Пазаруване от Aliexpress.com 52

  • 106 120
  • 737
# 210
пише че ще бъде доставена от 27 до 48 дни  но коя дата да гледам

Я по-добре дай номера в темата за проследяване. Да не спамим тук
Виж целия пост
# 211
Момичета, имам проблем   Sad
Днес получих мейл за блокиране на профила ми (дотук станах потребител клас А3, получавам положителни отзиви от продавачите и изведнъж...)
Скрит текст:
AliExpress is committed to protecting the interests of both buyers and sellers. To maintain a safe and fair trading environment, we review user’s account activity as part of the AliExpress Buyer Protection program from time to time. 
We have noticed irregular activities being carried out by your account which violate the AliExpress Buyer Protection Program rules. 
Accordingly, we regret to inform you that we have terminated your account. You will still be able to access your account and ongoing order will stay remain, however the buying, dispute, feedback privileges has been taken out. 
To learn more about our buyer rules, please click here .http://activities.aliexpress.com/adcms/help-aliexpress-com/rules … ut_abusing_bp.php If you have any concerns or questions, please visit our help center here.https://www.aliexpress.com/help/newContactUs.htm 
На посочените линкове за връзка не мога да се свържа на чат (изхвърля ме). Виждам единствено чакащите ми поръчки, неща от кошницата ги виждам, но не мога да си ги поръчам.
Имала съм диспути преди 6 месеца, но последните ми 20тина поръчки са само с положителни отзиви и от двете страни и едно споразумение за 1$ заради противоречиви/подвеждащи две таблици с размери при спокоен разговор с доставчика...
Отговорих с мейл, но май никой няма да го прочете, защото ми се струва, че е автоматично генериран, а по никакъв друг начин не мога да се свържа  Confused
Според вас има ли вариант да ми разблокират профила?
Виж целия пост
# 212
Момичета, ще ми кажете ли къде да кача видео на продавача, че ми изгоря телефона. Купен е септември месец, но нали имат гаранция. Не зарежда и продавача иска да види. Ако ми каже някой какво следва, ще съм доволна. Благодаря. Телефона е MEIZU. Страхотен е, работи до сега без проблеми, но при зареждане замириса и това е.. Мисля, че не може да се отвори, картата се поставя в страни с едно ключе..
Виж целия пост
# 213
ще ми кажете ли на кой мейл се свързване с администрацията на алиекспрес
Виж целия пост
# 214
Съмнявам се, че ще намерите мейл адрес, но може да пробвате с чат ето тук:
https://helppage.aliexpress.com/buyercenter/selectTopic.htm
Виж целия пост
# 215
Здравейте,
отдавна не бях поръчвала от Алиекспрес и не знаех за новите договорки между БГ пощи и Митниците. Сега гледам в проследяването на една пратка (стойка за телефон за кола, 5 Е струваше), вижте как изглежда:

Но аз съм посочила адрес за получаване в Търново. Дали ще ми я пратят до моя си адрес или трябва да се разправям с Митници? Не мога да се ориентирам, за първи път ми се случва.
Виж целия пост
# 216
Бърз въпрос понеже не го видях в началото на темата. Когато пратката не съм я получила в определения срок ( остава 1 ден до изтичането на времето в сайта) трябва да отворя диспут след като изтече времето или преди това?
Виж целия пост
# 217
И аз съм нова в поръчването, но когато ми останат 7- 8 дни до изтичане моля продавача за удължаване на срока. Иначе останат ли 5 дни се пуска диспут за непристигнала стока.
Виж целия пост
# 218
Бърз въпрос понеже не го видях в началото на темата. Когато пратката не съм я получила в определения срок ( остава 1 ден до изтичането на времето в сайта) трябва да отворя диспут след като изтече времето или преди това?
Ден е добре. Отвори диспут. Няма ли номер, за да се види има ли все пак движение по пратката или няма?
Виж целия пост
# 219
И аз съм нова в поръчването, но когато ми останат 7- 8 дни до изтичане моля продавача за удължаване на срока. Иначе останат ли 5 дни се пуска диспут за непристигнала стока.
newsm78 ащо не молиш и тези с 5 дни за удължаване? Къде е разликата, че правиш такова разграничение?
Виж целия пост
# 220
Явно не съм се изразила ясно. Пращам молба за удължаване, когато останат около 7 - 8 дни. Налага се да пиша по няколко пъти и ако не ме отразят и останат 4-5 дена пускам диспут. До сега само на 2 поръчки не ме отразиха и пуснах диспути, които Али отсъдиха в моя полза. Ядното е, че единия артикул много си го исках и молих 3 пъти за удължаване. След пускане на диспута обаче китайчето се скъса да ми пише да го спра, че пратката ми се бави заради терористични атаки и да съм търпелива била  Mr. Green
Виж целия пост
# 221
Бърз въпрос понеже не го видях в началото на темата. Когато пратката не съм я получила в определения срок ( остава 1 ден до изтичането на времето в сайта) трябва да отворя диспут след като изтече времето или преди това?
Ден е добре. Отвори диспут. Няма ли номер, за да се види има ли все пак движение по пратката или няма?

Има номер, но стои на тепърва изпратена и никаква друга информация. Благодаря на всички за бързата реакция, пускам диспут  Peace
Виж целия пост
# 222
И аз съм нова в поръчването, но когато ми останат 7- 8 дни до изтичане моля продавача за удължаване на срока. Иначе останат ли 5 дни се пуска диспут за непристигнала стока.

за да е официално / да минава през алито - увеличението ма времето се прави с този бутон Sunglasses
http://prikachi.com/images/620/9120620g.png
Виж целия пост
# 223
Явно не съм се изразила ясно. Пращам молба за удължаване, когато останат около 7 - 8 дни. Налага се да пиша по няколко пъти и ако не ме отразят и останат 4-5 дена пускам диспут. До сега само на 2 поръчки не ме отразиха и пуснах диспути, които Али отсъдиха в моя полза. Ядното е, че единия артикул много си го исках и молих 3 пъти за удължаване. След пускане на диспута обаче китайчето се скъса да ми пише да го спра, че пратката ми се бави заради терористични атаки и да съм търпелива била  Mr. Green
Това е друго, благодаря за ясното обяснение. Simple Smile Не им давам аз такива шансове, не съм писала на никой да удължава. Или идва, или не. А ако ми е минал мерака за нещото, поръчаното, хич и не търся друго. Laughing
Виж целия пост
# 224
Момичета, имам две поръчки на които времето за доставка изтече преди два дни. И двете имаха номера за проследяване и според тях отдавна трябваше да са пристигнали. Писах на продавачите и отворих диспут. Сега те ве молят да затворя диспута и да чакам още малко. Мисля да не го правя, но ако все пак пристигнат какво следва о тук нататък. Или ако не пристигнат трябва ли да направя нещо друго за да ми върнат парите по сметката? bouquet
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия