Пазаруване от Aliexpress.com 52

  • 106 124
  • 737
# 120
Поръчах една мишка вчера, но сега си харесах друга. Мога ли да анулирам поръчката, не е шипната. И парите в картата ли ще ми върнат и след колко време? Благодаря.

Аз така анулирах една поръчка и нямаше проблем. 10 дена по-късно ми върнаха парите по сметката. Иначе от Aliexpress ми писаха, че между 5 и 20 дни е срокът за връщане на сумата.

И аз да попитам нещо, ако е удобно Simple Smile
От скоро правя поръчки. Имам 5 успешни доставки, които дойдоха за около месец. Обаче имам и едни 5-6, които дори не мога да проследя. Седят на Received by line-haul от месец и не мърдат. Прави ми впечатление, че всички са с куриер China Post ordinary small packet plus.
В track17 не могат да се проследят, а в сайта на китайските пощи пише само на китайски и пак греда   Laughing  В бг пощи също не мога да ги търся защото са само с цифри, от типа на 04689215275.
Та въпросът ми е, къде евентуално мога да ги проследя? И на този куриер по-бавно ли им се получават по принцип доставките или просто е някакво съвпадение, че при мен така се е случило с тях?
Благодаря предварително и извинявайте за дългия пост Simple Smile
Виж целия пост
# 121
Днес получих пратка от 11.11.16г.  Joy Не губете надежда.
Виж целия пост
# 122

SilverR пратки без номер са непроследими,пристигат като другите,често и по-бъро,за около месец.
Виж целия пост
# 123
И на мен ми е млако странно това с диспутите. Още повече, че беше ясно, че всички пратки се забавят след Нова година. Търговците нямат вина за това. Ясно е, че е неприятно. После като получите закъснели пратки, за които са ви върнали пари, как процедирате.
Виж целия пост
# 124
Когато стъпнат на родна земя, вече няма да има такива забавяния и ще пристигат бързо пратките. Няма и да има толкова много диспути.
Виж целия пост
# 125
От 11.11 мина половин година, честно казано бях забравила за тази пратка до степен,че като отворих пакета реших, че е станала грешка. Отидох до пощата, защото чакам нещо друго. Никак не мисля да процедирам.
Виж целия пост
# 126
някой чакал ли е толкова, сингапурските пощи



Виж целия пост
# 127
Възможност за връщане на пари при добра воля е да се направи поръчка с плащане,н да се пише на продавача Да не изпраща,защото си плащате за получена стока.
Виж целия пост
# 128
Здравейте, имам нужда от напътствия относно една проблемна поръчка. От един и същи магазин поръчах умишлено в три отделни поръчки три чифта кецове. Не съм обърнала внимание, че номерът за проследяване е един и същ и за трите поръчки, т.е. са били сложени в един пакет. Дойдоха в уречения срок, но едва при получаването видях, че пакетът е един. Досега не съм била сериозно мамена, а съм купувала и скъпи неща, затова нямам навик да снимам отварянето. За изненада обаче се оказа, че в пакета са само два от поръчаните чифтове.
Ясно е, че друг пакет няма, магазинът междувременно е затворен, и аз повдигнах диспут, към който приложих само бележката от колета, където е указано, че теглото е 300 гр., което е съмнително за три чифта маратонки.
Предполагах, че това е достатъчно, но сега продавачът е отговорил (въпреки че магазинът вече не оперира) и естествено твърди, че пратката е отразена като получена, а аз нямам доказателство какво е съдържал пакета.
Имате ли предложения какви други доводи мога да използвам, за да докажа неговата вина?
Виж целия пост
# 129
къде мога да си видя рейтинга в алиекспрес
Виж целия пост
# 130
Serenity Можеш да снимаш самия палет и посочено тегло,това е достатъчно, вече ще чакаш Али да предприемат мерки,като следиш и негови реакции.
musicdoubl3 Не,че нещо влияе ранга, но веднага,като си в профила си най- ляво MY Aliexpress ,горе в червена лента.
Аз съм от последните най-високи степени,но не съм облагодетелствана с нещо.
Виж целия пост
# 131
Благодаря, Никид, не следя често темата, но ти си винаги на линия, когато се налага да се даде съвет.   Hug
Виж целия пост
# 132
Имам пратка, която е отразена в проследяването като Cancelled. Свързах се с продавача за да искам refund, като той ми предложи Paypal. Бих повдигнала диспут за да ми върне парите през Aliexpress, но ме спира това, че картата с която е направена поръчката изтече и имам нова, та не знам ще се пренасочат ли парите към новата (регистрирана е в Али, даже съм правила поръчки с нея). Имали ли сте подобен случай?
Виж целия пост
# 133
... Търговците нямат вина за това. Ясно е, че е неприятно. После като получите закъснели пратки, за които са ви върнали пари, как процедирате.
Наскоро питах същото тук .
Правя  заявка за артикула отново и пиша на продавача  да не ми я изпраща , защото искам да му  върна парите за получена пратка , след диспут . Когато  статуса на поръчката е изпратена -не чакам , а веднага потвърдих получаване  , за да си получи и той парите .
Пак тук питах и благодаря за отговорите- ако артикула е бил на друга  цена и сега е по-скъп - поръчвам го  без да плащам  и пиша на продавач да коригира цената  и защо и така .

Един обаче не ми отговори  въобще ,-когато му писах  с молба , че ще направя поръчка  , но да корегира цената . Сега се чудя да заявя ли нещо друго с цена сходна на това , което съм получила  ; да му пиша ли пак или след като той не си прави труда да отговоря , аз как да му върна парите .
Виж целия пост
# 134
.
musicdoubl3 Не,че нещо влияе ранга, но веднага,като си в профила си най- ляво MY Aliexpress ,горе в червена лента.
Аз съм от последните най-високи степени,но не съм облагодетелствана с нещо.
питам защото както се вижда от снимките които качих, месец вече ми седят 2 пратки в сингапур при нормално на другите 1 седмица - така че се очертават 2 диспута и искам да видя как диспутите с колко влияят на рейтинга, имат още време, но вече не се надявам да дойдат, дори по старата пратка вече е поръчана от друг продавач
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия