Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да намаля броя на поръчаните артикули в италианския VIP?
Как мога да сменя картата си в испанския VIP?
Как мога да върна артикул, който не ми харесва или не ми става?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да намаля броя на поръчаните артикули в италианския VIP?
-
Как мога да сменя картата си в испанския VIP?
За да смените картата си в испанския VIP, първо трябва да влезете във вашия акаунт. След това намерете опцията „Mis tarjetas“ (Моите карти) и изберете дали искате да добавите нова карта или да промените съществуващата. Ако срещнете някакви проблеми, не се колебайте да се свържете с отдела за обслужване на клиенти за помощ.
-
Как мога да върна артикул, който не ми харесва или не ми става?
Можете да върнете артикул, който не ви харесва или не ви става, като влезете в профила си и отидете в менюто за връщане. Изберете артикула и разпечатайте бакода със снимка. Поставете артикула в кутията с бакода и изпратете с препоръчана поща без приоритет. Доставката отнема 7-8 дни, а разходите не се възстановяват в този случай.
-
Как мога да проверя гаранцията на Bosch уред, закупен от Amazon?
-
Как мога да получа възстановяване на таксата от Amazon?