FABERLIC - кислородна козметика - 1 тема за клиенти и представители

  • 45 335
  • 434
# 420
В кой каталог сте се регистрирали и какви бяха условията за подаръци? Вие трябва да го имате на хартия от поръчката.
Виж целия пост
# 421
В 10 каталог се регистрирах и взех комплекта за 30 лв с многото продукти.
Пристигнаха на 02.08,тогава и платих.
И трябваше на втора поръчка да получа и два парфюма...
На хартия май нямам,онлайн имам...
Т.е.изхвърлих май това,което беше на хартия.
Виж целия пост
# 422
Пише така в каталог 10
Виж целия пост
# 423
Хммм...
Аз поръчах промо комплекта за 30 лв,но и към него имаше обещани двата парфюма.
Ами нищо,ако на 16ти пак не излизат,няма да поръчвам.
Така или иначе от нищо не съм възхитена.Кремовете поне не правят кир ефект,но не овлажняват достатъчно и единият леко ми щипе на сухите проблемни зони...
Виж целия пост
# 424
Няма такова нещо като "промо комплект за 30 лв."! Промоцията гласеше следното: ако се регистрирате и направите поръчка за 100 лв. каталожни цени на продукти от сайта ще получите -20% дистрибуторска отстъпка и 50 лв. бонус за първа поръчка. Какви продукти ще бъдат в кошнита ви, можеше да определите вие. Би следвало, ако сте регистрирана и сега натоварите в кошницата продукти за 40 лв. да имате на втора стъпка двата парфюма.
Редактирам се - току що влязох в профила на моя приятелка, която се регистрира в каталог 10 и генерирах поръчка за сума над 40 лв. На втора стъпка се добавят автоматично и двата парфюма.
Виж целия пост
# 425
Има промо комплект.
Включва шампоан,маска за коса,три крема за лице,сух шампоан,дезодорант,тоник за лице,почистващо мляко за лице,балсам за устни,паста за зъби,интимен гел и не знам още какво.
И пак опитах,на втора стъпка НЕ се добавят парфюми.А пишеше,че ще подарят...
Виж целия пост
# 426
Има промо комплект.
Включва шампоан,маска за коса,три крема за лице,сух шампоан,дезодорант,тоник за лице,почистващо мляко за лице,балсам за устни,паста за зъби,интимен гел и не знам още какво.
И пак опитах,на втора стъпка НЕ се добавят парфюми.А пишеше,че ще подарят...
На 5 приятелки помагах миналия каталог след регистрацията да си пазаруват. Влизах с тях в профила им. Пак не разбирам за тоя промо пакет. Всяка си взе различни неща. Но това не е съществено. Сега оставяте многоточие, а явно сайта ви дава отговор на въпроса за подаръците. Дайте цялата информация.
Виж целия пост
# 427
Да Ви изпратя парола и код на лични?
Евентуално.
Името на наставника няма как да съобщя в публичното пространство.
Виж целия пост
# 428
Няма никакъв промо комплект за 30лв, не знам какви са тези продукти, които някой явно ви е накарал да поръчате за 30лв, но такъв комплект няма! Явно сте попаднали на недобросъвестен наставник и нещо ви дялка. Всички консултанти, които регистрирах през миналата кампания си поръчаха каквото искат за 100лв, платиха 34 с доставката и продуктите им харесаха и са доволни. В тази кампания пък си взеха парфюмите безплатно без проблеми. Пак казвам, кремове, червила и всякаква козметика и препарати са наистина много добри и на светлинни години от Ейвън например.
Виж целия пост
# 429
Да Ви изпратя парола и код на лични?
Евентуално.
Името на наставника няма как да съобщя в публичното пространство.
Категорично не! Имате си наставник и е редно да се свържете с него. Освен това в сайта излиза информация и кой е директора ви. Ако не ви помага достатъчно наставника, пишете съобщение на него.
Това е тяхна работа. Така както е моя да помагам на всеки регистриран под мен консултант.
Виж целия пост
# 430
Да Ви изпратя парола и код на лични?
Евентуално.
Името на наставника няма как да съобщя в публичното пространство.
Категорично не! Имате си наставник и е редно да се свържете с него. Освен това в сайта излиза информация и кой е директора ви. Ако не ви помага достатъчно наставника, пишете съобщение на него.
Това е тяхна работа. Така както е моя да помагам на всеки регистриран под мен консултант.
Много точно казано! Затова има човек, наречен ваш наставник, който работи с вас и ви помага. Ние тук може да обсъдим разни неща, да насочим, но си има човек, в чиито екип сте. Той е длъжен да ви обяснява всичко и да ви помага. Ако не го прави, пишете и се свързвате с директора, който е на сайта. Също може да пишете на обратната връзка и да обясните, че не ви се оказва помощ. Може да се прехвърлите в друг екип, но за това наставникът ви трябва да даде съгласие. Това са възможностите. Пак казвам, избирайте си кой да ви регистрира, за да нямате подобни проблеми после.
Виж целия пост
# 431
Здравейте, какво се случва с Фаберлик? Наистина ли доставките са спрени Confused
Виж целия пост
# 432
Здравейте, какво се случва с Фаберлик? Наистина ли доставките са спрени Confused
Да.
Попитах ги чрез Месинджър.
Уж е временно.
А така да харесах една маска за лице,ама...
Виж целия пост
# 433
Здравейте, какво се случва с Фаберлик? Наистина ли доставките са спрени Confused
Да.
Попитах ги чрез Месинджър.
Уж е временно.
А така да харесах една маска за лице,ама...
Благодаря.
Много жалко, защото не успявам да открия заместител на любимото ми матово червило от Фаберлик и като цвят и като усещане на устните.
Виж целия пост
# 434
Да,имат много хубави неща.
Маската/нощен крем за лице Океан ще ми липсва.
И доста промоции имаха,бая неща бях накупила.Още ги доизразходвам и са със
 съвсем прилично качество.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия