WIZZ AIR - 25

  • 72 343
  • 750
# 15
Нали при чекирането се чекира всеки един човек от резервацията по отделно и се разпечатват толкова бордни карти.А местата пак ли се появявят на всеки човек поотделно или ти дава места за всички хора от резервацита накуп в началото на чекирането
Виж целия пост
# 16
Да, всеки един човек се чекира отделно, за всеки има отделна бордна карта - където си е написано мястото на всеки. При мен на пътния план в мейла се бяха появили места още като платих резервацията - 30 дни преди полета първите дни от възможността за чекиране го направих и ми дадоха същите места, както от пътния план едно до друго без допълнителна такса.
Виж целия пост
# 17
Значи се съобразяват че хората са от една резервация и им дават поредни места по възмогност.  И още нещо може ли да резервираш и да се чекираш на българската версия на сайта-като попълваш на латинеца естествено.Не ти ли излиза после на бордната карта например имената на летищата и вада на документа на български и да имаш проблеми.
Виж целия пост
# 18
Да, така е излизат някой неща на български, но не мисля че е проблем...някой друг ако има скорошен опит нека сподели... Simple Smile
Виж целия пост
# 19
Благодаря ! Ще пиша после какво е станало
Виж целия пост
# 20
За пътуване от България сигурно ще е ок., но връщането....Наистина споделете дали резервирате и чекирате на български и имали ли сте проблем
Виж целия пост
# 21
Aми аз пак с проблем и с питанка...
Не ми свети бутона  за "плащане и резервиране сега" . Къде може да ми е грешката? Опитвам се да правя плащане с карта Maestro-debit.


Явно има разминаване от началните условия за плащане с карта и тези,когато реално започнеш да регистрираш полети и използваш картата си като метод за плащане. Използвах друга карта и проблемът се реши!

Виж целия пост
# 22
Здравейте!
Да попитам има ли вероятност,ако не си заплатя място в самолета,детето ми (на 6год) да го отделят от мен на друг ред или не дай Боже в другия край на самолета?
Не! Детето е "прикачено" към теб в резервацията. Ние също бяхме без предварително избрани места и си седяхме заедно с малкия.
Виж целия пост
# 23
Привет!

Много се ошашках.  Crazy
Имам резервация за април.
Но имам буква "я" в името си.
По ЛК пише "Y", а в резервацията е "J"".

Леле... и сега?! Ох... помагайте...
Виж целия пост
# 24
За една буква никой няма да ви спре. Евентуално при чекирането виж, дали може да коригираш лични данни на пътника.
Виж целия пост
# 25
Привет и от мен.
За новата ми дестинация скочиха билетите,  но този път реших да чакам до последно.

Мими,  благодарско за труда.  bouquet
Виж целия пост
# 26
Здравейте и полетите до Копенхаген ли са отменени? Получих имейл, че имам отменен полет, но на сайта на Уиз еър полетите до Копенхаген за нашите дати си ги има и в профила ми резервацията си фигурира?!
 Възможно ли е отново да ме информират за първоначалната ми резервация до Малмьо, който сменихме до Копенхаген?! newsm78
Виж целия пост
# 27
Защо да са отменени? В сайта на Уиз излизат полети до Копенхагн до края на годината, че и след това.
Виж целия пост
# 28
Здравейте и полетите до Копенхаген са отменени. Знае ли някой дали са заменени с някой близък до Копенхаген/Малмьо град?
Откога са отменени полетите?  newsm78

Привет!

Много се ошашках.  Crazy
Имам резервация за април.
Но имам буква "я" в името си.
По ЛК пише "Y", а в резервацията е "J"".

Леле... и сега?! Ох... помагайте...
Малка е вероятността да го видят.
Коригирането е най-бързо по телефона.
Може да пишете и на мейла, защото имате време, но дали ще стане така ...
Виж целия пост
# 29
Благодаря за темата  bouquet
Някой чекирал ли се е в последните 2 дни? Имате ли проблеми с въвеждането на данните от л.к. или е само при мен?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия