Коя банка ползвате и какви такси ви удържат?

  • 147 788
  • 1 663
# 1 260
Е то в такъв случай как се очаква да изляза на глава с тях? На място в офис и да отидем, това с картата нали се урежда онлайн, през приложението. Там пък съвсем не знам каква работа биха могли да ми свършат. Ентусиазъм нямам хич, но трябва да го разреша някак случая.
Виж целия пост
# 1 261
Да, в офис е по-добре. На мен така ми го оправиха. От чата ме препратиха към телефона, но като са ми звъняли съм била на работа и не мога да ползвам телефон. Затова отидох в офис.
Виж целия пост
# 1 262
В офис пък бяха хептен трагични. От три грации на място една не знаеше как да оформи закриване на депозит. Звъняха на колеги да им обяснят.
Виж целия пост
# 1 263
След месец ходене по мъките си имам Неона вече.
От офис е най-добре да звъннат на сервиза и те ще ви оправят нещата за да получите карта по куриер.
Нещо пишеше в плика с картата, че след месец щяло да я сменят или нещо такова.
Виж целия пост
# 1 264
Да я сменят? Защо?
Виж целия пост
# 1 265
Аз и днес не успявам да завърша договора, чакам си реда да ми обърне някой внимание в чата и да видим те какво ще кажат.

Сладури...
С радост ще Ви съдействаме! Ето как можем да Ви идентифицираме дистанционно:
•   По телефон 📞 0700 17 571 или *8242 . На Ваше разположение сме всеки делничен ден от 08:00ч. до 20:00ч. и уикендите от 10:00ч. до 18:00ч., за да можем да Ви съдействаме.

и

Свържете се с нас, за да може колеги да Ви съдействат и да отправят Вашето запитване към колегите от компетентно звено.

И за какво изобщо го има този чат? Grinning
По телефона ми казаха до 3 работни дни щели да се свържат с мен, хич не звучеше убеден младежът Grinning
Виж целия пост
# 1 266
natka, в офис бързо ще се реши проблемът. Те се свързват със съпорта и в момента го оправят.
Виж целия пост
# 1 267
Човекът, на когото ще е картата, живее на 20км от най-близкия им офис, в село. Няма възможност да отиде на място по всяко време, че и в работно време да е, затова се опитвам да направя каквото мога по телефона. Ако се наложи, ще видим и да отидем, но за сега опитвам така.
Виж целия пост
# 1 268
Ами обади се ти на човек от офис - нямаш ли визитка с телефон? И той да се свърже със съпорта и да предаде за проблема........
Аз си взех две визитки...
Когато се регистрирах за онлайн банкиране, аз нямам неон, само пасивно банкиране си направих, та тогава ми казаха ако има проблем с регистрацията и активирането, да звънна в офис, те ще предадат на съпорта....
Виж целия пост
# 1 269
Нещо се обърках... защо се очаква да имам визитка на някой техен служител или офис? А и нещо ми убягва защо едните като предадат или другите като предадат би имало разлика дали ще ми свършат работата.
Ще ги видя какво ще направят следващите дни, той човекът за когото ще е картата толкова време се чуди иска ли я, ще почака и още малко.
Виж целия пост
# 1 270
Визитка с телефони, не за друго, а да си спестиш разходките до офис.
Аз нямам визитка, нито съм искала, нито са ми дали. Имам една много стара, тя напусна отдавна тази служителка.
Идеята за офис е, че на място те си говорят със съпорта и не те прехвърлят насам натам. По телефон се съмнявам да стане, за трети човек.
Виж целия пост
# 1 271
Не съм ходила в техен офис, нито човекът който иска картата... няма кой да ми е дал такава визитка и да ме е поканил да им звъня на тях а не на съпорта. А и написах че не е за мен тая карта, та правя каквото мога. Ако/когато се наложи, ще видим как да го измислим да отидем заедно до офис че и там сигурно ще трябва да съдействам, но ако не е наложително ще е по-добре, заради логистиката да отиде в работно време.
Очакваше се да е по-просто и лесно онлайн, то иначе в коя да е банка да влезе в офис и ще го обслужат но и там проблемът е същият с отиването.
Виж целия пост
# 1 272
Да, разбрах, че искаш да съдействаш максимално на близкия ти. От опит ти казвам, че само с чата и телефони трудно ще стане. Но ти си пробвай, може пък да попаднеш на по-съвестен служител и да свърши работа.
Виж целия пост
# 1 273
За сега остана да чакаме, то каквото можах направих от тук, повече не виждам какво. А се замислях дали не искам и за мен такава карта... ще видя първо с тази как ще се развият нещата, може и да ми мине желанието Grinning
Виж целия пост
# 1 274
Моят опит с чата, за съжаление, е негативен. Трябваше да предадат на компетентното звено, да чакам обаждане и накрая си получих картата с напълно грешно изписано на латиница име. Засега така ще я ползвам.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия