително?


Виж целия пост
# 130

Получих този e-mail: "Next stop, Madrid.
..........
Трябва ли нещо да правя? Доколкото разбрах 4-ри дена преди полета трябва да се чекирам безплатно, а с този мейл се обърках, да не би да трябва нещо да потвърдя предварително?

Вие места купили ли сте? Че точно така изглежда- Remember, you can check in online anytime from 30 days to 2 hours before your flight.
Ако сте закупили- значи може да се чекирате от 30 дни до 2 часа преди полета БЕЗПЛАТНО.
4 дни- само, ако не сте закупили места.

Не само към Вас- четете 1-я пост. 99% от информацията я има там!
Виж целия пост
# 131

Получих този e-mail: "Next stop, Madrid.
..........
Трябва ли нещо да правя? Доколкото разбрах 4-ри дена преди полета трябва да се чекирам безплатно, а с този мейл се обърках, да не би да трябва нещо да потвърдя предварително?

Вие места купили ли сте? Че точно така изглежда- Remember, you can check in online anytime from 30 days to 2 hours before your flight.
Ако сте закупили- значи може да се чекирате от 30 дни до 2 часа преди полета БЕЗПЛАТНО.
4 дни- само, ако не сте закупили места.

Не само към Вас- четете 1-я пост. 99% от информацията я има там!

Не сме си купили места. Затова и аз така разбрах, че 4-ри дена преди полета трябва да се чекарам безплатно. А сигурно до чекирането ще ми пращат такива мейли. Прочетох първа страница, но понеже за първи път правя резервация и много от нещата не са ми ясни, особено с това чекиране. Много благодаря за отговора!
Виж целия пост
# 132
Този имейл го пускат, за да ти кажат, че можеш да си закупиш места и да не се чекираш чак 4-дни преди полета. Явно си е стандартен имейл до всеки, който не е закупил място.

Пропуснах да кажа, че не знам, дали и при другите е така, но и на отиване, както и при връщането, без да сме закупили места с мъжа ми си седяхме един от друг, просто така си ни даде местата системата им. Може да е било късмет, но честно за 1-2-3 часа полет не виждам смисъл да се дават допълнително пари за място  Peace
Виж целия пост
# 133
Кевин, няма ли да е по-лесно ако багажите могат да се оставят предварително на чек-ин гише, а не на гейта?
И как ще стане, когато хората само с ръчен са се чекирали предварително? Пак опираме до същото, ако някои иде и иска да си даде багажа , никой няма да го върне от гишето, нека Кевин каже, но иначе няма да го предлагат като вариант според мен.

Блисс, съгласна съм че правилата трябва да се спазват и от двете страни. Относно приорити бординга, той се вижда като се сканира бордовата карта. В Хамбург ги засичам че на два пъти имат списъци с бройката пътници с приорити. Не пасат трева, това искам да кажа.

ПП: и да добавя че не е само практика на Райън да обират ръчния багаж. Случвало ми се е с ранен полет на ЛУфтханза, вътрешноевропейски, на който се качиха не повече от 30 човека, в онези малките самолетчета. Там мястото беше ограничено просто защото беше супер тясно.
Виж целия пост
# 134
Здравейте, закупила съм билети с приорити бординг, това означавали, че трябва да изпреваря всички хора без такъв. Дали някой извиква тези пътници или ние трябва да изнахалстваме и да застанем най-отпред - ще ми е малко неудобно.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия