Подготовка за кандидатстване в СМГ след 4 клас

  • 113 485
  • 783
# 285
Държавният план-прием в МГ след 4-ти клас се регламентира в Наредба 10 от 01.09.2016г.
Виж целия пост
# 286
Държавният план-прием в МГ след 4-ти клас се регламентира в Наредба 10 от 01.09.2016г.

Тази наредба напълно ли изключва приема на учителски деца? Възможно ли е училището да си допише изключения на локално ниво? А как стои въпросът след седми клас някой чел ли е?
Виж целия пост
# 287
Държавният план-прием в МГ след 4-ти клас се регламентира в Наредба 10 от 01.09.2016г.

Тази наредба напълно ли изключва приема на учителски деца? Възможно ли е училището да си допише изключения на локално ниво? А как стои въпросът след седми клас някой чел ли е?
Не, не могат. И в двата случая.
Виж целия пост
# 288
За мен има резон в това курсът да е 2 часа без почивка. Децата наистина се разсейват, ако има пауза по средата. 2 часа не са кой знае колко. А изпитът за СМГ е три часа.
Нашият 5 клас в СМГ е с 33 деца.
А като карат 3 учебни часа без прекъсване дали остават концентрирани? Не е кой знае какво за деца 3 и 4 клас? Сериозно ли? Моето дете все пък е с главоболие след курса. А това, че госпожата не може да усмири 15 деца, говори достатъчно за нея. Не знам как се справя тогава с 35 в СМГ, където сигурно карат и междучасие между часовете.
Това не е изпит все пак, а подготовка. Има достатъчно пробни изпити през годината, където може да упражняват стоенето по 3 часа.
Виж целия пост
# 289
За мен има резон в това курсът да е 2 часа без почивка. Децата наистина се разсейват, ако има пауза по средата. 2 часа не са кой знае колко. А изпитът за СМГ е три часа.
Нашият 5 клас в СМГ е с 33 деца.
А като карат 3 учебни часа без прекъсване дали остават концентрирани? Не е кой знае какво за деца 3 и 4 клас? Сериозно ли? Моето дете все пък е с главоболие след курса. А това, че госпожата не може да усмири 15 деца, говори достатъчно за нея. Не знам как се справя тогава с 35 в СМГ, където сигурно карат и междучасие между часовете.
Това не е изпит все пак, а подготовка. Има достатъчно пробни изпити през годината, където може да упражняват стоенето по 3 часа.
Не съм чула да има проблем с дисциплината на децата в СМГ било то и в класове от по 35 деца, т.е. всички учители се "справят с усмиряването", ако изобщо такова нещо се налага. Децата в СМГ са мотивирани и научени на дисциплина. Както знаете часовете в СМГ са на блокове с по 5 минути междучасие. Често се случва децата да не желаят да излезнат в това междучасие и остават да дорешават задачи. Т.е. нямат проблем с концентрацията и необходимост на 100% от междучасие. Когато им е интересно те не го отчитат за натоварване. И трябва да Ви кажа, че моята дъщеря е от по-бавно решаващите задачи и може би по-лошо организирана с времето и всеки ден остава до около полунощ, за да си напише домашните и научи уроците и досега не съм чула да се оплаква от главоболие.
Виж целия пост
# 290


 А това, че госпожата не може да усмири 15 деца, говори достатъчно за нея. Не знам как се справя тогава с 35 в СМГ, където сигурно карат и междучасие между часовете.

Нека не подхващаме темата, на колко деца не им е мястото на курсовете, а са жертва на модата. Максимум 1/3 от тях ходят с желание и искат да научат нещо. При приетите вече ситуацията е друга. Който е слушал и записвал на курса, най-вероятно ще бъде и приет в СМГ, а после ще слуша и в час.
Виж целия пост
# 291
И защо е нужно това след като може да се случи по много по-забавен и приятен начин? По време на замесничката децата бяха същите, имаше пауза между двата часа и тя нямаше проблем с усмиряването, тоест проблемът очевадно не е в децата, както се опитвате да го изкарате. А това, че не можела да ги усмири, са думи на Зоя Савова, не на родителите. Замесничката дори успяваше да попрегледа кой има затруднения с домашните и да обясни трудните задачи. Савова не е проверила нито един път домашни.

Мария, детето Ви сутрешна смяна ли е? Ако да, аз бих помислила сериозно за реорганизация, защото толкова малко сън, води до влошаване на здравето.
Виж целия пост
# 292
Просто се отписвате от Савова и търсите места при млад учител.
Виж целия пост
# 293
Нужно е, за да се подготвят децата за формата на изпита, който е три часа без прекъсване (астрономически), през които те трябва да останат концентрирани.
Всеки си преценява какво е най-правилно и добро за неговото дете.
Виж целия пост
# 294
Хубаво е,че го споменахте аспекта с времето. Как смятате, че е удачно децата да се подготвят за тричасовия формат?На курсовете, вкъщи?
Виж целия пост
# 295
Хубаво е,че го споменахте аспекта с времето. Как смятате, че е удачно децата да се подготвят за тричасовия формат?На курсовете, вкъщи?
Ми както знаеш, моята не ходи на курсове. Вкъщи не е отделяла толкова време наведнъж. Явяваше се на пробни само в 4 клас. Нямаше нито едно слабо представяне на пробните (уви, за разлика от самото ОМТ) и нито веднъж не се оплака от "дълго време".
Виж целия пост
# 296
Явяването на пробните изпити е добро решение. Също може да решава от трите книжки на Откриване на млади таланти като се засича време.
Виж целия пост
# 297
А тази година дали ще има тренировъчни изпити?
И да ви попитам - освен миналите олимпиади областен кръг, има ли другаде подобен тип задачи за упражнение?
Виж целия пост
# 298
Пробни изпити правят и ПЧМГ, и други школи
Виж целия пост
# 299
А къде се обявяват датите за пробни изпити за външни деца в СМГ или по телефона трябва да се пита? Резултатите къде се публикуват за външни деца?Благодаря!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия