КАНДИДАТСТВАНЕ СЛЕД 7 КЛАС С РИСУВАНЕ 2-ра част

  • 66 820
  • 883
# 780
Свободни места за трето класиране - София 2017

3 СУ "МАРИН ДРИНОВ"   0031   Изобразително изкуство-РЕ   11
140. СУ "Иван Богоров"   1403   Изобразително изкуство   7
51 СУ   0513   Изобразително изкуство-АЕ   3
144 СУ "Народни будители"   1442   Изобразително изкуство-АЕ   8
1 СУ "Пенчо П. Славейков"   0015   Изобразително изкуство-АЕ   12
Национално СУ  "София"   1511   Изобразително изкуство-АЕ   16
95 СУ   0953   Изобразително изкуство-АЕ   0

И за четвърто.
3 СУ "МАРИН ДРИНОВ"   Изобразително изкуство-РЕ   9   
140. СУ "Иван Богоров"   Изобразително изкуство   2
51 СУ   Изобразително изкуство-АЕ   1
144 СУ "Народни будители"   Изобразително изкуство-АЕ   8
1 СУ "Пенчо П. Славейков"   Изобразително изкуство-АЕ   12
Национално СУ  "София"   Изобразително изкуство-АЕ 0 - вероятно паралелката е закрита след трето класиране.
95 СУ   Изобразително изкуство-АЕ 0




Виж целия пост
# 781
На прага на новата седмица, пожелавам на всички кандидати, нов късмет, много повече усмивки за тях и техните родители и по-високи оценки на предстоящите изпити. Да са спокойни и удовлетворени, да знаят, че са много талантливи и да не престават да вярват в себе си! Все пак тези гимназии тях чакат, а не математици Wink По-ниските оценки на вчерашния изпит, просто предполагат, че приетите на 2ро и 3то класиране ще влязат с по нисък резултат от предишните години.
Виж целия пост
# 782
Амели, Много си права. Не трябва да гледаме конкретната оценка, а дали оценяването е точно спрямо другите рисунки.
Редно е да дадат свободен достъп да видим всички рисунки, не само рисунката на детето, за да видим как са оценени другите рисунки от същата специалност!
това синьото никога няма да стане!!!

Иначе, като цяло кампанията по кандидатстване би трябвало да е успешна за повечето деца! Кандидатстващите са около 300, а местата в тези три училища (изящна, приложна, фотографска) са 230. Като добавим в картинката и училищата с изпит на МОН нещата не са страшни! Всяко дете ще си намери мястото!                                                                

Ха, дали децата са оценени точно? При положение, че ТРИ пъти (поне аз изтеглих 3 различна файла!!! по различно време) вадиха нови списъци с оценките, да покажат всички рисунки от изпита е въпрос на морал, даже би трябвало сами да го направят!
Виж целия пост
# 783
Амели, Много си права. Не трябва да гледаме конкретната оценка, а дали оценяването е точно спрямо другите рисунки.
Редно е да дадат свободен достъп да видим всички рисунки, не само рисунката на детето, за да видим как са оценени другите рисунки от същата специалност!
това синьото никога няма да стане!!!

Иначе, като цяло кампанията по кандидатстване би трябвало да е успешна за повечето деца! Кандидатстващите са около 300, а местата в тези три училища (изящна, приложна, фотографска) са 230. Като добавим в картинката и училищата с изпит на МОН нещата не са страшни! Всяко дете ще си намери мястото!                                                                

Ха, дали децата са оценени точно? При положение, че ТРИ пъти (поне аз изтеглих 3 различна файла!!! по различно време) вадиха нови списъци с оценките, да покажат всички рисунки от изпита е въпрос на морал, даже би трябвало сами да го направят!
Съгласна!
Третия списък какъв е? Аз имам два(първия и този сегашния)
Виж целия пост
# 784
Амели, първият го свалих веднага след като качиха резултатите за първи път, после се разбра, че имало грешки и към един-два през нощта свалих втори (между двата беше празен файл) и днес сутринта в сайта имаше съобщение за грешката и свалих файла отново, като беше с ново име, т.е. не е вторият.
Виж целия пост
# 785
Амели, първият го свалих веднага след като качиха резултатите за първи път, после се разбра, че имало грешки и към един-два през нощта свалих втори (между двата беше празен файл) и днес сутринта в сайта имаше съобщение за грешката и свалих файла отново, като беше с ново име, т.е. не е вторият.


А разлика между втория и третия има ли? (значи, както описваш нещата, аз имам първия и втория)
Виж целия пост
# 786
Не знам за всички, гледах само каквото ме интересува и беше същото, но намирам за голямо недоглеждане това да се случи. Аз лично се разочаровах много и от прехвалените курсове на учителките от приложното.
Виж целия пост
# 787
Birdy, моля те да разкажеш за курсовете! Не е нужно да споменаваш имена, но как преминават, какво ви е харесвало, какво те е карало да си нащрек...
Изобщо нека всички споделят какво и как са правили (или пък са пропуснали)  за подготовката за изпита.
Темата набира все повече скорост и става все по-полезна с всяка изминала година. Да се коментират всякакви аспекти от извървения път (или пък пропуснати действия) са много важни неща за следващите. Важно и изобщо да се започне по-отворено обсъждане на тези училища- всичките им позитиви и негативи, преподавателски състав, вътрешноучилищни решения. Критиките намирам за особенно важни. Мисля, че има накъде да търпят развитие в чисто административно и управленчески план. И едно отворено дискутиране само би спомогнало за подобряване.Браво на ИНА, която изобщо успя да създаде и поддържа тази тема в началото.

Аз също знам, че изпита би трябвало да трае 5 астрономически часа. изненадана съм от това което vihrogonche разказва. И защо фиксирана почивка (която на всичкото отгоре не са им дали). Доколкото аз знам, децата могат да си почиват когато искат, важното е да не пречат с шум на останалите. Именно за това и изпита е 5 астрономически часа- тоест 6х 45 мин, като се сложи 5 минутна пауза между тях, става 5 астрономически часа.
Ако е вярно, че са им съкратили времето, съчетано с гафа с оценките....Незнам, много спокойни родители сте!!! Абсурдно е просто!
Виж целия пост
# 788
Вярно е за времето- синът ми се обади в 12.20 и аз се изненадах, че рано е свършил, но той каза, че изпитът е свършил. Влезе в сградата към 8 ч, а все още имаше деца отвън, така че със сигурност изпитът е започнал след 8 ч.
Виж целия пост
# 789
За курсовете по рисуване от учителките от приложното разбрах от нета. Човек си мисли, че учителите от учебното заведение са най-добрият избор - да, ама не. Големи групи, много от децата се занимават с други неща по време на уроците. Но най-вече корекциите са редки и не са на ниво. Остава усещането за претупване. Но то в толкова големи групи няма как иначе да бъде. Според мен учителките са преуморени да работят в училище и през почивното си време отделно да водят курсове, но в крайна сметка губят учениците и на двете места...

Виж целия пост
# 790
Ама как ще сме спокойни?! Твърдях, че цялата истерия покрай кандидатстването след 7. клас е пресилена и мен няма да ме обхване... Но от два дни непрестанно плача. То не е рев, не е чудо! За матурите категорично не се вълнувах толкова. Но сега с тези най-желани от него гимназии се оказа съвсем друго. Чак почнах да разбирам останалите майки, за които зорът беше през май месец. Разбирам, ако моето гардже искаше в езикова или в математическа или някаква друга гимназия, как щях да треперя буквално за всяка точка от НВО. Изтрещяхме всички родители май че вече! ... Добре, че като цяло наблюденията ми са, че децата си пазят психиката и са си съвсем окей миличките, въпреки че на тяхното дупе се пече работата Simple Smile Виктория Р, благодаря ти, че потвърди това за времето! Мен от началото ме е бяс и тъга за това прецакване, ама като гледах, че нито един от вас няма възмутен от това точно, и честно казано се чудех дали изобщо да разказвам и да пиша за самата организация на изпита в НГПИ.

И ... имам НОВИНА от вчера вечерта!!! Да ви похваля моя иначе мързеливичък и немотивиран принципно син Simple Smile След поредния ни разговор за гимназиите, той се СЪГЛАСИ да се пробва и в Художествената гимназия! Осъзнава, че шансът му не е висок точно за там, а и от четирите специалности харесва само Графиката, другите не са му интересни. И все пак се съгласи да отиде и на техния изпит сега в събота. Аз му казах - 52 места. Доста от децата не кандидатстват там, защото са уплашени от тясната цедка, но ти иди! Нищо не се плаща. Нищо не рискуваш. Рисуваш 5 часа и толкова. Най-много двойка да имаш, това няма да повлияе и развали останалите ти оценки. И той каза: Да, ДОБРЕ, ще ходя и в Художествената да рисувам! Благодаря на няколко момичета, да не ги изреждам поименно, че помня добрините, лицата и рождените дни на хората, но не и техните имена, че ме натискаха на лични и в темата да натискам сина ми да се яви и на трите изпита на МК! Благодаря ви!

И ... понеже съм психолог ... и понеже съм и детски психолог, наистина ми се иска да повдигна ДУХА - вашият и на вашите деца Simple Smile След като два дни ревах, хълцах и плаках пред сестра ми и майка ми, бяхме им на гости и те ме видяха на какъв хал съм, синът ми и не подозира колко съм разлюляна емоционално, щото пред него съм бетон, та ... милата ми сестричка, майка на три щерки, вижте какво ми написа във вайбъра и на мен ми стана мило, уютно, затрогващо... и вътрешно по-спокойно, макар и външно да избухнах в сълзи отново: "Децата са като пеперудите, понесени от вятъра - едно лети по-високо, друго по-ниско, но го правят по най-добрия начин, който могат. Защо е необходимо да ги сравняваме едно с друго? Всяко едно е различно. Всяко едно е специално. Всяко едно е красиво." От начина, по който изглежда снимката с това мъдро и човечно послание, съдя, че сестра ми го е снимала в детската градина на средната си дъщеря. Около думите хвърчат разноцветни пеперудки. Ами това е от мен тази сутрин. ... Млъквам. ... Защото пак плача, а трябва да се приготвям за работа днес. Утре ще си взема отпуска заради изпита във фотографското. Хайде, прегръщам ви всички тук и доскоро!
Виж целия пост
# 791
Vihrogonche благодаря ти за хубавите думи!Важно е децата ни да намерят своя път и да се развиват там,където ще се чувстват най-добре.Вярвам,че ще стане!
Виж целия пост
# 792
Birdy, моля те да разкажеш за курсовете! Не е нужно да споменаваш имена, но как преминават, какво ви е харесвало, какво те е карало да си нащрек...
Изобщо нека всички споделят какво и как са правили (или пък са пропуснали)  за подготовката за изпита.
Темата набира все повече скорост и става все по-полезна с всяка изминала година. Да се коментират всякакви аспекти от извървения път (или пък пропуснати действия) са много важни неща за следващите. Важно и изобщо да се започне по-отворено обсъждане на тези училища- всичките им позитиви и негативи, преподавателски състав, вътрешноучилищни решения. Критиките намирам за особенно важни. Мисля, че има накъде да търпят развитие в чисто административно и управленчески план. И едно отворено дискутиране само би спомогнало за подобряване.Браво на ИНА, която изобщо успя да създаде и поддържа тази тема в началото.

Аз също знам, че изпита би трябвало да трае 5 астрономически часа. изненадана съм от това което vihrogonche разказва. И защо фиксирана почивка (която на всичкото отгоре не са им дали). Доколкото аз знам, децата могат да си почиват когато искат, важното е да не пречат с шум на останалите. Именно за това и изпита е 5 астрономически часа- тоест 6х 45 мин, като се сложи 5 минутна пауза между тях, става 5 астрономически часа.
Ако е вярно, че са им съкратили времето, съчетано с гафа с оценките....Незнам, много спокойни родители сте!!! Абсурдно е просто!
времето за изпита, го смятах 6x40мин., както пише в сайта 6 учебни, като не съм смятала почивка. Всеки ден правехме тренировка на четири предмета за четири часа и като видях, че се справя бях сигурна че за три ще ѝ стигне времето от 8:00 до 12:00 часа .
Виж целия пост
# 793
Добро утро! Сега прочетох че от 19.06 до 21.06 може да видим рисунките!
Виж целия пост
# 794
И аз мисля,че няма проблем с времето.6 уч.часа са точно до 12ч.Отпусна ли са им повече заради късното влизане предполагам.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия