Mtel пак се издъниха...платени тв канали насила!?! Ужас!

  • 30 673
  • 232
# 150
фактура дават, ако си я поискаш. обикновено дават само касов бон, в който изобщо не пише за какво плащаш.
Да, и трябва да влезеш в профила си и да разгледаш ел. фактура. Трябва да следиш всеки като цербер.
Виж целия пост
# 151
Аз винаги съм плащала онлайн и съм имала достъп до всички фактури на операторите, след регистрация в техните сайтове.

В предишния си пост си зададох сама въпрос - дали плащащите онлайн ще могат да платят таксата без допълнението за новите канали.

Скрит текст:
фактура дават, ако си я поискаш. обикновено дават само касов бон, в който изобщо не пише за какво плащаш.
Да, и трябва да влезеш в профила си и да разгледаш ел. фактура.
Трябва да следиш всеки като цербер.

За съжаление трябва.
Виж целия пост
# 152
"Истински" журналисти Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil, ами цитирайте изходящия номер на решението на КЗП! Хората нали трябва да цитират точно решение и точна дата, когато се разправят с МТел.
Виж целия пост
# 153

Да, и трябва да влезеш в профила си и да разгледаш ел. фактура. Трябва да следиш всеки като цербер.
Аз винаги съм плащала онлайн и съм имала достъп до всички фактури на операторите, след регистрация в техните сайтове.
 
За съжаление трябва.

А като си прехвърлил се абонат от Близу на МТЕЛ и нямаш мтелски номер, как ще следиш каквото и да било на сайта им?   Sad
Виж целия пост
# 154
Добре се, не си ли знаете таксите? Какво не е ясно?
Виж целия пост
# 155

Да, и трябва да влезеш в профила си и да разгледаш ел. фактура. Трябва да следиш всеки като цербер.
Аз винаги съм плащала онлайн и съм имала достъп до всички фактури на операторите, след регистрация в техните сайтове.
 
За съжаление трябва.

А като си прехвърлил се абонат от Близу на МТЕЛ и нямаш мтелски номер, как ще следиш каквото и да било на сайта им?   Sad
Аз съм такъв абонат и първата ми фактура е пълен потрес  Mr. Green За пакет от фиксиран телефон, интернет и телевизия имам един тюрлюгювеч, включително и инсталационна такса за някакъв номер на телефон, който аз не притежавам и не съм заявявала.....Поне три абонатни номера ОТДЕЛНИ, както и неприятната изненада, че току що платила първата сметка, като си влязох с абонатния номер през ДСК директ, разбрах, че имам да плащам още 7 и нещо лева. Кажете това на какво прилича. На всичко отгоре отказах изрично спортните канали (ама трябваше лична карта), щото като ми ги слагаха не са ми искали личната карта. Сега погледнах, че някакво М тел нау са ми сложили, което пак трябва да откажа изрично....Така ако продължава аз трябва всеки ден след работа в офиса им да ходя да отказвам това или онова. Определено бях по-доволна от Близу. Сега с фактурата в ръка тръгвам пак да се разправям.
Виж целия пост
# 156
Скрит текст:

Да, и трябва да влезеш в профила си и да разгледаш ел. фактура. Трябва да следиш всеки като цербер.
Аз винаги съм плащала онлайн и съм имала достъп до всички фактури на операторите, след регистрация в техните сайтове.
 
За съжаление трябва.

А като си прехвърлил се абонат от Близу на МТЕЛ и
нямаш мтелски номер, как ще следиш каквото и да било на сайта им?   Sad

Бях писала по този въпрос, че преди години имах само оптичен интернет към Мтел, без мобилен номер. Отидох в техен офис и ми дадоха служебен номер, с който се регистрирах в сайта им и получавах там фактурите. Попитайте за тази възможност.
Виж целия пост
# 157
Добре се, не си ли знаете таксите? Какво не е ясно?

Че имало допълнителни канали на някаква цена и с някакъв срок, които щели да станат платени.  Laughing

Между другото, да споделя простотия от техен офис - именно защото не си знам датата за плащане, а не ми се появява в сайта, отидох в офис на МТЕЛ и поисках данни за Ипей. Идиотът там ми ги написа на гърба на касовата бележка (пазя си я), регистрирах се уж.
 И оня ден получих заплаха, че не съм си платила и ще ми изключват нета и ТВ. Отивам пак да се разправям и се оказа, че първият ми е дал някакви съвсем различни данни - грешни абонатни номера и ПИН кодове, аз съм регистрирала невалидни номера и си чакам поканата за плащане в Ипей.....  ooooh!
Виж целия пост
# 158

Олеле майчице. Излиза, че навреме съм се отказала от тях - просто понеже се направиха на много важни, хм,.
Виж целия пост
# 159
А, аз отивам директно в КЗП с фактурата и подписания договор, където ясно си личи какво съм заявила и какво ми се фактурира. На всичкото отгоре и касовата бележка с дата от вчера с едно задължение, а аз се оказва че имам едни седем и нещо неплатени, СЛЕД като си платих всичко, което те ми посочиха на касата. Такава наглост няма никъде. Сега трябва непрекъснато да ги дебна какво още ще ми начислят. Написали ми инсталационна такса за някакъв телефонен номер, който не съм и сънувала, че имам и не съм го заявявала. Ще хвърчи перушина.... Mr. Green
Виж целия пост
# 160
milittana, сподели после как са се развили нещата.Peace За такъв троен пакет исках и аз да преподпиша, но смотолевиха, така между другото, че щели да ми дадат безплатен телефон и номер. Изявих желание да запазя статуквото, тъй като си имаме и стационарен номер и телефонни апарати, но казаха, че не може. Crossing Arms Затова и се отказах.
Виж целия пост
# 161
Сега пък Mtel now.

Цитат
Ако не желаете да ползвате Mtel NOW, може да я прекратите по всяко време без предизвестие с обаждане на *88, 0800 200 11 или в магазин на Мтел и Blizoo.
Абонаментът се прекратява веднага след заявяване на неговото спиране.

Надявам се, че след като не съм се регистрирала, няма да ми предоставят и тази услуга.
Виж целия пост
# 162
milittana, сподели после как са се развили нещата.Peace За такъв троен пакет исках и аз да преподпиша, но смотолевиха, така между другото, че щели да ми дадат безплатен телефон и номер. Изявих желание да запазя статуквото, тъй като си имаме и стационарен номер и телефонни апарати, но казаха, че не може. Crossing Arms Затова и се отказах.
Значи аз нямам в договора си заявен допълнителен телефон и имам документ за пренос на моя си стационарен номер от Близу към М тел, тоест нямат никакво право да ми натрисат втори телефонен номер, без да го има в договора ми с тях. както и да е, ще пробвам първо да се разбера с тях, после ще ходя по инстанциите. Най ме е яд, че отивам да си платя, те не ми взимат цялата сума, остава да виси задължение, а не мога да проверя он лайн, щото имам сто абонатни номера, така и колекторска фирма ще ме погне. От друга страна като гледам какви ги дробят във фактурите, май по-добре всеки месец чинно в офис и да искам изрично фактура, отколкото да плащам он лайн сумата, която ми искат.
Виж целия пост
# 163
Чак сега виждам темата... тези дни се чудех точно на новите канали, рядко гледаме телевизия, на тях сме заради интернета. Още утре засилвам ММ към някой офис, че той подписва договора.
Виж целия пост
# 164
Мтел дали се самопрецакахa с тая гениална идея или всъщност не разбирам грам от бизнес?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия