91 НЕГ "Проф. Константин Гълъбов" - тема 2

  • 104 739
  • 773
# 645
Браво на децата!
Пожелавам придобитите знания да им отворят желаните врати.
Завиден среден успех са постигнали...

П.п.Русалке, да не намекваш нещо за пенсиониране😉?
Скрит текст:
Ми догодина по това време - да, полага ми се, особено след маратона в 12 клас  х 2 Simple Smile  Тъкмо преди малко писах на една майка от темата на лични  - ще чакам  два избора за ДЗИ да чуя,  ще стискам палци за две справяния на ДСД,  ще проверявам  резултати от 4 матури, ще пресмятам две дипломи, две коренно различни желания за кандидатване ще подкрепям, два тоалета за бал ще избирам/купувам  с тях.. Но надявам се и двойно ще се радвам.
Въпреки всичките й минуси несъмнени, въпреки бетонираната директорка и произтичащите от това административни неуредици  НЕГ ще си остане нещо скъпо за мен като бивш възпитаник, а после и като родител, надявам се да е така след време и за децата ми.  Та "пенсионирането" няма да пречи да наминавам,  както Oceans го прави, с надеждата да прочета за промяна към по-добро по най-горещите теми.  Simple Smile

ПП Сега стоплих как се набират доброволците към немския отдел, разните младоци, които идват и си отиват през годините,  малко си падам явно бг реотан с албанска жичка. По един проект в Германия деца от НЕГ са презентирали онзи ден училището.  В сайта на отдела също съм виждала снимки на  щанд на гимназията на изложение в Германия. Явно се залага на това децата +придружаващия ги  учител да събудят с представянето у студентите желание да полагат учителската си  практика у нас. И ако такива начинания са успешни, това би осигурило немци в 8 клас за може би повече часове. Казвам за осми, понеже там нещата биха се свели най-вече  до подпомагане на децата при преодоляване на бариерата за устна комуникация. Нагоре студентите едва ли биха ги пуснали Simple Smile
Виж целия пост
# 646
Русалке, още поне 4г. не те пускам да не наминаваш Simple Smile
За статистиката приетите в лайстунг паралелките са както следва:
8а-8;
8б-4 /да отбележа, че толкова деца  от този клас май бяха минали писмения, т.е. 100% са успели на устния/
8в -7;
8г-10;
8д-6;
8е-6;
8ж- 13;
Виж целия пост
# 647
Galimar, точно така.
8"Б"- 100% успеваемост😉
Виж целия пост
# 648
Някой знае ли до кога се разбира дали някой ще се откаже или вече всички са се записали окончателно?
Виж целия пост
# 649
Някой знае ли до кога се разбира дали някой ще се откаже или вече всички са се записали?
Преди поне даваха  само ден-два децата да се запишат, встрани в списъка имаше място за подпис на ученика, че приема да учи в лайстунг, както май и за вписване на мейл/телефон за контакт. Под чертатата имаше упоменати и няколко резерви, които също да впишат координатите си, за да бъдат поканени при отказване на прието дете. Но може вече схемата да е различна...
Виж целия пост
# 650
При нас на писмения имаше спорен въпрос с окончание (направо беше тяхна грешка) за 0.25 стотни, но не пожелаха да го одобрят, защото ни стигаше за устен и трябвало да го обсъждат и т.н. Да де, но сега точно 0.25 не ни достигат 😞. Надяваме се да сме поне в резервите и затова подпитвам.
Виж целия пост
# 651
Мисля, че все още записването е както е писала Русалка- с подпис в списъка. Срокът е 25.06. Тогава ще се знае. В нашия клас също има дете, на което не му стигат 0.25 стотни. Май били 4 деца с този резултат във випуска. Интересно ми е ако 1 дете се откаже и четирите следващи в класирането деца ли ще приемат или ще има и друг критерий.
Виж целия пост
# 652
Uprising, ako не  Ви е проблем Simple Smile, бихте ли споделили тази грешка в окончанието каква е, по отнетите точки преполагам, че е от Lückentext-а.
Детето Ви днес не е ли видяло списъците? Предполгам, че болшинството ученици няма да чакат този краен срок 25.06, ако са решили, че ще изберат лайстунг... Ако  обаче е имало празни поленца в списъка, може би все пак има още колебаещи се. А щом Ви е важен приемът в лайстунг, защо не говорите с г-жа Бергман да напомните за тези обещани 0,25 точки?
Виж целия пост
# 653
Да, 4 деца са, но едното не иска в Лайсунг  или поне така казва.

Според условието е трябвало да се допълни окончание или дума. Е, на едно място е имало да се попълни окончание и детето, което е бързало заради краткото време и според условието, е допълнило "en". Според проверяващите там трябва да се допълни само "n",  а това не е нито дума, нито окончание, а и за въпросната дума са я учили, че окончанието й е "en". Това ми обясниха, за Бергман писах, че знае за това и какво е била казала, а и нищо не била обещавала.

Имало и някакво дете, което е закъсняло със секунди за писмения и не са го допуснали - немска принципност. В същото време друго дете не се явява в определения час за устен, а в последствие получава много точки и е класирано. А и е странно как точно 55 деца са с подходящия бал. Ако бяха с 1 по-малко щяха да са още 4 деца. Немският отдел си организира изпита и сам определя условията и не виждам защо да се задълбаваме, а и не е ясно изобщо дали ще има т.нар. резерви. Ако ни е писано ще влезнем.

Колоната за подпис в списъците е и за приети и не приети. Децата се подписват и според тях е, че са информирани за резултата. А и те преди да станат пълнолетни не би трябвало да могат да се запишат без родител, но това е предположение.

Чух, че ако прието дете искало да се откаже, трябвало да пише обяснителна записка.

За всичко по-горе писано, не съм 100% сигурен, защото не съм присъствал.
Виж целия пост
# 654
Попътен вятър на набор 2018г, бъдете здрави, щастливи и достойни хора! Наслаждавайте се на студентския купон и реализирайте мечтите си! Grinning

Е, превъртяхме /за втори път за мен/ немската - цитат на зрелостник от Нег , набор 2015, понастоящем футболист. Laughing

Радвам се , че моето семейство приключи с това.  Peace
На пишещите в темата препоръчвам да пишат искрено, да не си редактират мнението често, от страх, че са били директни. Да са благодарни за информацията, която имат тук от първа ръка. Защото много пишещи се отказаха да посещават темата и от това само губите. Peace

Успех на всички приети в лайстунг паралелките, това е голям успех и шанс! Grinning
Успех и на останалите в ДСД - не сте втора ръка ученици. Няма смисъл от конфронтация и размахване на пръсти и от двата лагера. Много е унизително така да се принизявате. Peace
Виж целия пост
# 655
Да, 4 деца са, но едното не иска в Лайсунг  или поне така казва.

Според условието е трябвало да се допълни окончание или дума. Е, на едно място е имало да се попълни окончание и детето, което е бързало заради краткото време и според условието, е допълнило "en". Според проверяващите там трябва да се допълни само "n",  а това не е нито дума, нито окончание, а и за въпросната дума са я учили, че окончанието й е "en". Това ми обясниха, за Бергман писах, че знае за това и какво е била казала, а и нищо не била обещавала.

Имало и някакво дете, което е закъсняло със секунди за писмения и не са го допуснали - немска принципност. В същото време друго дете не се явява в определения час за устен, а в последствие получава много точки и е класирано. А и е странно как точно 55 деца са с подходящия бал. Ако бяха с 1 по-малко щяха да са още 4 деца. Немският отдел си организира изпита и сам определя условията и не виждам защо да се задълбаваме, а и не е ясно изобщо дали ще има т.нар. резерви. Ако ни е писано ще влезнем.

Колоната за подпис в списъците е и за приети и не приети. Децата се подписват и според тях е, че са информирани за резултата. А и те преди да станат пълнолетни не би трябвало да могат да се запишат без родител, но това е предположение.

Чух, че ако прието дете искало да се откаже, трябвало да пише обяснителна записка.

За всичко по-горе писано, не съм 100% сигурен, защото не съм присъствал.

Според бала ние сме 11 резарва, т.е. шанс никакъв. Но, да тази година има доста недоразумения... Четири деца са дописани със сгрешени точки (ние също имахме драма с две думички и съответно отнети 0,5 на люкена, а две деца със същите думички си имат точките, за съчинението също - при едните 6,5 грешки са 7 отнети точки, при други 9,5 грешки са 9,5 точки). За устния, действително е имало дете, което не се явило според графика (дали се е явило после или в друга стая не знаем), но в тази, където и когато е било планирано не е, има макс на говерене, и е прието с 28,5 на писмен.
Дъщерята го е снимала, до 25 всички, които не желаят трябва да донесат декларация от родител, че се отказват, а от останалите с подпис в списъка удостоверяват, че биха искали да ги броят в класиране на резерви.
Поне така разбрахме ние. И понеже от начало беше решила, че ще кара на късмет, реши да се подпише, макар че до +11 никога не  се е стигало.
Виж целия пост
# 656
Учителките по немски били попитали за описаните по-горе проблеми и немският отдел се е извинил за допуснатите грешки, но всичко сега било окончателно и нямало да се промени. Така че не виждам смисъл да искам нещо от тях.

Успех на всички приети в лайстунг паралелките, това е голям успех и шанс! Grinning
Успех и на останалите в ДСД - не сте втора ръка ученици. Няма смисъл от конфронтация и размахване на пръсти и от двата лагера. Много е унизително така да се принизявате. Peace
Напълно го подкрепям и от мен поздравления за отличното им представяне! Единствената разлика на приетите в Лайстунг е, че това са амбициозните, сериозните и по-силните ученици, дори и да има няколко изключения, а останалите ...  за тях остава само DSD.
Виж целия пост
# 657
че това са амбициозните, сериозните и по-силните ученици, дори и да има няколко изключения, а останалите ...  за тях остава само DSD.
Май по-добре беше да замълча и все пак:  Амбициозни, умни,  сериозни, силни ученици има и в ДСД , продължавам години наред да се чудя как така  деца  с лекота се разделят от родители (слава богу не от всички) в тази тема на по-можещи и по-неможещи на база един изпит. И поне да бяха родители на деца в лайстунг изказалите подобна позиция, ами  то в случая, уважаеми  Господине, разделението Ви е на база нулев опит и в единия, и в другия вид паралелки. Извинете ме за откровеността, но тук какво ли не се изговори вече - кисело грозде, по-посредствени деца, за които оставало само ДСД... Ми в други училища с немски е борба да се попадне и в ДСД,  да върнат  тогава в НЕГ и шайсекласетата, че да има материал и за "по-задълбочени изводи" за съвем незнаещи и неможещи деца..Не ви ли  жегва нещо, че така биват окачествявани деца, същите които в комплект (лайстунг и ДСД) всяка година докарват цитирания от Даниен среден успех и които еднакво смело карат напред ? Моят опит с  много познати деца  показва едно единствено нещо  и  то е:  страхотни деца и на двете места, по-мързеливички и скатаващи се - също.
Виж целия пост
# 658
Много внимателно подбрах думите и да, отново твърдя, че за останалите (които не са влезли в Лайстунг), за тях остава само DSD. Това лъжа ли е? Има ли друга възможност за тях?

Колкото до изключенията, имах предвид тези в Лайстунг, както съм го написал. Забележете, че не съм казал, че децата в DSD не са умни, амбициозни, умни, сериозни, силни и т.н. и т.н. ученици.
Виж целия пост
# 659
Uprising, хубаво е, че децата не четат тук, надявам се! Изглежда ВЪПРЕКИ такива настроениения за по-по-най, те успяват да останат тревозво мислещи млади хора и знаят истината! И за това ги ценим еднакво всичките.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия