Хиперактивност с дефицит на внимание - тема 8

  • 94 160
  • 767
# 375
Аз приемам метода като лечение, и много бих искала да го пробвам. За дете става въпрос на 5г.
Ами като се научи да контролира действията си, за мен означава, че се е излекувал Simple Smile Много ми е интересно дали този метод действа, защото го водят като много обещаващ. Наистина ще се радвам, ако се включи някоя майка, която практически е запозната.
За протокола- изкарахме един сеанс Берард вкъщи. Същите луди пари е, но пък аз не видях никакъв ефект
Виж целия пост
# 376
Здравейте, Биофийдбек на място ли правите или може и от дома онлайн? Не знам има ли такава опция. Скоро четох за друг метод за подобряване на невроплаатичността на мозъка fast for word. Ако някой сподели опит, ще ми е много полезно. Благодаря предварително.
Виж целия пост
# 377
От вкъщи правихме Берард, но както писах не видях ефект.
АDHD е два типа - слухова и зрителна липса на концентрация.

За слуховата се дава Берард. За зрителната Биофийдбег

Не знам дали второто може от вкъщи. Май не, защото оборудването е скъпо. Утре ще се обадя да питам. Ако има някой, който е запознат нека пише
Виж целия пост
# 378
А какъв е този метод Берард? Нищо не намерих. И какви други техники могат да се ползват за омекотяване на фрустрации? Моето дете напоследък изкрейзва от лоши оценки.
Виж целия пост
# 379
Намаляваш фрустрацията като хвалиш детето с добрите качества, които притежава. И наблягаш повече на тях, без да го хокаш детето , че има двойка. В училище учителките също не трябва да го нагрубяват. Това е работа в екип : У дома, в училище, и психолага при който ходи редовно. Ката шефът е психолога и той командва парада как всички да се отнасят към детето. В чужбина въпросните психолози ходят и в училищата да говорят конкретно за нуждите и състоянието на децата. Ама в България нали всичко винаги е мазало във всеки един аспект....

Берард не е нов метод. Изготвя се индивидуално и се прилага вкъщи със слушалки. В двете уши две различни музики, за да балансира мозъка. Нооо, действа само при слухов дефицит на внимание. При зрителния уж действа биофийдбег. Да видим.
Виж целия пост
# 380
Благодаря! А може ли да дадеш линк къде го има?
За хвалене, хваля го. То самото се фрустрира. Може и в училище госпожата да недоволства, знам ли? Прибира се вкъщи бясно. И му трябват няколко часа за успокоение.
Виж целия пост
# 381
Благодаря! А може ли да дадеш линк къде го има?
За хвалене, хваля го. То самото се фрустрира. Може и в училище госпожата да недоволства, знам ли? Прибира се вкъщи бясно. И му трябват няколко часа за успокоение.

Линк за Берард ли искаш? Аз го правих в чужбина на 5 г. възраст. Действа най-добре до 4г. После ефекта му отслабва. Ще потърся линк и за Българиа

Виж, отиваш при училищната психиложка и обясняваш,  че детето има АДХД. Тя е запозната, че такива деца имат нужда от стимулиране (да се похвали детето) за да се чувстват полезни. Обиждането има обратен ефект. И имат нужда да освободят заряда чрез движение. Учителката да го кара него да прави физическите неща в час. Например да донесе нещо, да избърше дъската. Така и детето ще е по-спокоъно и учителската. Да го накараш да седи 40 минути неподвижен го побърка.

Психоложката ги знае тези неща, но да вземеш да и напомниш. И не ти, а тя да ходи да го обясни на учителката, че последните много трудно вдяват Simple Smile
И после ела да споделиш резултата.
В горния пост пък имах предвид частен психолог, която специалност в България набира скорост мноооооого бавно. А от нея имаме нужда толкова много
Виж целия пост
# 382
Вие сте правили в чужбина, явно затова тук не намерих никъде инфо. Биофийдбек се предлага, но Берард за първи път чух.
Виж целия пост
# 383
Лаурентин, пробвай този метод: https://tacitusbg.com/terapii/%D0%B7%D0%B2%D1%83%D0%BA%D0%BE%D1% … B8%D1%8F-tomatis/

За фрустрациите:
Прочети и прилагай метода на Гордън, също да отразяваш емоционалното му състояние. Има и визуализации, чрез които сам да има поглед над ситуацията и да реши дали иска да истеряса или да се успокои.
Важно е да разбереш защо го фрустрират ниските оценки и тогава да работиш по проблема.
Виж целия пост
# 384
Благодаря! Горе- долу съм разбрала причините, но засега не мога да разреша. В училище е изключително кротко дете. Във втори и трети клас седяха по един на чин. Сега са по двама и до нея е пълен отличник, пък тя не е( това само по себе си нито на нея, нито на нас ни е проблем). Но този отличник иска и много да се хвали, да получава внимание, да изпъква по всички линии. И това си е негово право, не ми пречи. Не мога да постигна обаче госпожата да не държи моето с онова дете на един чин. Защото моето изкрейзва от поведението на другото. Дето се казва в живота си избираме с кого да дружим, а сега не. Та се мъчим у дома с бесове.
Виж целия пост
# 385
Сигурна ли си, че това нейно поведение и недоволство е свързан с дефицитът на внимание?

Laurentin, това, което дава asya като линк е форма на Берард. Подобно нещо приложихме ние. Същите музики на Моцарт. Просто фирмите са различти Берард, SAS, ето това от линка е българското. При нас нямаше ефект с видимо око. Детето си е все така разсеяно. Но пък няма оплаквания от учителките в градината, там стои и играе без да създава проблеми и разваля дисциплината. Обаче като започне първи клас ще цъфнат проблемите с обучението
Виж целия пост
# 386
Аз също не смятам, че детето ти има проблем с вниманието. Има проблем с детето до нея и явно е чувствителна и просто го усилва.

Моето дете има здравословно отношение към такива деца и казва:”всеки гледа само себе си”. Не се поддава и на провокации.
Научи я тогава тя да отразява : https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mirroring

Отделно учителката повтаря на децата, че никой не е длъжен да си казва оценката. Обаче при всяка писмена работа отдолу пише: толкова деца имат 6, толкова 5, и т.н и така децата се ориентират къде стоят.'

Аз бих говорила с учителката да я премести.
Аз имам късмет, че учителката на сина ми следи подобни неща и редовно размества децата. Моят е обаче също последен и работи концентрирано и редовно го слагат до някое по-разсеяно или нервно дете за баланс. Моят последния път сам се оплака и поиска да седне другаде.
Виж целия пост
# 387
Да се намесят и аз с дете в 4клас с дислексия и дискалкулия, но освен тях с трудна концентрация и задържане на вниманието и бърза уморяемост и лоша памет. Страшен букет от "подаръци". Колкото и да не ни пука и на двете за оценката, детото отдавна пита "Мамо, ти защо се радваш на тройки и четворки, пък таткото на Алекс му се кара?" Самите деца се държат надменно с нея като към "тъпото дете, което нищо не може". Тази седмица правиха класно по математиката. Моята не си предала тетрадката, а беше за Добър, обаче не искала тройка или четворка, защото било ниска оценка и никой не се радвал на такава. Като домашно недоразбрала и направи самостоятелно на другата група, а учителката я накара да повтори пред ресурсната. Отново си изкара оценката от клас Добър 4, но рева у дома колко пъти ще я карат да го прави и защо не й вярват, че сама е решавала. След това донесе Среден на ЧО, аз й казвам "Браво", дори не се беше готвила, а тя се оплаква, че неин съученик й се подиграл за тройката. Доста я травмира това отношение на другите деца. За мен е важен прогресът, положителната оценка. Знам откъде тръгнахме, но няма как да го обясня на чуждите деца и родители. Лошото е, че и не всички учители успяват да оценят усилията и постиженията на всяко едно индивидуално и да създадат добрия психоклимат в класа. Когато се влезе във филма на съревнованието тогава и децата гледат само оценката, а тя в начален курс не винаги е реалната. Така много отличници и любимци в 1-4 клас в 5-и клас са рязко и болезнено приземени. Аз все й повтарям това "Сега градим основата, а ти имаш шанс да получиш здрава основа, която ще даде резултат нагоре". Успехът й е Много добър. Движи се около 4,60-4,80. Предвид училището, в което учи и затрудненията това е много добър резултата, който обаче я изпраща на последно или предпоследно място в класа.
Виж целия пост
# 388
Аз също не смятам, че детето ти има проблем с вниманието. Има проблем с детето до нея и явно е чувствителна и просто го усилва.

Моето дете има здравословно отношение към такива деца и казва:”всеки гледа само себе си”. Не се поддава и на провокации.
Научи я тогава тя да отразява : https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mirroring

Отделно учителката повтаря на децата, че никой не е длъжен да си казва оценката. Обаче при всяка писмена работа отдолу пише: толкова деца имат 6, толкова 5, и т.н и така децата се ориентират къде стоят.'

Аз бих говорила с учителката да я премести.
Аз имам късмет, че учителката на сина ми следи подобни неща и редовно размества децата. Моят е обаче също последен и работи концентрирано и редовно го слагат до някое по-разсеяно или нервно дете за баланс. Моят последния път сам се оплака и поиска да седне другаде.
Аз не съм питала как да се справим с липсата на внимание. То си е отделно, горе- долу го решаваме.
Проблем тази година се появи с фрустрациите, които идват от конкретно дете и, които вече дойдоха в повече.
Говорих с учителката. Сякаш все още в бг училище битува мнението, че ако сложиш по- слабо представящ се ученик до отличник, ще има полза и слабия ще стане с магическа пръчка и той отличник. А всъщност, ето оказва се, появяват се нови проблеми, задълбочават се стари и едно дете страда.
Виж целия пост
# 389
Лаурентин, моето дете е също така след училище.
Крещи, вика, фучи. Започна и да заеква много.
Причината я знаем, с училището сме в контакт, но уви, проблемът е комплексен.

Това, което засега помага са следните неща:
Комуникация по Гордън
Движение (след училище вървим 2км) спорт също помага
Вечер медитация: автогенен тренинг, фантазно пътешествие и подобни.

Сега сме в локдаун с ДО и му се отразява добре. Мрънка, но работи добре и изблиците са по-малко.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия