На море в Гърция 2017 - II

Гугъл мапса дава час до мола Космос, а в момента дава, че има задръстване и се стига за 1 час и 36 минути. Като се добави и връщането си става точно 2-3 часа. Целта ми беше мола, но ще минем през там на връщане Simple Smile
Точно,може и през аквапарка.
А, да, не е лош и аквапарка. Бяхме тям преди няколко години. Сега вече може би не бихме отишли отоново. Но за семейства с деца е чудесно Heart Има и нещо като мини зоопарк.

Иначе моята цел в мола е магазин Сфера, където по време на намаления има накити на страхотни цени Blush Миналата година си купих едно колие оттам и до ден днешен продължава да ми е най-любимо.

Продължава да вали, цял ден не е спирало.

Много неприятно с този дъжд.
За толкова години за пръв път валя по време на тазгодишната ни почивка. Страхотна буря се изви през нощта. На сутринта все едно нищо не е било. Ставаше си за плаж.

Дано скоро спре да ви вали! Peace
Ние се излъгахме един път да отидем на Ситония началото на юни и всеки ден валеше. Тръгнахме си по-рано.
Но сега е юли и е ненормално това време.
А какво му е на Керамоти? Отговаря на изискванията ви.

Стига де , истина ли е това , Керамоти , та Керамоти , дори Тасос на 1/2 час с фери дава 10 пъти поне повече възможности , да не говорим за още 13 800 км. брегова ивица , хиляди туристически селца още , да не говорим за 228 населени острова от които поне 80 са и силно туристически.

Благодаря! Ние вече бяхме на море в Гърция,но т.к. сме на почивка в планината в края на м.08, решихме,че можем да продължим, с голямата компания към морето,ако пък не намерим-здраве да е! Имаме си новородено бебе и все пак трябваше да се види как ще е то,да се напасне хранене,спане и затова са повечето специфични изисквания. Керамоти ни допадна много миналата година и бихме повторили,но при повече хора,различен бюджет,време и желания-всичко става много сложно и изнервено.
Петре, ама искат - 4 семейства, 7 деца, близо до БГ, пясъчен плаж наблизо и да са заедно.  Трудно става търсенето средата на юли с такива изисквания.

Дано скоро спре да ви вали! Peace
Космос и аквапарка са откъм Халкидики и се стига много бързо. До центъра е още половин час вече в задръствания.

Дано скоро спре да ви вали! Peace
Валяло ме е яко и през август.
Не ми се отвори парашутът за Солун, за да не губим 2-3 часа в двете посоки. Излязохме с колата и отиваме към едно селце на 20 км с две кръчми с отлични отзови...
Ако може сподели, кое е селцето и добрите кръчми.Утре тръгваме на там и ако е място,което не сме посетили да го пробваме.Благодаря!
Ако държиш на Пелион, Агиос Йоанис виж. Но малко повече се пътува от Волос през планината.

Хубаво е да имаш предвид, че полуостровът е пълна противоположност на Неи Пори и Олимпийската Ривиера. То Неи Пори си е направо като Китен Wink
Пелион е спокоен, див, планински, има си хотели, кръчми и плажове естествено, но е абсолютно различно нещо.
Не държа да е Пелион, просто да е на разстояние от Варна, което може да се вземе с една нощувка.
Ще видя Агиос Йоанис, благодаря!

Благодаря и за сравненията Simple Smile
Много добре се ориентирах с тях Simple Smile
Когато бяхме в Неи Пори беше септември и беше много, много спокойно,
казаха, че е съвсем в края на сезона и може би заради това съм с не дотам реални впечатления от него и не знаех, че е като Китен.

Ако се сетиш за друг район, който бих могла да разгледам, ще съм благодарна !
Пак септември ще ходим, живот и здраве!
Ние се върнахме вчера.
Времето беше прекрасно с изключение на четвъртък, когато не се дишаше от жега.
После излезе вятър, но всичко си беше ок.

Вчерашното прибиране бе ад - повече от час висяхме на опашка, за да минем през ГКПП Маказа, после на АМ Тракия имаше 2 тапи и накрая се оказа, че сме пътували над 9 часа.
Здравейте, извинявам се ако вече е коментирано, но не успях да изчетяа всичко Simple Smile някой с пресни отзиви за Coral blue beach  в Геракини, Халкидики? http://www.booking.com/Share-4DWNeo
Направих резервация в booking, но е с кофти оценка. Притисната бях от обстоятелства, но взе да ме втриса.
Здравейте днес дойдохме на Тасос,ужасно време.Вали, хладно е кофти работа.Дано утре да се оправи.
Боже, като гледам репортажите от Ситония - ужас някакъв.
 Дават да се изнесе циклона утре към югоизточна България.
Такъв студ не помня и аз тук. Вече трети ден е отврат времето, в Драма е 18 градуса. Уж от утре ще се оправи, но на мен ми идва повече да паля камината, отколкото да вадя банските Simple Smile Лош късмет за почиващите сега.
От утре се оправя Simple Smile Дават 28 ,а от сряда 31 градуса,така че всичко идва на място Wink То и в България тези 2 дни си извадихме екипие за ски ..... Sad